MuscleMeat

Zelda fans opgelet: Zelda film op komst.

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Jawel!

[Link niet meer beschikbaar]

Enterrrrrr site.

Onder het kopje 'Fan Section' vind u de [Link niet meer beschikbaar]

Een bende Zelda fans produceert een on-officiele film aan de hand van de game TLoZ, Ocarina of Time. Nintendo heeft geen licentie gegeven voor een officiele productie, dus blijft het bij een zelf en via donaties gefinancieerd project.

Deze herfst wordt de volledige film verwacht. Trailers wel al te zien. Ziet er zo'n beetje uit als een jaren '70 film, maar wat wil je ook. Like said, het is geen Hollywood miljoenenproduct.


Trailer


:heart: :heart: :heart:

zelda64.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

link.jpg
 
ohneee..


na transformers, miami vice en de turtles.. nu ook zelda al ontdaan van zijn cult status.


de apocalypse is nabij .. ik zeg het je.
 
ohneee..


na transformers, miami vice en de turtles.. nu ook zelda al ontdaan van zijn cult status.


de apocalypse is nabij .. ik zeg het je.

Valt over te twisten of het een slimme zet is ivm de nostalgie van de game idd. Aangezien het een pure fan film is denk ik dat het wel mee zal vallen met de verkrachting van de harten van Zelda liefhebbers.


Spieremans waar ben jij trouwens op MSN :finger:
 
Vet kool:D:D:D


Hoewel het me nou geen super film lijkt:roflol:
 
WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!:banana:
 
Die Link ziet er wel uit als een knuppel zeg met dat haar.
 
Dit is te veel eer jongens.
 
Die Link ziet er wel uit als een knuppel zeg met dat haar.

Helaas ja, aan 't eind van de film ziet hij er wat stoerder uit met z'n gehavende porem maar imo wat te oud.

De 'regisseur' wilde zo nodig ook zelf de hoofdrol. Beter een wat jonger knulletje voor genomen. Maar ach, je went er aan en 't gaat om het verhaal :D
 
De game is leuk, maar de film hmm ik weet het niet
 
Hahahaha wat ziet dat er k*t uit zeg..
Ik hoopte nog dat het geanimeerde versie was.. dit wordt zo k*t.
 
hehehe..kan trouwens niet wachten tot de nieuwe Zelda voor de GC/Wii uit is..Twilight Princess :bow: zit er nu gvd al 2jaar met smart op te wachten
 
hehehe..kan trouwens niet wachten tot de nieuwe Zelda voor de GC/Wii uit is..Twilight Princess :bow: zit er nu gvd al 2jaar met smart op te wachten

24 November :shut:

Ik had 'em al gereserveerd aangezien de vorige releasedatum op morgen gesteld stond. 25-08. Speciaal een GameCube voor gekocht, is 'ie weer 3 maanden verzet.
 
24 November :shut:

Ik had 'em al gereserveerd aangezien de vorige releasedatum op morgen gesteld stond. 25-08. Speciaal een GameCube voor gekocht, is 'ie weer 3 maanden verzet.

AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dus toch wel!!!!:D:D:D:D hehehe///kheb m ook gepre-ordered...maar ze wisten niet zeker wanneer:p gehgehghe...nu nog aftellen:P
 
AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dus toch wel!!!!:D:D:D:D hehehe///kheb m ook gepre-ordered...maar ze wisten niet zeker wanneer:p gehgehghe...nu nog aftellen:P

Toch heb ik nog de valse hoop dat ik morgen plotseling een telefoontje krijg van Intertoys... :o
 
Toch heb ik nog de valse hoop dat ik morgen plotseling een telefoontje krijg van Intertoys... :o

hehehe Futurezone Rotterdam all the way:D import altijd het eerste binnen :p
 
Komt die Twiligt Princess van Zelda ook toevallig voor de pc of playstation 2 uit?:o
 
Komt die Twiligt Princess van Zelda ook toevallig voor de pc of playstation 2 uit?:o

Nee.
Amen.

Zelda is een privé verhaal van Nintendo. Als je mazzel hebt komt het over een hele lange tijd als emulator game op internet te staan en kun je het op je pc'tje spelen. Zo heb ik de n64 OoT ook gespeeld. :)

Hier nog een aantal trailers en gameplay filmpies:

Zelda Universe

The Legend of Zelda: Twilight Princess for GameCube - The Legend of Zelda: Twilight Princess Game Cube - The Legend of Zelda: Twilight Princess GameCube Game
 
ik vind het nogal fake eruit zien eerlijk gezegt.
maar als ie er komt ga ik wel in de bios kijken :)
 
Back
Naar boven