Fitness Seller

zaterdag, junkdag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmmm snoep niet zo erg lekker....

...heb net wat friet op en een cornetto ijsje :D ga zo nog ff een paar hamburgers op de grill doen :D :D
weer zo'n voorbeeld, hamburgers van de grill met een dikke klodder mayo zijn mijn avondeten :o
 
jeweetwel zo een plaats waar je je haar laat knippen enzo...

jij bent echt ver weg van de bewoonde wereld mik...
 
jeweetwel zo een plaats waar je je haar laat knippen enzo...

jij bent echt ver weg van de bewoonde wereld mik...

Ja maar ik kan de link met junkfood niet zo goed leggen.
 
:woot: de cheeseburgers stonden 1 euro
 
Gisteren een 'hooimijt' wezen eten, wordt ook wel es steppegras genoemd (gewoon van die dunne frietjes). Echt een keigrote berg op m'n bord, moest zelfs even zoeken naar de steak eronder. 4 uur later voelde ik me nog steeds bloated :D:D
 
Ja maar ik kan de link met junkfood niet zo goed leggen.
Lading patat/shoarma/sla en saus in een bakkie. Wordt vooral verkocht in het westen..
 
een kapsalon is een bak vol met patat shoarma vlees kaas knoflooksaus sla en nog meer troep en dat gaat dan de oven in, erglekker
 
alleen die kaas staat me niet aan....
 
het is de nieuwe variant voor een broodje shoarma na het uitgaan hier
 
Best ironisch, om zoiets compacts, kapsalon te noemen:P
 
Kapsalon is ook niet alles. Vaak heb je echt smerige nasty shit te pakken. Heb pas één keer een goede kapsalon op in Rotterdam. Op het stadhuisplein, daar tegenover 't Fust e.d.

Verder eet ik eigenlijk vaker gewoon brood met tonijn na het uitgaan.
 
Luxor op de Dorpsweg verkoopt ook wel aardige :D
 
ik neem als junkfood , de broodjes donor bij de lokale turk mijn god wat een lekkernij :o
 
ik heb nog nooit een kapsalon op.....en dat gaat ook niet gebeuren denk ik als ik hoor hoe weinig eethuizen/rest. goede verkopen....die shit lijkt me namelijk kk ranzig als eht niet goed gemaakt is.
 
kapsalon is ****ing lekker :D

maar eeh junken op snoep?LOL
 
Back
Naar boven