MuscleMeat

Zelda ongecensureerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik heb maar weer eens een update plaatje geschoten, dit keer van m'n triceps. Let niet op m'n kop, ik was nog niet zo lang wakker. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals jullie misschien al weten heb ik sinds een maand of drie last van een pfeiffer-achtige ziekte, toxoplasmose genaamd. Ben snel vermoeid en lusteloos. Trainen gaat ook een stuk minder. Gelukkig is er sinds een paar weken weer progressie, maar hard gaat het niet.

Stats: 1.88m, 81kg, 9%

Ik heb in de gallery nog een ander plaatje van dezelfde pose gezet, maar dan zonder hoofd, omdat die wat langer blijft staan.
 
Verdomd kerel ik vind je er toch groot uit zien, ik weet niet hóe het komt maar ik zou je eerder 90kg geven :scratch:
 
MightyDuck zei:
Verdomd kerel ik vind je er toch groot uit zien, ik weet niet hóe het komt maar ik zou je eerder 90kg geven :scratch:

Ja vreemd he, dat hoor ik wel vaker. Het is nou ook niet zo dat ik geen benen heb, hoewel die wel m'n zwakste punt zijn. Ik heb ook een vrij brede bouw dus ik zou zelf ook meer gewicht verwachten met mijn lengte. Weird.

Maar om bij de armen te blijven:
Omtrek 39cm
Barbell curl 8*58kg
One arm triceps extension 8*27kg
Smal bankdrukken 8*66kg
 
You're cute :o

Ow ja... ziet er goed uit :thumb:
 
Wilde nacht gehad!? :p


Je ziet er op het eerste gezicht idd een stuk zwaarder uit. Hopelijk ben je snel weer beter!
 
Kan de rest bijtreden, ziet er vrij goed uit en inderdaad
je zou verwachten dat je zwaarder bent :thumbs:

Mag ik vragen wat er daar nu zat op het plafond ? :D
 
elke keer als ik een post van zelda zie denk ik dat het een gast van een jaar of 18 is, maar als ik die fotos dan weer zie dan blijkt het een oude lul van eind 20 te zijn. ;)

Ziet er goed uit verder, zou je ook meer geven dan 81kg bij 1,88.
 
Goed bezig kerel :) Als je weer beter bent kun je mooi flink gaan vreten :thumbs:
 
ziet er goed uit hoor!
 
nofear train! zei:
elke keer als ik een post van zelda zie denk ik dat het een gast van een jaar of 18 is, maar als ik die fotos dan weer zie dan blijkt het een oude lul van eind 20 te zijn. ;)

Heee broekie! 20ers en 30ers schoppen kont!
 
justin timberlake in mannelijkere versie!

:D

je borst is een minpunt, right?

mooie armen!
 
Jezus, dat hoofd.
 
Bedoel je deze met de one arm triceps extension:

DBOneArmTricepsExtension.gif


Zo ja: :eek:
 
Nee hoor, borst en traps iets groter. Dan iets lager vet% en je bent klaar voor het strand.
 
Ziet er scherp uit kerel. Borst mag wat voller en dan is het plaatje compleet.

Weet je trouwens zeker dat dit 9% is? Lijkt me zo eerder 11 ofzo (boeit ook geen reet eigenlijk)
 
Dani zei:
You're cute :o

Ow ja... ziet er goed uit :thumb:

Dank je schat.

noppes zei:
Kan de rest bijtreden, ziet er vrij goed uit en inderdaad
je zou verwachten dat je zwaarder bent :thumbs:

Mag ik vragen wat er daar nu zat op het plafond ? :D

De spiegel. ;)

zjivago zei:
Bedoel je deze met de one arm triceps extension:

DBOneArmTricepsExtension.gif


Zo ja: :eek:

Ja, maar dan wel met je andere arm je bovenarm vasthouden voor meer stabiliteit.

lionel zei:
Ziet er scherp uit kerel. Borst mag wat voller en dan is het plaatje compleet.

Weet je trouwens zeker dat dit 9% is? Lijkt me zo eerder 11 ofzo (boeit ook geen reet eigenlijk)

Mwah, zou kunnen dat het meer is, ik heb het een maand geleden voor het laatst gemeten en toen was het 8,3% ofzo, ik ben nu iets aangekomen dus ik gokte 9.
 
:heart: Stoere mooie macho:D


Ziet er groter uit dan je zou vermoeden door je stats. Mss wat meer borst?
 
Netjes jonge! Lekker door knallen, hopelijk wil dat een beetje lukken met je aandoening.
 
nofear train! zei:
elke keer als ik een post van zelda zie denk ik dat het een gast van een jaar of 18 is, maar als ik die fotos dan weer zie dan blijkt het een oude lul van eind 20 te zijn. ;)

Ziet er goed uit verder, zou je ook meer geven dan 81kg bij 1,88.

Dat gevoel heb ik ook altijd..

Mjah ziet er goed uit.. :cool:

Oh jah karma omdat we je wel een beetje moeten steunen nu je ziek bent..:)
 
beachboy!!

Netjes hoor, aardig strak. Verder is de rest gezegd, je hebt massa nodig.
 
Back
Naar boven