AndroidHealthClinic

zaterdagavond (1 bezoeker)

Wat doen jullie op zaterdagavond?

  • Ik zuip en slik me eigen helemaal van de wereld

    Stemmen: 3 7,1%
  • Ik ga wel uit en drink met (mn) mate(n)

    Stemmen: 18 42,9%
  • ik stop een videoband van de Mr.Olympia in de vhs en bereid me voor op de volgende training

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb (sinds BB) geen vrienden meer en zit noodgedwongen alleen thuis op de bank

    Stemmen: 6 14,3%
  • Ik doe wat leuks met mn vriend(in)

    Stemmen: 10 23,8%
  • "Dandy, je bent deze optie vergeten!".."ohja?".."wat doe jij dan?"

    Stemmen: 5 11,9%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ok mensen wat doen jullie in t weekend?
velen nemen t er lekker van als junkdag en maken van de gelegenheid gebruik om te rusten maar wat doen jullie als half (?) nederland zaterdag (en vrijdag)avond gaat stappen
 
Kga me dan meestal lekker culinair verwennen.
Met m'n vriendin naar een sjieke tent om daar vervolgens een gigantische hertensteak met champignonroomsaus en meerdere grote donkere grimbergens te consumeren.

jummy! :D

Nadien gaan we wat stappen, caféetjes doen dus.
 
Ik ga wat leuks doen met mijn vrienden (vriendin) ik drink niet.
 
ga meestal uit met mn vrienden, ben meestal als enigste nuchter:sob: maarja, je moet er wat voor over hebben he:D
 
Vrijdag avond ga ik stappen op spa blauw ga dan na een discotheek toe waar flink hard gedraaid word. Meestal ergens in belgie rijd dan zelf vrienden van mij drinken dan wel ik niet.

Zaterdag avond breda centrum in. Drink dan biertjes eet een frietje e.d

Soms is de verleiding groot vooral bij wat beter weer maar houd me altijd maar aan 1 x drinken per week.

Om de 10 weken week geen training en dieet drink dan wat vaker. Maar ben het dan ook snel weer beu en ga na die week weer verder net als normaal.
 
Originally posted by Zwier


Om de 10 weken week geen training en dieet drink dan wat vaker. Maar ben het dan ook snel weer beu en ga na die week weer verder net als normaal.

helemaal nergens op lettuh qua voeding??? een echte junkweek of hoe moet ik me dat voorstellen?
 
ik heb optie 2 genomen,

Ik drink met MATEN,
geen liters bier maar VATEN !!! :D

lol j/k
 
optie 2. alleen drink ik 0 tot 2-3 glaze bier op zaterdag.
op vrijdag 0-1 glas bier.

ga zon 2-3 x per maand op stap... met (mn) mate(n)
 
Originally posted by Spike


Ik drink met MATEN,
geen liters bier maar VATEN !!! :D

lol j/k

kan je dan nog herinneren waar jullie ZATEN
zoniet, dan zou ik die vaten achterwege LATEN:D
 
Originally posted by Frenkpie
optie 2. alleen drink ik 0 tot 2-3 glaze bier op zaterdag.
op vrijdag 0-1 glas bier.

ga zon 2-3 x per maand op stap... met (mn) mate(n)

vind je bier dan echt lekker?

ik drink alleen om lekker aangeschoten te raken, zker niet omdat ik t lekkr vind. Ik zie me eigen ook zeker geen biertje thuis pakken omdat t lekker is.
 
Wat betreft voeding eet ik alles altijd en overal.
Zaterdag was weer een ouderwetse junkdag voor me. met nadruk op junk.....:D Verder drink ik op vrijdag/zaterdag regelmatig 'een' biertje.......
 
ik alleen op zaterdag en ja, soms wat teveel.
 
Originally posted by KaLe
ik alleen op zaterdag en ja, soms wat teveel.

gelukkig be ik niet de enige...Maar zat worden zit er niet meer in gelukkig. dat vind ik maar nix. gewoon lekker aangeschoten, dan ben ik in mn element:D
 
Mwa, ik drink meestal wel op vrijdag en zaterdag, maar meestal niet meer dan een glaasje of 8-10
 
Ik drink sinds ik train volledig geen alcohol of frisdranken meer ! HEEEEL zelden een ice tea og cola light !
dus ook als ik op stap ga plat water :) en voel me daar ook goed bij dus waarom zou ik veranderen !
en een junkdag heb ik ook niet echt !
enkel met feesten ofzo wijk ik wel wat af van men voedingsschema maar in het gewone weekend niet hoor !
 
Alchohol drinken doe ik hoogst zelden en uitgaan maar eens per 2 maanden. Dat kan ook bijna niet anders, naast een voltijd baan, een zware studie, mijn huishouding, bodybuilding........ er blijft gewoon praktisch geen tijd over!
 
Originally posted by dandyman


vind je bier dan echt lekker?



Kben verzot op abdij- en kasteelbier; Grimbergen, Leffe, Westmalle, ga zo maar door...

een pintje zegt me nu ook niks.
 
Ik ga bijna altijd uit, maar drink niet...
 
Back
Naar boven