Fitness Seller

Zeg kerel, weiger je me nu?!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt voor haar? Nou die mensen van haar werk zelf zijn super relaxed. Mijn meisje heeft zelf ook piercings in haar gezicht en nek, en dat accepteren ze helemaal, het was echt de portier zelf. Dus voor haar heeft het zeker geen invloed op iets ;)

Nou dan is het toch een goede keus geweest. Die azijnpissers zijn waarschijnlijk zelf gay, aangezien ze zo op je letten. Met of zonder korte broek. Succes kerel!
 
Hahaha, doet me denken aan een aantal weken terug, met KukiShu en ondergetekende. Een soortgelijk voorvalletje, met exact dezelfde uitkomst :) .

Anyway, **** him. Vermoedelijk moest hij het eea overcompenseren.
 
Laatst bewerkt:
Nou dan is het toch een goede keus geweest. Die azijnpissers zijn waarschijnlijk zelf gay, aangezien ze zo op je letten. Met of zonder korte broek. Succes kerel!

Thnx bro :D
 
JJEEJJ Rusher is er :D :klink: :rocknana:
 
moggeh :D

balen hoor hoe dat daar gegaan is!!! beetje zielig ;)
maaruh, hoe liep men er binnen bij dan? pantalon en overhemd ofwat ?!?!?!
 
ik hoef me iig niet schuldig te voelen dat ik niet mee kon :D
scheelt weer voor mij ;p
 
ik hoef me iig niet schuldig te voelen dat ik niet mee kon :D
scheelt weer voor mij ;p

Shit, en ik heb nog vrijkaarten hier liggen :D
Zal ze maar op de bbq gooien.
 
Ja idd, pantalon, 3-kwarts broek, overhemd en casual t-shirt. Meisjes plat, hoerig, pools ;) tja allemaal van die foute wannabee latina's en meisjes die dachten dat ze Sylvie Meis waren :S
 
is dat een broek? ik dacht een rok

:D
 
animal. Net lichaam. Zou jouw oowk weigeren als skinny ****er :roflol: Haha maarja de wereld van van daag moet weigeren hé
 
animal. Net lichaam. Zou jouw oowk weigeren als skinny ****er :roflol: Haha maarja de wereld van van daag moet weigeren hé

Klopt, is ook zo. Alleen het leuke is, ik drink niet, gebruik geen drugs en heb (geloof het of niet) alleen gevochten in mijn vroegere Taekwondo en Freefight wedstrijden en nog nooit op straat. Toen zag ik dus wat gasten uit Duindorp enzo binnenkomen, waarvan ik weet dat zij de herrieschoppers zijn. (Ken er een paar, dus tis ook weer geen vooroordeel) ZIJ zouden juist geweigerd moeten worden
 
helaas word er dus alleen op uiterlijk beoordeeld... sad but true :(

nu had je natuurlijk de pech dat ik er niet bij was met mn lieve koppie.... :D
 
Idd, die gast zegt later nog, toen we er wèl in mochten, "ik zit onder dit jasje zelf ook helemaal onder hoor" :rolleyes: hmmmzz...

Tja, wees dan net zo slim als hem en bedek je tattoo's voor dergelijke gelegenheden een beetje.
Ook al is het natuurlijk een scheve redenering maar het bespaart je wel een hoop zever. ;)

Naar een feestje van de job van mijn vriendin zou ik trouwens nooit zo gekleed gaan, maar dat is ieders keuze :).
 
helaas word er dus alleen op uiterlijk beoordeeld... sad but true :(

nu had je natuurlijk de pech dat ik er niet bij was met mn lieve koppie.... :D

Dat had mijn uiterlijk zeker gecompenseerd :D Ze reageerden op me alsof ik Blade was tussen de boefjes :D
 
Volgens mij was het omwille van de oorbellen...
 
Tja, wees dan net zo slim als hem en bedek je tattoo's voor dergelijke gelegenheden een beetje.
Ook al is het natuurlijk een scheve redenering maar het bespaart je wel een hoop zever. ;)

Naar een feestje van de job van mijn vriendin zou ik trouwens nooit zo gekleed gaan, maar dat is ieders keuze :).

Nou ja, wat ik al zei, er was nergens een dress-code bekent. Haar collega's zeiden al, kom lekker zoals je bent en het is heel relaxed daar wat de sfeer aangaat. En ik zou ook zeker niet inzien waarom ik iets moet bedekken. De maatschappij heeft een probleem met mij, ik niet met de maatschappij.

Er hangt in mijn tattooshop een goeie spreuk die echt klopt.

"The only difference between tattooed people, and not-tattooed people, is that the tattooed people don't care if you are not tattooed."

Zo is het wel, de mensen hebben meer problemen met mij, als ik met hun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven