AndroidHealthClinic

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag voor de verandering eens thuis gebleven. Gister, met name na 'sluitingstijd', té veel geknald. Ze moet vaker open huis houden ;)

ja dus? ik zit op zaterdagavond niet thuis

Bij omie en opie telt niet mee.
 
Ben vanavond (net thuis) 4 biertjes wezen drinken bij een maat van me op z'n boerderij samen met een hele zooi volk...vuur er bij en zo ... was zeer gezellig !! Maare wel tussen door minimaal 3 liter water weg gedronken liter fles met water aan de bek.Moet je ze zien denken snappen der geen zak van...huh? water....wtf wat heeft die gast.Was ook een beste tijd terug dat ik gedronken had.
 
Laatst bewerkt:
gvd ben nu al terug van een kermis, opeens ging alles uit. Was een cafe, lichten uit geen bier meer etc. Bleek dat er massale vechtpartijen waren uitgebroken en alles was opeens dicht. Wij door de menigte naar buiten, heb niks gezien (iedereen was natuurlijk bang voor mijn giga postuur :D) lekker zingend naar huis gegaan maar wel jammer was net zo gezellig :( k*t tuig.
 
:roflol:

heb chii altijd al geil gevonden


maar cosplay is idd zielig
ma misschien als ik me verkleed als guts van berserk dat ik iemand kan oppikken in FACTS
breng haar vriendinnen mee :D je kan ze vast niet allemaal aan

Als ze vriendinnen heeft, dan komen ze vast wel naar facts.;)
 
Ik ga niet thuiszitten omdat ik dan anders geen water kan drinken.
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken: 1 uur voordat ik wegga mezelf af tanken met aardappelen tot ik echt zo'n strotvol gevoel heb dat ik moet blijven zitten. Voordat dat ik de tent binnenstap 10 geblenderde hele eieren met kwark erin wegkijlen.

Na 3 uur een zwaar G'tje erin en dan ligt m'n hartslag, cortisol en energieverbruik zo laag dat ik pas 4 uur later trek begin te krijgen. En dan is het 7 uur 's morgens en bij thuiskomst direct whey + veel casei en slapen. En dan wat droger opstaan de volgende dag. :)

Ook niet teveel water drinken.

Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Lekker gek doen en toch nog BB verantwoord enigzins.

Ontopic: Kom net terug van mijn werk.Als ik keer vrij heb probeer ik discotheken zoveel mogelijk te vermijden eigenlijk zoals Nuttin No Go so (ofzoiets :p) ook al zei
 
ja dus? ik zit op zaterdagavond niet thuis

Ja want als je thuis zit op zaterdagavond DAN BEN JE WEL HEEL ERG ZIELIG!!! :rolleyes: (Who f*cking cares??!?!)

Ik ga niet elke week uit; niet altijd zin, ook niet altijd geld.

Zaterdagavond:

-thuiszitten

of

-de kroeg in

of

-uit eten (altijd leuk)

of

-echt uitgaan (=dansen).

Gisteravond bij een vriendin geweest (was leuk!!!) en daarna (samen) de stad in, wat bandjes gekeken (o.a. de band van haar vriend, was best saai :S).


Ga trouwens vaker uit op donderdag dan op zaterdag.
 
Anders was je ook thuis gebleven.

Jij zit ook eenzaam en alleen weer thuis om half 3.. dus zo gezellig zal het bij jou ook wel niet zijn geweest.. HOMO
 
Ik ga meestal uit naar vrienden of thuis met m'n vriendin films kijken.
Gister was een uitzondering heb toen met haar zusje paddo's gegeten en in het Amsterdamse Bos gechilled:D
 
Pff, ik was vrijdagavond om 4 uur thuis en had maar 5 biertjes op en de volgende dag was ik echt vertieft gaar! Ben het niet meer gewend ofzo, maar ja, kan ook mijn nieuwe medicatie zijn... :P
 
ben je dan al zo oud lange ? :)
 
Zo vaak mogelijk uit , mooiste wat er is. Lukt helaas niet altijd , sommige hebben te weinig geld of geen zin. Beetje de grote discotheken pakken zoals 't zak en index in duitsland. Thuis zitten kun je je hele leven nog ;)
 
ja, en met mij gat in mijn hand vliegen ze erdoor
 
ben je dan al zo oud lange ? :)

nee :janken: ben 23
maar ik ben er eigenlijk wel sterk van overtuigt dat het door mijn medicatie komt aangezien ik tegenwoordig ook een beetje raar space als ik dronken word. :P
 
23-jarigen roeleren!! :clap:

Wou ik ff kwijt.
 
zaterdagavond lekker thuis gebleven en wat documentaires gekeken (Power of Nightmares). Vanochtend vroeg (06:00) de natuur in en buiten pannekoeken gebakken.
 
Back
Naar boven