AndroidHealthClinic

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ?

Bezoekers in dit topic

wil die film ook nog een keer zien, weet jij waar jij hem online kan bekijken?

webstream? weinig kans. alluc.org heeft hem iig niet.

Als je een flink snelle verbinding hebt kun je hem natuurlijk nog ff snel downen.
 
Ga zodirect de deur uit. Eerst even een paar uurtjes de stad in (evt. nog even na Tiësto -NOT my choice!!-), en daarna lekker knallen met mijn schatje. Wordt dus weer een latertje.
 
Ga zodirect de deur uit. Eerst even een paar uurtjes de stad in (evt. nog even na Tiësto -NOT my choice!!-), en daarna lekker knallen met mijn schatje. Wordt dus weer een latertje.

Tiësto? Waar?
 
webstream? weinig kans. alluc.org heeft hem iig niet.

Als je een flink snelle verbinding hebt kun je hem natuurlijk nog ff snel downen.


thanks kerel, had hem een tijdje terug op dailymotion gekeken, maar was ook niet echt top. beeldkwaliteit was minder.
 
Vanaf wanneer zijn de breezertjes dronken genoeg om met mij mee naar hun huis te gaan?:p Over 3-5 uur?
 
zometeen lekker naar Erick E !!! die komt naar de plaatselijke joint
in Reeuwijk, yeah!
 
zometeen lekker naar Erick E !!! die komt naar de plaatselijke joint
in Reeuwijk, yeah!


Erick E is relaxed, komen ook wel lekker wijven op af.
 
Inmiddels zitten we weer thuis :+
 
allemaal flink aan het rukken zeker:P
 
net terug van et uigaan :p was gigantisch schraal, waren echt 50 mensen in totaal in die tent ofzo... iedereen was op een ander feest:p
 
mijn zus gaf gister haar verjaardagsfeesje ben daarna nog ff de stad in geweest met mijn zus en wat vrienden van haar en mij, mijn kleine zusje ook maar meegenomen, eerste keer dat ze uitging, was wel lachen maar wil ook niet veel vaker uitgaan met directe familie.

toen ik daarna thuis was nog afgetrokken om een geile vriendin van mijn zus:eyebrow:
 
Back
Naar boven