Fitness Seller

zaterdag, junkdag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riggard

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
9.246
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
de5fnd.jpg

eet smakelijk jongens.
 
Haha, snoepjes zijn echt een waste of calories.. doe het dan tenminste met hamburgers en pizza's.
 
:roflol: dat is toch niet junken man
 
is maar het begin, vanavond bestel ik een lekkere quattro formaggio en voor het uitgaan denk ik nog 5 hamburgers als het nog euroknallers zijn.
 
Neeh ga naar de mac dat is verantwoord junken dit is gwn overkill aan tandpijn en suiker!!!
 
is maar het begin, vanavond bestel ik een lekkere quattro formaggio en voor het uitgaan denk ik nog 5 hamburgers als het nog euroknallers zijn.

Ok, gelukkig maar. De hamburger is btw allang geen euroknaller meer :p
 
Whahaha dat lust ik niet eens zoveel.

Ik eet weinig junk hooguit 1 dag in het weekend een keertje 2 broodjes kroket.
Dus hahaha ik vreet niet voor de mensen die denken dat dikkere mensen teveel eten.
De laatste tijd alleen maar gezonde dingen veel vis,vind ik lekkerder inmiddels dan junk.

Maarum eet smakelijk vanavond!!!!
 
Geniet van je dopamine!

Persoonlijk, hou ik liever een refeed dag.
 
Ok, gelukkig maar. De hamburger is btw allang geen euroknaller meer :p
verschilt toch per locatie? hoop dat ze iig quarterpounders hebben dan. dat is ook alweer 505 kcal.
 
Whahaha dat lust ik niet eens zoveel.

Ik eet weinig junk hooguit 1 dag in het weekend een keertje 2 broodjes kroket.
Dus hahaha ik vreet niet voor de mensen die denken dat dikkere mensen teveel eten.
De laatste tijd alleen maar gezonde dingen veel vis,vind ik lekkerder inmiddels dan junk.

Maarum eet smakelijk vanavond!!!!
ik moet zeggen dat ik dit denk ik ook niet helemaal opred, vroeger redde ik 1 kilo wel op een dag, maar ben nu al redelijk misselijk :( (dit is dan ook 1.5 kilo)

pizza gaat er denk ik nog wel in.

dit is in mijn cut op onderhoud.
 
In Albert Hein, verkopen ze nu super lekkere pizza's..
Het kost 5 euro, je krijgt er een zak kruiden bij, een beetje olijfolie, en je hoeft het maar 12 minuten in de oven te pleuren. Dit was nog lekkerder dan een orgasme:heart:
 
In Albert Hein, verkopen ze nu super lekkere pizza's..
Kost 5 euro, krijgt er een zak kruiden bij, een beetje olijfolie, en je hoeft het maar 12 minuten in de over te pleuren. Dit was nog lekkerder dan een orgasme:heart:
bel me baas wel op, pizza margarita 5euro ;)
 
Zonde man! Dit is echt veel lekkerder, dan een 'kale' Margarita.
 
Zonde man! Dit is echt veel lekkerder, dan een 'kale' Margarita.
lust niet zoveel pizza's, salami, paprika, ui etc. lust ik al allemaal niet. wat zit er dan op die pizza? en is het een dunne bodem?
 
Hmm, geen idee wat erop zit.
Volgens mij was het een steenoven pizza en er zat ook ui op en kaas, maar je hebt verschillende soorten. Jammer dat je weinig pizza's lust. Dan moet je idd maar een magherita bestellen en er zelf wat dingen op gooien.
 
haha junken op snoep, moet niet gekker worden hier :roflol:

Maar je gaat nog hamburgers steken dus dat maakt het dan weer goed.
 
Back
Naar boven