Fitness Seller

ze vinden ons eng ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
CitizenDildo zei:
is volgens jouw zoiets[Afbeelding niet meer beschikbaar] al té?

Nee, die vinden ze al te gespierd. Hoewel ik vind dat die jongen om in te bijten is, maar ik ben niet de meerderheid van alle vrouwen :D
 
MonsterGirl zei:
Nee, die vinden ze al te gespierd. Hoewel ik vind dat die jongen om in te bijten is, maar ik ben niet de meerderheid van alle vrouwen :D

Heb je honger dan?
Geen KH's meer he na 9u ;)
 
ReyMysterio zei:
Heb je honger dan?
Geen KH's meer he na 9u ;)

Ik heb altijd honger, maar m'n coïtuslust ff terzijde. ;)
Ik eet wel koolhydraten na 9u! :D Try and stop me
 
MonsterGirl zei:
Ik heb altijd honger, maar m'n coïtuslust ff terzijde. ;)
Ik eet wel koolhydraten na 9u! :D Try and stop me

Nee dank je laatste keer dat ik een monster zag wou ie op mij gaan zitten!
En heb het niet zo op Monsters :D

Op je 15e mag je geen s#xlusten hebben die moet je volop onderdrukken!
Meisjes van die leeftijd spelen meestal nog met barbie's en nog niet met Ken :D
 
ReyMysterio zei:
Nee dank je laatste keer dat ik een monster zag wou ie op mij gaan zitten!
En heb het niet zo op Monsters :D

Op je 15e mag je geen s#xlusten hebben die moet je volop onderdrukken!
Meisjes van die leeftijd spelen meestal nog met barbie's en nog niet met Ken :D
Oei, slechte ervaringen met de monsters die onder je bed zitten?

Ik ben niet als meisjes van mijn leeftijd, meisjes van mijn leeftijd leven van chips en snoep en beginnen te huilen als ze een inspanning moeten doen waardoor ze beginnen zweten.
Leven naar je leeftijd is niet bepaald iets positiefs, imo. Zo kan je denken dat je op een bepaald moment te oud bent om nog te trainen, neen dus, leeftijd is maar een nummer.
 
die gast van die foto ziet er gewoon ok uit. geen exceptioneel lichaam, bij lange na niet, maar een atletisch lichaam. Ik kan ook best begrijpen dat vrouwen dat een mooi lichaam vinden, maar the truth is: i dont give a shit. Ik wil voor mezelf echt een masterbody, met zulke grote tieten dat ik een bh'tje aanmoet. En met zulke enorme poten dat je mn derde beentje bijna niet meer ziet. Eigenlijk een btje zoals Carl Noten dus...
 
boogie zei:
die gast van die foto ziet er gewoon ok uit. geen exceptioneel lichaam, bij lange na niet, maar een atletisch lichaam. Ik kan ook best begrijpen dat vrouwen dat een mooi lichaam vinden, maar the truth is: i dont give a shit. Ik wil voor mezelf echt een masterbody, met zulke grote tieten dat ik een bh'tje aanmoet. En met zulke enorme poten dat je mn derde beentje bijna niet meer ziet. Eigenlijk een btje zoals Carl Noten dus...

wie is carl noten ??????????


post es een pic bro
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Karl en Olga
9061129125.jpg

zie um met zn body
 
Carl Noten= de oom van het meisje dat hem ontmaagd heeft. ;)
 
meen je dat nu bro mijn pecs zijn zelfs groter dan dezijne (sommigen zeggen dat ik vrouwentieten heb hé duck)en ik ben maar een pussy

maar iedereen zijn doel :cool:
 
Laatst bewerkt:
nee dat meen ik niet, ik wil gewoon wat gespierder worden. weeg nu 68 kg bij 190cm, mag dus wel wat bij
 
boogie zei:
nee dat meen ik niet, ik wil gewoon wat gespierder worden. weeg nu 68 kg bij 190cm, mag dus wel wat bij


succes om eng te worden :D
 
ReyMysterio zei:
Op je 15e mag je geen s#xlusten hebben die moet je volop onderdrukken!
Meisjes van die leeftijd spelen meestal nog met barbie's en nog niet met Ken :D
Welcome to 21st century :)
 
MonsterGirl zei:
Oei, slechte ervaringen met de monsters die onder je bed zitten?

Ik ben niet als meisjes van mijn leeftijd, meisjes van mijn leeftijd leven van chips en snoep en beginnen te huilen als ze een inspanning moeten doen waardoor ze beginnen zweten.
Leven naar je leeftijd is niet bepaald iets positiefs, imo. Zo kan je denken dat je op een bepaald moment te oud bent om nog te trainen, neen dus, leeftijd is maar een nummer.

Over nummers gesproken 23.56 is al redelijk laat voor een 15 jarige!
Hup eerder naar bed als je geen bochel wilt krijgen van die 30kg zware rugzak :D
 
Wie wil dat nou niet net als bij markus rhul die vinden mensen ook eng cool man
 
boogie zei:
ik wil gewoon wat gespierder worden. weeg nu 68 kg bij 190cm, mag dus wel wat bij

dat waren mijn stats toen ik begon

maar je maakt een geintje
 
Boogie maakt nooit geintjes....
 
ReyMysterio zei:
Over nummers gesproken 23.56 is al redelijk laat voor een 15 jarige!
Hup eerder naar bed als je geen bochel wilt krijgen van die 30kg zware rugzak :D

Ter infomatie krijg je eerder een holle rug van een bolle rug van een 30 kg zware rugzak...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven