MuscleMeat

ze vinden ons eng ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MonsterStrength zei:
Jeah, she hits me :whip:



:eyebrow:

Kinky hoor.....binnenkort op dit forum dus de sm-verhaaltjes van Dries online? :cool:


@ de rest

Wat spieren betreft denk ik dat vrouwen het vooral eng vinden. Ik denk ook dat vooral onderdanige types op veel spieren vallen.
 
Leviathan zei:
En toch zie je geregeld de mooiste dames met zulke types lopen.

Dan moeten die gasten of heeeel lief zijn, of veel geld hebben of een gouden snikkel hebben.

Of beiden! ;)
 
Sneeuwvlokje zei:
Ik ben een 'jonge vrouw' en wil absoluut geen ecto meer! Been there, done that. Niks aan.

Nee, doe mij maar een mooie gespierde man. En geen beachboy, ik wil niet alleen abs! :p

:banana:

right on! Jij snapt het! (maar wat is nu mooi gespierd :D)
 
Sneeuwvlokje zei:
Ik ben een 'jonge vrouw' en wil absoluut geen ecto meer! Been there, done that. Niks aan.

Nee, doe mij maar een mooie gespierde man. En geen beachboy, ik wil niet alleen abs! :p

Nou ik heb wel een paar lekkere zachte vetrolletjes rond mn middel in de aanbieding voor je, dus als je eens wat wilt afspreken.... :D
 
axestream zei:
In bepaalde landen word een bovengemiddeld fysiek meer gewaardeerd dan in NL. Als vrouwen het woord bodybuilder horen denken ze meteen aan een super freak.
That's it. Het ligt ook een beetje aan de 'ingebakkenheid' van de cultuur.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf vroeger óók, toen ik nog een klein manneke was, het woord 'bodybuilding' relateerde aan de uber uber uber grote gasten zoals de pro's, maar bodybuilding is meer dan dat.
 
Het gezicht vinden ze natuurlijk ook belangrijk dat is zowel bij mannen als vrouwen, die foto van die gast op 2e foto had wel een heel glad gezicht.
Ik denk als je foto's laat zien van Melvin Anthony en Kevin Levrone met kleren aan dat vrouwen er wel op zullen vallen.
 
daarom zorg ik dat ik geen markus wordt,
zo val ik nog een beetje in de smaak bij de dames
 
KRZA zei:
daarom zorg ik dat ik geen markus wordt,
zo val ik nog een beetje in de smaak bij de dames


Zit er niet over in. :D ;)
 
KRZA zei:
daarom zorg ik dat ik geen markus wordt,
zo val ik nog een beetje in de smaak bij de dames
Ach ja, we moeten ergens de grens trekken he :D
 
KaLe zei:
Jep, ecto gespierd vinden een hoop vrouwen mooi. Maar waarom, waarom zijn het altijd de vrouwen die gespierd niet mooi vinden, juist degenen die niet van je af kunnen blijven???

Je zoekt dan niet ver genoeg jongen :)

Sommige vrouwen vallen op de -in jullie ogen- slappe mietjes met enkel buikspieren en een beetje armspieren. Anderen vallen op vette bierpensen. Anderen op gespierde bb-ers.

Diegenen die op slappe mietjes vallen zijn niet ruimdenkend op het gebied van mannen. Diegenen die op bierpensen vallen willen ofwel geld ofwel bescherming van een 'vaderlijke' figuur. Diegenen die op gespierd vallen zijn meestal oppervlakkig, maar niet onderdanig. Maar er zijn ook vrouwen die op gespierd vallen maar geen relatie durven aangaan, er zijn gespierde mensen die misbruik maken van hun macht en zo hebben die vrouwen een bindingsangst tov zulke types. Any questions? :D Correct me if I'm wrong
 
achja, zolang ik net zo groot als arnold word vind ik het goed.
 
Leviathan zei:
Nou ik heb wel een paar lekkere zachte vetrolletjes rond mn middel in de aanbieding voor je, dus als je eens wat wilt afspreken.... :D

Heb ik ergens over vetrolletjes gerept? Als ik zeg dat ik geen ectomorf wil betekent dat niet dat ik dan een endomorf wil! :p

Mijn ideale man heeft (veel) massa en is droog. En dat hoeft geen 5% te zijn maar als je vetrolletjes hebt zit je toch wel boven de 15%.
 
Mijn vriendin vindt bbers echt te lelijk.

En ze vind dat ik niet groter mag worden :mad:
Maar dat doe ik lekker toch wel.

:D
 
gurumaster zei:
Mijn vriendin vindt bbers echt te lelijk.

En ze vind dat ik niet groter mag worden :mad:
Maar dat doe ik lekker toch wel.

:D
Met tijd zal ze het wel mooi vinden :)
 
bodybuilders zijn geile tijgertjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lauw zei:
bodybuilders zijn geile tijgertjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee je zegt het fout. Paul Dillet is een bespataderd spiergezwel. Das wat anders, Jay is knap dus ik ook. Nu de massa nog. :rolleyes:
 
de meeste meiden vinden een beetje gespierd wel leuk, maar erg dun gespierd in de trent van een brad pitt justin timberlake, dus niet een bodybuilder.

Natuurlijk heb je mensen die er wel op kicken en sommige houden van een buikje of zeggen dat alleen maar omdat ze geen gespierde gast kunnen krijgen ik weet het niet.

Versdchilt per persoon maar idd de meeste houden niet van super gespierd ripped.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven