Fitness Seller

Ze blijven het ook proberen he... (lache) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Vloeibare tribulus.. :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Kopen man!
:thumb:


:laugh:
 
Vloeibare Tribilus werkt hoor...tenmiste degene die je bij de apotheek kan krijgen en dus wel zuiver plantesap is(stink enorm en smaakt als hel).
Ik ken verschillende wielrenners die het gebruiken omdat ze droger worden en meer kracht en uithouding krijgen...spiermassa darentegen niet maar als extra boost doet het zijn werk.
I.p.v. al die namaakmiddeltjes en vit. van onnozele suplementenboeren te kopen zou het misschien beter zijn om wat meer(uiteindelijk minder) geld te spenderen aan echte en zuivere sups.
De creatine uit de apotheek dat gebruikt wordt voor medische doeleinden is daar een mooi vb. van :

kost 20 euro voor een potje van 250gram maar het werkt tenminste en beter ook met mindere hoeveelheden.

Alfavit is er ook zo ééntje hoewel minder gedoseerd dan andere efedrinesups werkt het wel beter en kost het zelfs voor 1 keer minder.

Vit. preparaten zijn er ook overal te koop maar merk je weinig van,enkel de duurdere uit de apotheek werken weldegelijk...met 1 uitzondering en dat is de life extension mix van life extension daar merk je echt dat je een supplement neemt.(nee ik heb geen aandelen in dat bedrijf)

Het enige wat ik momenteel nog een kans geef is een mix. van verschillende creatinevarianten en NO maar ik verwacht er toch niet teveel van.

Punt is dat tegenwoordig iedereen een bedrijfje in sups en vit. kan opstarten en ze het allemaal op dezelfde plek laten maken aan de goedkoopste prijs.
 
Prijs

Hydrotest heeft een adviesverkoopprijs van €54,90 per verpakking van 120ml.


I rest my case ... :)
 
Littlemouse zei:
Ik ken verschillende wielrenners die het gebruiken omdat ze droger worden en meer kracht en uithouding krijgen...spiermassa darentegen niet maar als extra boost doet het zijn werk.

Dat zijn dan amateurs maar toch zeker geen profs hoor. Die gebruiken wel andere spullen :eyebrow: (van de eerste tot de laatste). Kijk maar eens naar die hun benen! Ik ben zelf amateur en in onze groep zijn mensen die al 20 jaar lang bijna elke dag rijden, de Ventoux beklimmen, in de Alpen gaan trainen, wedstrijden rijden, toertochten rijden van 200km enz. Die hebben zo geen benen!! Heel veel kracht ja maar de helft volume van een profrenner. Ik geloof niet in dat spul.
 
Mijn vader fiets ook al heel zijn leven als amateur, en heeft twee keer zo'n brede en gespierde benen als de meeste professionele wielrenners. De aders die over zijn kuiten en quads lopen zijn net spataders zo dik, en hij heeft nooit een sup of aas gebruikt. Zijn bovenlichaam daarentegen is dat van een oud ventje.
 
ach de frank zat zelf aan testosteron en clen lol
 
ook al werkt het ....hoezo zou je meer betalen voor iets wat in plaats van tabs vloeibaar is gemaakt?.. dat levert toch geen voordeel op?
 
Yep machtige benen :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Huge quads hahahaha!!
 
Ecto wheelers....
 
Back
Naar boven