XXL Nutrition

Zeg kerel, weiger je me nu?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Jaja! Animallegs gaat weer eens naar een strandfeestje :D
Zal het even in het kort uitleggen. Mijn vriendin Mishale, werkt sinds kort bij een bedrijf die allemaal strandtenten heeft, waaronder ook de Wij (scheveningen).
Vanavond was er dus zo'n ballenfeest en ze kreeg vrijkaarten. Wij de moed bij elkaar geraapt om even te gaan kijken, ook mede om haar neus te laten zien vanwege haar werk. Lopen we op de portiers af, zegt die ASS, "Sorry, maar je past hier totaal niet tussen!" ... NOU JA! Vanwege het totaal plaatje (zie uiteraard de foto hieronder :D). Mijn meisje dus haar baas bellen om ons even binnen te loodsen. De baas zei vervolgens, dat het aan mijn oh zo bekende korte broek ging. Niet om hoe 'ie eruit zag, maar om het feit dat het een korte broek was. YEAH RIGHT! Op een strandfeest met weer eens een weekend met vulkaan temperaturen, en ik die volgens hun geen korte broek aan mag...
We mochten uiteindelijk toch naar binnen en toen we daar waren voelde ik me echt op een hele negatieve manier bekeken. Ik weet dat ik door mijn tattoo's en piercings op sommige een shock achterlaat, dat ben ik echt wel gewend. Maar op de manier hoe al die mensen daar keken, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Maar goed, na een kort half uurtje hebben we het voor gezien gehouden, want nu weet ik waarom ik niet naar strandfeesten ga... Ze sucken!!

Dat was weer even een avondje uit van Animallegs en Mishale :D

Ps. Rusher, je hebt dus niets gemist! Hahaha!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
****ed up man :D die benen zien er goed uit Animal ;)
 
groot gelijk
weigeren dat gespuis
 
jah mooi k*t, maar dat hou je toch..
ik heb het ook in discotheken.. 300 man met een hemdje.. en ik kom er niet in.. je traint een beetje en je hebt tattoo's.. bad boy image denk ik ;)

ga mooi met een colltrui en een lange broek de strand tenten af of **** them ;)
 
Hehe strandtent Wij is lekker heilig, er wordt daar geslikt gesnoven gedoet, ik denk dat er gewoon een bepaald volk daar komt en dat ze vinden dat mensen met tattoo's, piercings en een bad boy image daar niet tussen past.

Maarja strandfeesten trekken mij ook niet zo, lijkt me nou echt geen reet aan, met die typische softe strandmuziek waarbij je na een half uur in slaap valt.
 
die broek is ook wel te fout hoor ;)

mja, tegenwoordig zijn die toelatingsregels ook zo scheef en rekbaar als het maar kan. als je kop die gasten niet aanstaat kom je er niet in.
 
die broek is ook wel te fout hoor ;)

mja, tegenwoordig zijn die toelatingsregels ook zo scheef en rekbaar als het maar kan. als je kop die gasten niet aanstaat kom je er niet in.

Welnee, ze zijn gewoon bang voor een knokpartij.
 
die broek is ook wel te fout hoor ;)

mja, tegenwoordig zijn die toelatingsregels ook zo scheef en rekbaar als het maar kan. als je kop die gasten niet aanstaat kom je er niet in.

Idd, die gast zegt later nog, toen we er wèl in mochten, "ik zit onder dit jasje zelf ook helemaal onder hoor" :rolleyes: hmmmzz...
 
Jaja! Animallegs gaat weer eens naar een strandfeestje :D
Zal het even in het kort uitleggen. Mijn vriendin Mishale, werkt sinds kort bij een bedrijf die allemaal strandtenten heeft, waaronder ook de Wij (scheveningen).
Vanavond was er dus zo'n ballenfeest en ze kreeg vrijkaarten. Wij de moed bij elkaar geraapt om even te gaan kijken, ook mede om haar neus te laten zien vanwege haar werk. Lopen we op de portiers af, zegt die ASS, "Sorry, maar je past hier totaal niet tussen!" ... NOU JA! Vanwege het totaal plaatje (zie uiteraard de foto hieronder :D). Mijn meisje dus haar baas bellen om ons even binnen te loodsen. De baas zei vervolgens, dat het aan mijn oh zo bekende korte broek ging. Niet om hoe 'ie eruit zag, maar om het feit dat het een korte broek was. YEAH RIGHT! Op een strandfeest met weer eens een weekend met vulkaan temperaturen, en ik die volgens hun geen korte broek aan mag...
We mochten uiteindelijk toch naar binnen en toen we daar waren voelde ik me echt op een hele negatieve manier bekeken. Ik weet dat ik door mijn tattoo's en piercings op sommige een shock achterlaat, dat ben ik echt wel gewend. Maar op de manier hoe al die mensen daar keken, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Maar goed, na een kort half uurtje hebben we het voor gezien gehouden, want nu weet ik waarom ik niet naar strandfeesten ga... Ze sucken!!

Dat was weer even een avondje uit van Animallegs en Mishale :D

Ps. Rusher, je hebt dus niets gemist! Hahaha!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik weet niks van strandfeesten, maar ik zou je zo op geen enkel feest binnenlaten.
Doe eens iets deftig aan:p
 
Over die bouncer kan ik kan alleen maar zeggen: Got you now BITCH!!! :fu:
Keek die even lelijk op z'n neus!! Had 'ie maar naar me moeten luisteren :D
 
Ik weet niks van strandfeesten, maar ik zou je zo op geen enkel feest binnenlaten.
Doe eens iets deftig aan:p

Oh yah... Ik denk elke keer met jullie uitspraken, zoals deftig, dat ik dan een pak aan moet doen ofzo... Zucht... :p
 
Ik weet niks van strandfeesten, maar ik zou je zo op geen enkel feest binnenlaten.
Doe eens iets deftig aan:p

Hij gaat toch niet naar een hockeyfeest...
 
Welnee, ze zijn gewoon bang voor een knokpartij.
das onzin, toen ik nog dikke ecto was probeerden ze me ook altijd te naaien. moest altijd m'n schoolpas laten zien terwijl iedereen mocht doorlopen en dat soort dingen. heb nog nooit gevochten met uitgaan.

Idd, die gast zegt later nog, toen we er wèl in mochten, "ik zit onder dit jasje zelf ook helemaal onder hoor" :rolleyes: hmmmzz...
ja, vaak bepalen ze zelf het deurbeleid ook niet helemaal en zijn het orders van the big boss.
 
Hij gaat toch niet naar een hockeyfeest...

Ja idd, tis een strandfeest, mouwloos shirt, korte broek, gympen... Zomers!
Maar dat vonden zij blijkbaar niet... ****ers...
Trouwens, wat een mensen lopen daar zeg, van die wannabee-rich-peoples. Sommige alsof ze recht uit het Gooi komen :rolleyes:
 
Je hebt goede massa, maar waarom je dan als een verwijf viooltje met een veet uitstraling op pad gat is mijn een raadsel.

Bewaar dit soort outfitjes om je meissie te verrassen en ga in minder gewaagde kledij naar een feestje.
 
Jullie gingen omdat het ook wel zo netjes stond gezien je vriendin daarvoor werkt. Is dit nou achteraf een verstandige keuze geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven