Fitness Seller

ze vinden ons eng ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodybuilders zijn homo's
 
girlpower zei:
mijn vriend doet ook aan bodybuilding en ik vind het ook helemaal niks

Maar je komt wel stiekum hier ;)

Volgens mij hou je er wel van ;)
 
Natuurlijk ze is zo geil als aardbeien taart.
 
girlpower zei:
mijn vriend doet ook aan bodybuilding en ik vind het ook helemaal niks
Kan het niet mooi vinden , maar ja het is zijn lichaam he!

Een BB-lichaam vind ik enkel erg als ze zo droog staan dat je die aders ziet. Ik heb iets tegen aders overal :scared:. Waardoor vind jij er dan niets aan?
 
MonsterGirl zei:
Een BB-lichaam vind ik enkel erg als ze zo droog staan dat je die aders ziet. Ik heb iets tegen aders overal :scared:. Waardoor vind jij er dan niets aan?

Aders ja..dus je pijpt niet wil je zeggen
 
MonsterGirl zei:
Een BB-lichaam vind ik enkel erg als ze zo droog staan dat je die aders ziet. Ik heb iets tegen aders overal :scared:. Waardoor vind jij er dan niets aan?

Ik vind het alleen lelijk als ze zo'n lichaam hebben waar de anabolen vanaf springen en dan in combinatie met van die aders. Maar een natuurlijk lichaam met aders vind ik niks mis mee hoor. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach, wat is 'ie lief :D
 
ik kom hier gewoon voor mezelf hahaha
En da hele gespierde vink niks heb je nergens zacht meer om op te liggen (en nu geen flauwe grapjes maken!!)
En mijn vriendo ok moe je eens zine weer van die aders die je zie lopen gadverdamme vink da gewoon
 
Man-Mountain zei:
Aders ja..dus je pijpt niet wil je zeggen

Dat is de enige plaats waar er bij een man wel aders zichtbaar mogen zijn
 
MonsterGirl zei:
Mike_Miller_1_ezr.jpg

:D


Dat is toch gewoon een dikzak die een halter optilt? :D
 
Wat een bullshit goed zichtbare aders horen bij een droge BB fysiek, maken het juist af

Als je lief wil, neem dan je teddybeer of poes erbij ofzo
 
girlpower zei:
ik kom hier gewoon voor mezelf hahaha
En da hele gespierde vink niks heb je nergens zacht meer om op te liggen (en nu geen flauwe grapjes maken!!)
En mijn vriendo ok moe je eens zine weer van die aders die je zie lopen gadverdamme vink da gewoon

Als jij maar dikke tieten hebt kan ik lekker mn hoofd op iets zachts neerleggen
 
girlpower zei:
ik kom hier gewoon voor mezelf hahaha
En da hele gespierde vink niks heb je nergens zacht meer om op te liggen (en nu geen flauwe grapjes maken!!)
En mijn vriendo ok moe je eens zine weer van die aders die je zie lopen gadverdamme vink da gewoon

Neem een PL-er ;) Die hebben meestal een kussentje en geen van die aders, behalve als ze droog willen staan
 
Ik hoef geen PL-er, geeft mij maar een BB-er mét aders. :D
 
girlpower zei:
ik kom hier gewoon voor mezelf hahaha
En da hele gespierde vink niks heb je nergens zacht meer om op te liggen (en nu geen flauwe grapjes maken!!)
En mijn vriendo ok moe je eens zine weer van die aders die je zie lopen gadverdamme vink da gewoon


Uhh de meeste bodybuilders zijn meer off season dan on season dus ze hebben niet altijd aders overal lopen. Weet niet wat voor beachboy jou vriendje is als ie altijd maar droog blijft staan. Achja toch zal ik wel eens foto,s willen zien wat meisjes tegewoordig al gespierd vinden :rolleyes:
 
Sneeuwvlokje zei:
Ik hoef geen PL-er, geeft mij maar een BB-er mét aders. :D


Jou trouwens tijdje niet op msn gezien ???
 
pl -er? ??? ???
Ik heb al iemand al 4 jaar en da gaat allemaal lekker!
Dus nu hij ineens veel gespierder enzo word moet hij zelf weten het is zijn lichaam he!


oh en mijn vriend is nu met cutten bezig ofzo vandaar die aders!!
 
Ik weet haast wel zeker dat een vrouw liever een gespierde vent naast zich heeft liggen, dan een vette kerel met een bierpens van hier tot tokio (ervan uit gaande dat we het niet hebben over het karakter van diegene).
Ik zou me zelfs doodschamen voor me vriendin/vrouw om er zo bij te lopen...
 
girlpower zei:
pl -er? ??? ???
Ik heb al iemand al 4 jaar en da gaat allemaal lekker!
Dus nu hij ineens veel gespierder enzo word moet hij zelf weten het is zijn lichaam he!


oh en mijn vriend is nu met cutten bezig ofzo vandaar die aders!!


Ja maar hij heeft dus niet altijd die aders lopen of wel dan :D.
 
daar heb jij weer gelijk in hahaha!!!
Daarom leer ik er wel mee leven :D :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven