XXL Nutrition

Zaterdag, strand Noordwijk Blended on the Beach

Bezoekers in dit topic

Was cool, jammer dat het zo snel afgelopen was alleen.
 
@ tractortje: Heel leiden stond in Noordwijk. Saai leiden is toch niet saai. Waarschijnlijk ben je in de verkeerde tenten geweest.
 
Was een topfeestje. Waren om 1930 ter plekke, snel parkeerplaats gevonden naast Huis ter Duin, dus makkelijk te lopen. Zagen het vanaf 21.00 helemaal volstromen, OMG wat een mensen! Ben iig lekker uit mijn tent gegaan.
CU next time :)
 
Beste locatie voor een feest lekker aan het strand. niet veel last van dat gerook en lekker in de openlucht. helemaal goud.
 
Volgende week is er weer feest op het strand hier, dan bij meerdere strandtenten.
 
Idd, beter dat je geen last van rook had en je had meer ruimte als in een overvolle tent binnen!
 
maniac zei:
Volgende week is er weer feest op het strand hier, dan bij meerdere strandtenten.

bij meerder strandtenten? dus niet 1 groot feest?
 
ik ben helaas niet geweest mijn zus wel....
ben vorige week wel op free festival geweest .... was ook super gezellig...
zijn er meerdere mensen van hier geweest...
 
dus niet zoals afgelope zaterdag 1 groot centraal gebeuren?
 
Yff zei:
Anorexia? :rolleyes: Absinth is lekker joh..:D watje!

Dat noemen ze boulimia, lieve schat ;)

Ik heb hier nog een anderhalve liter staan, dus als je nog een keer zin hebt om wat te drinken, weet ik wat ik mee moet nemen.
 
Haha I'm in :D
 
Ik ben ook geweest. Echt geweldig, Erick E en Roog zijn mijn favoriete DJs en Sidney Samson doet het erg goed. En omdat mijn eigen dorpje Leiden natuurlijk om 2.00 sluit maar doorgegast naar mijn vaste afterparty locatie Zoetermeer. Maar ik moet zeggen dat de muziek in Spetters echt bagger is.
 
Was ook zaterdag in Noordwijk. Echt een topavond gehad. Waren al om 18:00 vertrokken en hebben daar wat gegeten. Prima te doen dus. Voor de mensen die er waren. Ik was gek aan het doen met een fototoestel en heb 244 foto's gemaakt :o
 
Back
Naar boven