AndroidHealthClinic

ze vinden ons eng ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten
Ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten
Tijd dat dit verandert, heb je dat niet in de gaten
 
ze zeggen het wel dat ze het niet mooi vinden, maar als je buiten loopt met je kokosnoten schouders en ovaal vormige triceps in een wifebeater ( wite hemd zoder mouwen), dan zie je de schonsten madchen van het land kijken
 
klempic zei:
ze zeggen het wel dat ze het niet mooi vinden, maar als je buiten loopt met je kokosnoten schouders en ovaal vormige triceps in een wifebeater ( wite hemd zoder mouwen), dan zie je de schonsten madchen van het land kijken
Mja, maar je hebt 'kijken' en 'kijken' weet je wel.
Dat betekent nog niet dat ze het lekker vinden he :)
 
Santoz zei:
Mja, maar je hebt 'kijken' en 'kijken' weet je wel.
Dat betekent nog niet dat ze het lekker vinden he :)

Ja het kan zijn dat ze denken: "Wie is die Johnny daar? Kijk hem lopen, hij denkt dat hij het is."
 
Wie is johny? onze johny?
 
MonsterGirl zei:
Die meningen gaan volgens het stereotype: gespierde bics (=stylo's)

75% van de meisjes vallen op gespierde jongens, maar niet te gespierd. Als ze meer dan gewoon gespierd zijn, komen ze buiten 'het tolerantiegebied' en worden ze als angstaanjagend beschouwd (om het grof te verwoorden). Ik was vroeger bang van brede types, om eerlijk te zijn, tot ik ze leerde kennen, dan besefte ik dat die feitelijk zachtaardig waren naast hun brede en gespierde uiterlijk.

Dat scheelt mij weer een lap tekst.

Heren: Prop dit hierboven HEEL GOED in uw hersens want wat dáár beschreven staat, dáár gaat het allemaal om.
Beetje gespierd= sexy, te gespierd = bedreiging.

Kort maar krachtig en oh zo waar!! :thumbs:
 
inderdaad, jammer maar waar.....
 
Ik kan deze theorie ook omkeren

Vrouwen die verschrikkelijk groot (lees vet) zijn maken mij bang.

eueueueuuuuuu wat is een dikke vetklep van een biggevrouw toch eng... :D
 
Toen ik bijna 10kg minder woog dan nu en een stuk smaller was, hoorde ik weleens de meningen aan van vrouwelijke collega's en die zeiden toen al dat het neigde naar 'intimidatie'. Wat een onzin want wat bleek: Het ligt heel erg aan de opstelling en het karakter van het meisje of ze een brede vent 'intimiderend' vinden.
Je hebt meisjes die van die HollyHobby tiepjes zijn, die vinden een bezemsteel al bedreigend. Terwijl de wat vrijzinnigere meiden, de wat meer spraakzame, best in zijn voor gespierde looks.

Aan de andere kant: Hoe vaak hoor je wel niet van vrouwen die met je op stap gaan dat het zo lekker safe voelt? Lekker dubbel dus allemaal. En daarnaast: Het ligt ook aan de opstelling van de brede meneer himself. Als je in een mouwloos shirtje met de tetten vooruit door de disco banjert dan komt dat idd bedreigend over.
 
:D

Anyway, het ligt er idd wel aan hoe je je gedraagt, zelfs al ben je enorm breed. Zelf heb ik er geen last van want ik ben nog een redelijk smal ding.

Trouwens, bij kleine brede ventjes valt dat allemaal wel mee. Maar een brede gast van rond de 2 meter, dát kan pas intimiderend zijn!
 
DBC01 zei:
Aan de andere kant: Hoe vaak hoor je wel niet van vrouwen die met je op stap gaan dat het zo lekker safe voelt? Lekker dubbel dus allemaal. En daarnaast: Het ligt ook aan de opstelling van de brede meneer himself. Als je in een mouwloos shirtje met de tetten vooruit door de disco banjert dan komt dat idd bedreigend over.


:roflol:

maar idd.. ligt helemaal aan de meneer zelf. Al loop ik in de zomer ook wel met mouwlozen shirts. Helemaal als je dan lekker gebruind bent. Ik krijg alleen maar positief commentaar van de vrouwtjes. Ik ben niet klein ofzo (qua massa) en ik heb een kale kop en toch spreken ze je vaak aan (ook in nuchtere toestand). Het is maar net wat je uitstraalt. Als ik wat nukkig ben, dan komt echt niemand in mijn buurt. Maar ik ben een vrij vrolijke vogel normaal gesproken, dus dat straal je dan ook wel weer uit.
 
DBC01 zei:
Als je in een mouwloos shirtje met de tetten vooruit door de disco banjert dan komt dat idd bedreigend over.

Dus daar ligt het aan.. moet uitademen en lange mouwen aan :p :D


Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren. We zijn "kei" lief :p we hebben alleen een 2e passie behalve haar. Is de vrouw soms bang dat ze niet op de eerste plek komt ?

Niet bij 1 vrouw blijven ? nou ik ken anders ook vrouwen die al helemaal niet bij 1 man kunnen blijven en rond fladderen (lees rond nken)

Het is allemaal inderdaad erg dubbel. Niet te moeilijk doen..

the right one will come on your way .. wel opletten dat je der niet om verraasd in je drukte te scoren/te checken/te gaan trainen :D
 
KaLe zei:
:roflol:

maar idd.. ligt helemaal aan de meneer zelf. Al loop ik in de zomer ook wel met mouwlozen shirts. Helemaal als je dan lekker gebruind bent. Ik krijg alleen maar positief commentaar van de vrouwtjes. Ik ben niet klein ofzo (qua massa) en ik heb een kale kop en toch spreken ze je vaak aan (ook in nuchtere toestand). Het is maar net wat je uitstraalt. Als ik wat nukkig ben, dan komt echt niemand in mijn buurt. Maar ik ben een vrij vrolijke vogel normaal gesproken, dus dat straal je dan ook wel weer uit.

Indeed. Weet je wat leuk is? Je als tegenovergesteld gedragen. Doe ik ook vaak. Brengt bewondering bij de dames en afgunst bij de heren. Hoe:

-De heren verwachten van brede kerels dat ze stoer kijken en 'in a shitty mood' zijn. Ga es lekker met een brede grijns over straat lopen. Dol wat met je meisje of vrienden. Gedráág je niet als de stoer breed lopende gast.

En kijk eens...dat werpt tegenstellingen op die bij de dames op goedkeuring kan rekenen (kijk hij durft zichzelf te zijn!) en bij de heren totale ergernis (shit moet je die zien die maakt zixh leterlijk nergens druk om lijkt wel!)
Vooral bij de andere brede heren veroorzaakt dit irritatie, héérlijk! :D
 
spiertje16 zei:
hmm ik snuffelde wat op een paar forums en vroeg aan het vrouwelijke schoon daar wat ze van bodybuilders vonden
er werd gereageerd met eeeeeeeeeeu en gatver....

Das niet zo gek natuurlijk als je het aan leeftijdsgenootjes van 16/17 vraagt...

Wedden dat die kleine bakvisjes over 10 jaar staan te kwijlen bij een gespierde vent? ;)
 
Corax zei:
:D

Trouwens, bij kleine brede ventjes valt dat allemaal wel mee. Maar een brede gast van rond de 2 meter, dát kan pas intimiderend zijn!

Dat mag ik graag horen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven