MuscleMeat

ze vinden ons eng ?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
hmm ik snuffelde wat op een paar forums en vroeg aan het vrouwelijke schoon daar wat ze van bodybuilders vonden
er werd gereageerd met eeeeeeeeeeu en gatver ik snapte het niet dus ik vroeg wat vinden jullie te gespierd..?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pasi schalin ..eerder een beachboy dan bodybuilder vind ik
scott klein bv dat is wel een echte bodybuilder
pic1.jpg


en wat mij verbaasde is dat er zo op werd gereageerd: eeeeeeeeuh ,gatver omg wat een vies ding,smerig
ksnap het niet terwijl er wel zo werd gereageerd op hem

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


oooh geil en lief en lekker . :eek:
majah meningen graag ..
ik dacht dat het ouderlijke vrouwelijke schoonheid toch wel liever voor pasi gaan :D
opions please?
 
Welke bodybuild fotos heb je laten zien dan?

Deze ofzo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mja, als je het uiterlijk van een beest hebt kun je moeilijk verwachten dat ze je lief vinden :D
 
**** die meiden als je dit moet doen om een meid te krijgen jah dan zijn de meningen altijd wel verdeeld, de juiste meid komt nog wel op je pad..
 
Die meningen gaan volgens het stereotype: gespierde bics (=stylo's)

75% van de meisjes vallen op gespierde jongens, maar niet te gespierd. Als ze meer dan gewoon gespierd zijn, komen ze buiten 'het tolerantiegebied' en worden ze als angstaanjagend beschouwd (om het grof te verwoorden). Ik was vroeger bang van brede types, om eerlijk te zijn, tot ik ze leerde kennen, dan besefte ik dat die feitelijk zachtaardig waren naast hun brede en gespierde uiterlijk.
 
MonsterGirl zei:
Die meningen gaan volgens het stereotype: gespierde bics (=stylo's)

75% van de meisjes vallen op gespierde jongens, maar niet te gespierd. Als ze meer dan gewoon gespierd zijn, komen ze buiten 'het tolerantiegebied' en worden ze als angstaanjagend beschouwd (om het grof te verwoorden). Ik was vroeger bang van brede types, om eerlijk te zijn, tot ik ze leerde kennen, dan besefte ik dat die feitelijk zachtaardig waren naast hun brede en gespierde uiterlijk.

I love you to :kiss:;)
 
MonsterGirl zei:
Die meningen gaan volgens het stereotype: gespierde bics (=stylo's)

75% van de meisjes vallen op gespierde jongens, maar niet te gespierd. Als ze meer dan gewoon gespierd zijn, komen ze buiten 'het tolerantiegebied' en worden ze als angstaanjagend beschouwd (om het grof te verwoorden). Ik was vroeger bang van brede types, om eerlijk te zijn, tot ik ze leerde kennen, dan besefte ik dat die feitelijk zachtaardig waren naast hun brede en gespierde uiterlijk.

geef eens een voorbeeld..een plaatje ofso of een persoon die ''tolereerbaar gespierd is''
 
Klaus Doring vind ik tolereerbaar.
 
Ze vinden 'ons' eng, jou dus ook. Vergelijk jij jezelf qua massa dus met Scott Klein? Zo ja, post eens wat foto's van jezelf.
 
Zeg spiertjesmans ben jij dat zelf op die onderste pic? :D

Maar ach, wij zullen dat nooit snappen. En ik denk dat elke vrouw daar stiekem wel horny van word, zo'n huge gast. Wedstrijddroog ziet gewoon erg ongezond uit daar kan ik in komen maar elke zelfbewuste vrouw zal je vertellen dat spiermassa mannelijk is.

Ik denk dus idd dat het een leeftijdskwestie is, jonge meisjes zijn te onzeker en voelen zich snel geintimideerd door een massieve man. Dat zal dan teveel dominantie uitstralen. :)
 
Uiteindelijk zullen die hoeren toch vallen op een jongen die alleen zijn buik een paar keer per week traint en leeft op snacks.
 
MightyDuck zei:
Zeg spiertjesmans ben jij dat zelf op die onderste pic? :D

Maar ach, wij zullen dat nooit snappen. En ik denk dat elke vrouw daar stiekem wel horny van word, zo'n huge gast. Wedstrijddroog ziet gewoon erg ongezond uit daar kan ik in komen maar elke zelfbewuste vrouw zal je vertellen dat spiermassa mannelijk is.

Ik denk dus idd dat het een leeftijdskwestie is, jonge meisjes zijn te onzeker en voelen zich snel geintimideerd door een massieve man. Dat zal dan teveel dominantie uitstralen. :)

En zoiets 'went' ook. Je hebt zelf die 'verandering' meegemaakt bij mij: Eerst moet ik niets hebben van grote gespierde lichamen maar nu wil ik niets anders meer. :D
 
MightyDuck zei:
Zeg spiertjesmans ben jij dat zelf op die onderste pic? :D

Maar ach, wij zullen dat nooit snappen. En ik denk dat elke vrouw daar stiekem wel horny van word, zo'n huge gast. Wedstrijddroog ziet gewoon erg ongezond uit daar kan ik in komen maar elke zelfbewuste vrouw zal je vertellen dat spiermassa mannelijk is.

Ik denk dus idd dat het een leeftijdskwestie is, jonge meisjes zijn te onzeker en voelen zich snel geintimideerd door een massieve man. Dat zal dan teveel dominantie uitstralen. :)

Neen man dat is MS niet, maar Mike Miller.

:roflol: Ik ben net 15 en ik ben heus niet bang van zulke massa monsters. :D
 
mm 15 dat smaakt naar meer.
 
mijn vriend doet ook aan bodybuilding en ik vind het ook helemaal niks
Kan het niet mooi vinden , maar ja het is zijn lichaam he!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven