Fitness Seller

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ?

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De titel zegt het al . zitten jullie zaterdag avond thuis om goed te kunnen eten en water te drinken:D of gaan jullie uit en drinken jullie bier zonder maaltijden te kunnen benuttigen.zit meestal thuis voor de tv een filmpje te kijken.maar soms ga ik weg.wat doen jullie als je thuis blijft?
 
ga zo denk ik naar amsterdam naar het vondelpark:)
 
Vandaag blijf ik thuis, nog ziek en moet antibotica nemen.
 
Deze zaterdagavond thuis. Ga vanacht lekker op vakantie, dus nog ff wat uurtjes slapen!!
 
Deze zaterdagavond thuis. Ga vanacht lekker op vakantie, dus nog ff wat uurtjes slapen!!

Hè leuk, naar welke bestemming als ik vragen mag?
 
Voordat je uitgaat goed eten en daarna zuipen natuurlijk.
Je leeft maar 1 keer hé, doe wat je wilt.
 
je bent 18 man:roflol: oh god..

wat heeft dat ermee te maken.cyan zegt het al.je moet doen wat je wilt.zal vanavond eens kijken of er wat te coïtusen valt.:D
 
Waarschijnlijk blijf ik thuis, de ramadan is weer van start, so ..
 
wat denk je? thuis blijven en me vol vreten.
 
Voordat je uitgaat goed eten en daarna zuipen natuurlijk.
Je leeft maar 1 keer hé, doe wat je wilt.

off ;niet beledigend bedoeld,maar geloven jullie moslims niet in leven na de dood ? want je spreekt jezelf een beetje tegen nu.ofniet ?:D
 
k*t al mijn vrienden gaan naar een feestje van iemand die ik niet ken dus ik weet niet of ik uit ga. GAAN er nog mensen in Amsterdam uit kom ik even bij jullie langs:Dik wil toch wel weer een keer uit potverdomme
 
dus wie nodig mij uit voor een leuk feesie
 
net nog over zitten praten met mn vriendin, toch maar besloten lekker gezellig thuis te blijven
 
thuis of of ff bij een vriend een drankje doen. laatste tijd financieel wat minder, dus kan niet echt uitgaan.
 
Back
Naar boven