Fitness Seller

zeer lichte kuur met dianabol

Bezoekers in dit topic

proradost

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
1.161
Waardering
1
normaal gezien nemen de meesten hier 40 of 50 mg dianabol per dag.


Stel nu dat ik een zeer lichte en korte kuur wil doen ...wat zou dan de minimum dagelijkse dosis zijn die je kan nemen maar dat je toch enig resultaat mee hebt.

20 , 30 mg ?????

Dus enkel dianabol en niks anders. Natuurlijk nadien nog nolvadex.

Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar Winstrol maar aangezien dit slecht is voor de gewrichten zal ik deze niet nemen.(heb reeds een knieprobleem....kraakbeen degeneratie)
Het debat over spuiten heb ik al gehad...dus bedankt. (ik weet dat het goed bedoeld is en het is hier een tof forum waar van ik al veel hulp heb gekregen...houden zo)
 
Laatst bewerkt:
mijn ervaring met d-boll only is dat je na 3weken helemaal geen libido meer overhoud en dat is bij een lichte dosis van 20mg maar mss is dit bij jou anders
 
Met welk doel wil je dit doen?
 
had hem ook aan 30mg genomen laatste keer
40 vond ik te hoog merkte dat ik vocht ophield in bovenarmen en men kop
geen libido problemen gehad maar zette er ook test naast

Dboll only kan ik weinig over zeggen dus
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil je licht kuren?

Als je een cycle wilt starten doe dat dan goed.

Je wil toch massa winnen of niet.
 
Waarom wil je licht kuren?

Als je een cycle wilt starten doe dat dan goed.

Je wil toch massa winnen of niet.




idd, niet van dat halve werk. Je hoeft niet te overdrijven, maar er is een reden waarom mensen het doorgaans doseren van 30mg tot 60mg.
 
dus in principe is 30 mg genoeg voor een eerste lichte kuur.

Wil iets aan massa winnen gezien ik naturel de laatste maanden geen mm meer bijkom.

Minimum duur : 6 weken ???

Nog eens bedankt en succes iedereen.
 
6 weken op 30mg moet je zeker wel een paar kg mee kunnen pakken als je de rest op orde hebt.
 
klinkt intressant paradost, ik zou dan wel gwn de normale dosering nemen..alleen lijkt me dat je geen libido meer overhoud niks...
 
30 mg is gewoon een standaard dosis voor dbol
 
in andere German-Fora wordt je helemaal plat gemaakt als mensen advies vragen voor een oral-only kuurtje..
hoezo zijn de mensen het hier wel mee eens ???

tenminste wel aangenaam natuurljk hoe hier gerageerd word :)
 
in andere German-Fora wordt je helemaal plat gemaakt als mensen advies vragen voor een oral-only kuurtje..
hoezo zijn de mensen het hier wel mee eens ???

tenminste wel aangenaam natuurljk hoe hier gerageerd word :)

ik ben het er niet mee eens hoor , die gast vraagt om een lichte dosis en dat krijgt die
 
idd, het zou mijn kuur ook niet zijn, maar ja. Feit blijft dat ie met dianabol waarschijnlijk wel een paar kg kan pakken, maar niemand die zegt dat het spier zal zijn. Maar goed, ts wil niet aan de injects, dus ja.
 
k zou er altijd beetje test naast zetten
en gewoon gebruiken al leuke kickstart
maar ja hij wil geen inject

winny is dan weer minder onderdrukkend voor zen libido
maar zo als hij zelf aan geeft gewrichtspijnen en zo verder,
is bij mij persoonlijk ook de reden dat ik geen winny voorstander ben
 
Andriol, goedje is goed,maar ook pittig aan de prijs.Je moet er veel van snoepen,om stabiele bloedwaardes te hebben.
Gewoon 50 mg dianabol,kuren met nolva,goeie eertste kuur.Tuurlijk wordt je zwaar................heey we hebben het hier over de beste orals ooit ontwikkeld.Dianabol is absoluut niet meer mijn ding,maar wel anabool als de pest........wie is er niet groot mee geworden,of was dat met pindakaas?
 
6 wk dbol is voor massa's mensen hun eerste kuur geweest. Als je het goed aanpakt kun je zeker een paar kilo winnen.
 
Andriol, goedje is goed,maar ook pittig aan de prijs.Je moet er veel van snoepen,om stabiele bloedwaardes te hebben.
Gewoon 50 mg dianabol,kuren met nolvadex,goeie eertste kuur.Tuurlijk wordt je zwaar................heey we hebben het hier over de beste orals ooit ontwikkeld.Dianabol is absoluut niet meer mijn ding,maar wel anabool als de pest........wie is er niet groot mee geworden,of was dat met pindakaas?

Weer zon klote advies, jullie doen hier net alsof het om snoepgoed gaat.
50 mg is veel te veel voor een eerste kuur, ik zou persoonlijk voor max. 30 mg gaan. Hoe hoger de dosering hoe hoger de gains. Met dianabol zijn die extra gains voornamelijk vocht en vet. Is 30 mg niet genoeg voor een eerste x dan heb
a) je gewoon klote kwaliteit tabletten
b) je voeding en rust zijn niet in orde
c) je traint niet goed genoeg
d) je kunt het niet opbrengen om 6 weken wat disipline op te brengen

Ik vind het echt triest om hiet te zien wat voor doseringen er gebruikt en geadviseerd worden voor eerste kuren.
 
Weer zon klote advies, jullie doen hier net alsof het om snoepgoed gaat.
50 mg is veel te veel voor een eerste kuur, ik zou persoonlijk voor max. 30 mg gaan. Hoe hoger de dosering hoe hoger de gains. Met dianabol zijn die extra gains voornamelijk vocht en vet. Is 30 mg niet genoeg voor een eerste x dan heb
a) je gewoon klote kwaliteit tabletten
b) je voeding en rust zijn niet in orde
c) je traint niet goed genoeg
d) je kunt het niet opbrengen om 6 weken wat disipline op te brengen

Ik vind het echt triest om hiet te zien wat voor doseringen er gebruikt en geadviseerd worden voor eerste kuren.

goede post.

Vind het ook elke keer weer raar, als ueberhaupt oral only kuurtjes worden aangeprezen.
 
Back
Naar boven