XXL Nutrition

zaterdagavond , uitgaan of thuiszitten ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn zus gaf gister haar verjaardagsfeesje ben daarna nog ff de stad in geweest met mijn zus en wat vrienden van haar en mij, mijn kleine zusje ook maar meegenomen, eerste keer dat ze uitging, was wel lachen maar wil ook niet veel vaker uitgaan met directe familie.

toen ik daarna thuis was nog afgetrokken om een geile vriendin van mijn zus:eyebrow:

:roflol::roflol:
 
mijn zus gaf gister haar verjaardagsfeesje ben daarna nog ff de stad in geweest met mijn zus en wat vrienden van haar en mij, mijn kleine zusje ook maar meegenomen, eerste keer dat ze uitging, was wel lachen maar wil ook niet veel vaker uitgaan met directe familie.

toen ik daarna thuis was nog afgetrokken om een geile vriendin van mijn zus:eyebrow:

:roflol:

je hebt gaar niet eens gepaalt?:o
 
ik ben de hele zaterdag avond bezig geweest om mijn penis te amputeren zodat ik mezelf kan bevredigen:)
 
Heeft zij jou nou afgetrokken, of jij jezelf omdat je haar geil vond ???
 
Luc = de hyves jeugd. ;)
 
da's toch niet het vermelden waard ???
 
ik blijf lkkr thuis. Uitrusten van gister avond:P
 
Lekker rusten (pfeiffer he). Me vriendin is aan het werk tot laat, dus ik kruip daar vanacht lekker naast.
 
Was uitgenodigd voor een vette party, maar ben behoorlijk moe eigenlijk.

Dus ik blijf lekker thuis.

Nu caberet kijken op de VARA en beetje met me bass pingelinge. Afentoe even dbb checken:cool:
 
blijf thuis, eergisteren de benen iets te zwaar getraind waardoor ik nu nog met moeite op m'n poten kan staan.

zo dadelijk nog een filmpje kijken vanuit m'n bed :popcorn:
 
je mag ook gewoon zeggen dat je coïtusreclames gaat kijken hoor dodesmurf :D
 
Back
Naar boven