XXL Nutrition

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ?

Bezoekers in dit topic

absoluut geen zin vanavond om buiten te komen, het zal weer me en mijn computer worden.

Hell ms ga ik wel de nerdkant op en ga ik lord of the ring online eens testen...
 
lord of the ring online ? waar ? hoe ?:o
 
ik zit vanavond weer eens thuis:(
 
Zou naar een verjaardag gaan vanavond, maar ik zit ziek thuis :(

Vanavond dus alleen me vriendin van haar werk ophalen en daarmee chillen.
 
absoluut geen zin vanavond om buiten te komen, het zal weer me en mijn computer worden.

Hell ms ga ik wel de nerdkant op en ga ik lord of the ring online eens testen...

heb vanmiddag medal of honor airborne gekocht, zal dan ook maar eens uitproberen
 
Thuis zitten, geen geld wat natuurlijk zwaar naar de klote is....
Alternatief: comedy dvd kijken en me coïtusmaatje bellen :D
 
ik blijf thuis vanavond, straks nog een filmpje en dan onder de wol.

maar eerst... nog een korte training...
heb er wel geen bal zin in, maar het moet !
zelfdiscipline of hoe heet dat beest ook weer :)
 
om 22 uur me bed in op een zaterdagavond. Zo voelt het dus om te werken en in het weekend te kapot te zijn om nog maar 1 stap buiten de deur te zetten.
Truste
 
ik vermaak me nu nog even met dbb, een flinke omelet en potje thee. Geen idee wat ik dadelijk ga doen. Had aan het begin van de avond wat buikpijn en heb nu ff geen zin om gekke dingen te gaan met me vrienden. Die waren tegen acht uur allemaal al bezopen:o

Hopelijk vind ik ergens nog een leuke film of anders iets om snel te downloaden. Suggesties zijn welkom. :)
 
ik vermaak me nu nog even met dbb, een flinke omelet en potje thee. Geen idee wat ik dadelijk ga doen. Had aan het begin van de avond wat buikpijn en heb nu ff geen zin om gekke dingen te gaan met me vrienden. Die waren tegen acht uur allemaal al bezopen:o

Hopelijk vind ik ergens nog een leuke film of anders iets om snel te downloaden. Suggesties zijn welkom. :)

heb je 300 al gezien? zoniet moet je die zeker eens bekijken, hij is absoluut GEWELDIG :eek:
 
absoluut geen zin vanavond om buiten te komen, het zal weer me en mijn computer worden.

Hell ms ga ik wel de nerdkant op en ga ik lord of the ring online eens testen...
Don't bother, niet intressant.
 
Potverdomme, net veel te weinig gespeeld bij m'n basketbalwedstrijd. Daarnaast ook nog eens verloren, terwijl we hadden kunnen en moeten winnen. Feyenoord coach.

Tijd om vanavond 4kg pure spiermassa kapot te zuipen!!
 
ik blijf thuis vanavond, straks nog een filmpje en dan onder de wol.

maar eerst... nog een korte training...
heb er wel geen bal zin in, maar het moet !
zelfdiscipline of hoe heet dat beest ook weer :)

ken dat, heb daarnet ook nog vlug borst getraind, khad ook geen kl*ten goesting!

nu nog een stukje gebraden zalm met wat rijst en ik kan er weer tegen voor vandaag
 
heb je 300 al gezien? zoniet moet je die zeker eens bekijken, hij is absoluut GEWELDIG :eek:

wil die film ook nog een keer zien, weet jij waar jij hem online kan bekijken?
 
heb je 300 al gezien? zoniet moet je die zeker eens bekijken, hij is absoluut GEWELDIG :eek:

Jah, een weekje (of 2) geleden. Ik vond hem op zich wel vet, maar het hele wereldje waarin het verhaal zich afspeelt komt ergens een beetje te computerachtig op me over. Ga hem geen 2e keer kijken iig.

Thanks voor de suggestie bro!:thumbup:
 
Back
Naar boven