AndroidHealthClinic

Zelda fans opgelet: Zelda film op komst. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@jesaja:

dat is altijd zo met die verrekte puzzels!! als je ze hebt gehaald kun je jezelf wel voor de kop slaan omdat het zo voor de hand ligt (uiteindelijk)
 
@jesaja:

dat is altijd zo met die verrekte puzzels!! als je ze hebt gehaald kun je jezelf wel voor de kop slaan omdat het zo voor de hand ligt (uiteindelijk)

Als je ze uiteindelijk zelf oplost, geeft dat wel een gevoel van voldoening. Dat had ik als kind al en dat heb ik met Zelda nog steeds. Die Zelda tune is dan het mooiste muziekje wat er is
 
Aaaarrrrghhhh!!!!ik word GEK van dat wachten!:mad: dat (*&^%$#@ding had er al 3 keer moeten wezen!:( hoeveel % zou die game eigenlijk al af zijn?:( kheb de Windwaker en me favo allertijden Ocarina of Time al 4x uit gespeeld!!!zelfs Master Quest:o

zucht..tis dak geen DS heb:(...the Phantom Hour Glass komt namelijk uit:o

ocraine of time is the best :D:D:D

heb je de minish cap al gespeeld?

kun je wel op emulator op pc spelen :) [is voor gameboy advance]


die is ook wel leuk namelijk :)
 
ja klopt ocarina of time is echt een meesterwerk!!

kan me nog goed herinneren dat ik als tien jarig jongetje met een rode kop voor de tv zat omdat ik die tering boss van de shadow temple niet kon halen!!
mijn controller heeft het ook zwaar te verduren gehad
 
Ik heb de beste herinneringen aan de Zelda op de SNES: a link to the past

Vanaf het moment dat Link wakker wordt (naar buiten loopt terwijl het regent en donker is om vervolgens het kasteel binnen te sluipen) tot aan het einde een fantastische game
 
taaaaaaaaaaaaaa tatatatatatatataaaaaaaaaa tatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaa....
 
En? Is deze meesterfilm ondertussen al op het witte doek te zien? :roflol:
 
Is duidelijk een amateur film, die zal nooit in de bios verschijnen.
 
Is duidelijk een amateur film, die zal nooit in de bios verschijnen.

Welnee, sowieso films die gebaseerd zijn op spellen of animes floppen altijd, acteurs die ineens in de schoenen van gamehelden springen, kan je gewoon niet serieus nemen, kijk maar naar DBZ.
 
ben benieuwd , als ie in de bios komt ga ik er wel eens heen.
 
Ik heb de beste herinneringen aan de Zelda op de SNES: a link to the past

Vanaf het moment dat Link wakker wordt (naar buiten loopt terwijl het regent en donker is om vervolgens het kasteel binnen te sluipen) tot aan het einde een fantastische game

!!!

Op mijn 6e kreeg ik dikke nachtmerries van dat spel. Beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Zo vaak doodgegaan in eerste kerker van de dark world.
 
!!!

Op mijn 6e kreeg ik dikke nachtmerries van dat spel. Beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Zo vaak doodgegaan in eerste kerker van de dark world.

Welke was dat ook alweer? :D
 
Zo'n grote.. uuh draak die een grijs pantser had op zich. Moest je met die hamer kapot slaan, hij deed ook nog wat met vuur. Ik was toen nog zo jong dat ik geen idee had dat ik die boss eerst met de hamer moest slaan om zijn pantser van hem af te slaan. Die kerker had ook zo'n lang recht stuk waar de tegels 1 voor 1 vielen.
 
Zo'n grote.. uuh draak die een grijs pantser had op zich. Moest je met die hamer kapot slaan, hij deed ook nog wat met vuur. Ik was toen nog zo jong dat ik geen idee had dat ik die boss eerst met de hamer moest slaan om zijn pantser van hem af te slaan. Die kerker had ook zo'n lang recht stuk waar de tegels 1 voor 1 vielen.

Wat in Zelda nooit is veranderd, elk nieuw item wat je in een dungeon vindt, moet je vanaf dat moment overal gebruiken om verder te komen, inclusief de baas :D

Maar die bazen had ik nooit moeite mee, het is meer de dungeons zelf, ik haat doolhoven.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dark_world.png


Hoe vet :D die map van de light world had ik als poster! :p

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Het zou vet zijn als ze ALTTP weer opnieuw uitbrengen in 3D, een switch van light naar dark is toch wel gaaf, aangezien je weer allemaal nieuwe dingen kan ontdekken op in principe dezelfde plekken :D
 
Back
Naar boven