MuscleMeat

ze vinden ons eng ?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Indeed. Weet je wat leuk is? ...................

Weet je wat ****ed up is..laatst liep ik in de stap in mijn eentje snel even wat kleren halen. Dan staan er een paar heren die je aan staan te gapen en dan opeens hoe opvallend, drukken ze de borst naar voren en armen opzij alsof er 12 appels onder zitten die geplukt moeten worden. Die gasten hebben pas een test. probleem man :D.
 
eduardjanssen zei:
Weet je wat ****ed up is..laatst liep ik in de stap in mijn eentje snel even wat kleren halen. Dan staan er een paar heren die je aan staan te gapen en dan opeens hoe opvallend, drukken ze de borst naar voren en armen opzij alsof er 12 appels onder zitten die geplukt moeten worden. Die gasten hebben pas een test. probleem man :D.

Weet je wat nog leuker is.. heerlijk trainen en dan hijgend snuivend en zwetend achteraf een snackbar binnen strompelen voor je dagelijkse blikkie cola light en ontdekken dat een kluitje puberwichtjes, blakend van geslachtsrijp oestrogeen vol verlegen ontzag naar je abstract opgepompte schouderkoppen gluren.

Ze vínden het wel geil heur spiervrinden, ze durven er alleen nog niet voor uit te komen.
hypocrite.gif
 
eduardjanssen zei:
Weet je wat ****ed up is..laatst liep ik in de stap in mijn eentje snel even wat kleren halen. Dan staan er een paar heren die je aan staan te gapen en dan opeens hoe opvallend, drukken ze de borst naar voren en armen opzij alsof er 12 appels onder zitten die geplukt moeten worden. Die gasten hebben pas een test. probleem man :D.

Whaaaahahaha! :roflol:

dat heb ik dagelijks, vooral op de stations en in de stad. Gaat er ineens iemand die je tegemoet loopt 3 keer zo breed lopen lol.
Pas nog gehad met een Indootje van 1.50m van pakweg 20 jaar. Die ging helemaal naar voren gebukt lopen alsof ie kokosnoten voor z'n oma aan het sjouwen was op Sumatra :D
 
MightyDuck zei:
Weet je wat nog leuker is.. heerlijk trainen en dan hijgend snuivend en zwetend achteraf een snackbar binnen strompelen voor je dagelijkse blikkie cola light en ontdekken dat een kluitje puberwichtjes, blakend van geslachtsrijp oestrogeen vol verlegen ontzag naar je abstract opgepompte schouderkoppen gluren.

Ze vínden het wel geil heur spiervrinden, ze durven er alleen nog niet voor uit te komen.
hypocrite.gif

:roflol:

Meestal omdat een vrindinnetje dan net heeft gezegd hoe vies ze het vindt...zit ZIJ ernaar te smachten om te vertellen hoe ubergeil ze het vindt...
 
DBC01 zei:
Whaaaahahaha! :roflol:

dat heb ik dagelijks, vooral op de stations en in de stad. Gaat er ineens iemand die je tegemoet loopt 3 keer zo breed lopen lol.
Pas nog gehad met een Indootje van 1.50m van pakweg 20 jaar. Die ging helemaal naar voren gebukt lopen alsof ie kokosnoten voor z'n oma aan het sjouwen was op Sumatra :D


Ik moet zeggen ik let er eigenlijk nooit op. Maar 1 persoon deed het zo debiel achterlijk dat ik er echt op letten ging en inderdaad er lopen meer randdebielen rond.

Dus het bewijst maar weer wat coleman zegt he. Iedereen wil groot worden maar niemand wil zware gewichten tillen :D.
 
MightyDuck zei:
Weet je wat nog leuker is.. heerlijk trainen en dan hijgend snuivend en zwetend achteraf een snackbar binnen strompelen voor je dagelijkse blikkie cola light en ontdekken dat een kluitje puberwichtjes, blakend van geslachtsrijp oestrogeen vol verlegen ontzag naar je abstract opgepompte schouderkoppen gluren.

Ze vínden het wel geil heur spiervrinden, ze durven er alleen nog niet voor uit te komen.
hypocrite.gif

Hehehe homo's zijn het. En dan BB-ers ervan beschuldigen dat het homo's zijn he :D.
 
DBC01 zei:
Pas nog gehad met een Indootje van 1.50m van pakweg 20 jaar. Die ging helemaal naar voren gebukt lopen alsof ie kokosnoten voor z'n oma aan het sjouwen was op Sumatra :D

Goed.. die kerel tegenover me zit me weer raar aan te kijken, waarom ik zo plots in de lach schiet.
 
DBC01 zei:
Die ging helemaal naar voren gebukt lopen alsof ie kokosnoten voor z'n oma aan het sjouwen was op Sumatra :D

OMFG :haha: :roflol:

"Je moet wat kokosnoten verspreiden.."
 
Ik trouwens een paar weken terug op een reunie van mijn oude middelbare school. Stinkend druk. En allemaal blikken naar je toe. Vooral van de mensen die je kent dan. "Zo, wat ben jij breed geworden!!". Mooi hoor. Bij sommigen dacht ik bij mijzelf ook "zooo, dies breed geworden".. maar dan maatje zeekoe.
 
KaLe zei:
Ik trouwens een paar weken terug op een reunie van mijn oude middelbare school. Stinkend druk. En allemaal blikken naar je toe. Vooral van de mensen die je kent dan. "Zo, wat ben jij breed geworden!!". Mooi hoor. Bij sommigen dacht ik bij mijzelf ook "zooo, dies breed geworden".. maar dan maatje zeekoe.

Samenwonen, trouwen, 25+...en de meeste vrouwen laten het letterlijk en figuurlijk hángen. Net alsof een biologisch doel is bereikt en de hoffelijkheid en sier plaats maakt voor gezapig samen zijn.
 
DBC01 zei:
Samenwonen, trouwen, 25+...en de meeste vrouwen laten het letterlijk en figuurlijk hángen. Net alsof een biologisch doel is bereikt en de hoffelijkheid en sier plaats maakt voor gezapig samen zijn.

Zo zal ik nóóit worden. Ik wil niet dik zijn en/of worden, ik háát vet. :mad:
 
Sneeuwvlokje zei:
Zo zal ik nóóit worden. Ik wil niet dik zijn en/of worden, ik háát vet. :mad:


Je bent zwáár in de minderheid Vlokmans. Maar ik bewonder je mening!
Wekelijks zie ik zóveel jonge meiden van 18 met het figuur van een 75-jarige voorbij waggelen dat ik me afvraag waar ze het lef vandaan halen dit nog te openbaren.
 
DBC01 zei:
Je bent zwáár in de minderheid Vlokmans. Maar ik bewonder je mening!
Wekelijks zie ik zóveel jonge meiden van 18 met het figuur van een 75-jarige voorbij waggelen dat ik me afvraag waar ze het lef vandaan halen dit nog te openbaren.

Oké, een beetje vet op de billen, heupen en borst mág voor een vrouw (ook ivm met de hormoonhuishouding) maar vetrollen op de buik zijn gewoon not done. Als je jong bent en nog geen kinderen hebt gehad is een strak buikje toch wel een must.

Bovendien is (te veel) vet behalve onesthetisch ook onpraktisch. Het belemmert je in je bewegingen bijv.

@Man-Mountain: We zullen zien, maar ik ben er van overtuigd dat ik nooit en te nimmer overgewicht zal hebben. Dat laat ik simpelweg niet gebeuren.
 
DBC01 zei:
Je bent zwáár in de minderheid Vlokmans. Maar ik bewonder je mening!
Wekelijks zie ik zóveel jonge meiden van 18 met het figuur van een 75-jarige voorbij waggelen dat ik me afvraag waar ze het lef vandaan halen dit nog te openbaren.

Ik ken er ook zo genoeg. Ze klagen dan ook dat ze dik worden, dan zeg ik dat ze moeten fitnessen/sporten/trainen...Zeggen ze neen, ik wil niet gespierd worden. En ALS ze dan nog eens de moeite doen om naar de gym te gaan, blijven ze er nog geen half uur en trainen ze met te laagste gewichten. Ik ben toch niet meer verbaasd waarom sommigen erbij lopen als oude omatjes...
 
MonsterGirl zei:
Ik ken er ook zo genoeg. Ze klagen dan ook dat ze dik worden, dan zeg ik dat ze moeten fitnessen/sporten/trainen...Zeggen ze neen, ik wil niet gespierd worden. En ALS ze dan nog eens de moeite doen om naar de gym te gaan, blijven ze er nog geen half uur en trainen ze met te laagste gewichten. Ik ben toch niet meer verbaasd waarom sommigen erbij lopen als oude omatjes...

:roflol:

IDD het meest gehoorde excuus ever. En maar klagen als het ze uitkomt en het volgende moment fietsen ze naar huis met een gezinszak chips in de mollige klauwtjes.
 
Leuk topic! Ik weet niet wat meisjes er van vinden, ik ben nog niet echt groot:(. Ik denk dat ze in eerste instantie de freaky look eng vinden maar als ze je beter leren kennen het wel fijn vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven