AndroidHealthClinic

Zelda's einde cut pics.

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Zo, eindelijk is het dan zover, de cut zit er op. Ik zit rond de 8% in m'n vet, twijfelde nog om verder omlaag te gaan maar mede op advies van members hier laat ik het hierbij. Ik heb nog niet genoeg massa om er echt goed uit te zien bij 6 á 7%, bovendien ben ik bang dat ik door verder te cutten dat beetje spiermassa dat ik heb in gevaar breng.

Toen ik elf maanden geleden voor het eerst een gewicht oppakte en me voornam mijn levensstijl voorgoed te veranderen had ik geen idee wat ik kon verwachten. Maar ik ben toch best tevreden over het resultaat eigenlijk. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik mag denk ik niet klagen. Het enige punt waar ik echt ontevreden over ben is m'n borst, die wil niet echt meekomen, maar de laatste tijd is er gelukkig weer iets meer progressie.

Vanaf nu ga ik serieus bulken met een goed schema om zo clean mogelijk de nodige massa op te bouwen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Op deze relaxed pose kun je goed zien dat m'n traps niet gelijk zijn. Dit heb ik altijd al gehad, ze zijn wel even sterk ontwikkeld, maar m'n houding in rust is blijkbaar scheef.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Aan mn borst moet ik nog werken...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Onderrug loopt ook nog een beetje achter. (let op de details op de achtergrond, DBB op de laptop en kat in het 'mandje' :D)

Je kritiek en tips zijn van harte welkom, hou je vooral niet in als je wat aan te merken hebt, ben benieuwd.
 
valt na mijn mening weinig op aan te merken.. alles staat goed in verhouding... zou inderdaad niet verder met het vet% omlaag gaan verlies je alleen maar meer massa terwijl je met dit vet % toch weer een tijd kunt gaan bulken...

eenigste wat ik kan zeggen is meer massa gaan pakken nu.. maarja dat geld voor iedereen hier.. anders waren we hier niet..
 
Goeie aders op je schouders en armen! Die rug is geweldig man!

En die kat!!!! :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
Borst mist inderdaad nog wat volume...

Let ook op je poses als je foto neemt (bijvoorbeeld de dubbele biceps, let op te polsen, handen plooien en naar binnen draaien, zal je piek beter doen uitkomen)


Ook bij je semi most muscular letten op de polsen. Je draait ze naar binnen waardoor je biceps minder uitkomen, en waardoor je wat "breedte" verstopt

Verder heel mooi hoor, chapeau!

Hoe heb je de laatste week aangepakt? Of geen speciale dingen gedaan?
 
Beeld je jezelf in dat die kat het publiek is waarvoor je moet posen op de mr. olympia? :D
Verder is het al gezegd: er is weinig aan te merken. Alles ziet er gewoon netjes uit. Nu snap ik trouwens waarom je zo over je buik liep te zaniken. Hij is goed, maar niet UBER-droog, terwijl de aderen over je armen en borst te zien zijn. Nu rustig bulken met die shit :P
 
Schouders goed, rug zeer goed, mooie vetpercentage, alleen vind ik persoonlijk dat de binnenkant borst en boven borst en onder borst dus de gehele borst wel iets meer massa mag hebben, maar verder prima lichaam. Misschien kan je borsttraininging wel in tweeen delen, werkt bij mij ook super. En 1x in de twee weken pak ik alleen binnenkant borst als extra er bij. En 1x in de week onderkant borst en 1x in de week bovenkant borst.

En vooral die rug zou ik zo van je over willen nemen
 
Roy.Rademaker zei:
binnenkant borst als extra er bij

:rolleyes:

Ziet er goed uit bro! Goed droog, en de plus/minpunten zijn allemaal al opgenoemd, en niks aan toe te voegen.
 
goed fysiek ouwe,
en nu nog massa pakken :thumbs:
 
Goed gelukt dat cutten he? :thumbs:

Goeie rug ook man!
Op hoeveel kilo ben je nu geëindigd?
 
Whaha! die kat inderdaad zeg! :D

nu zie ik het van je traps inderdaad. is dat alleen in rust?
Goed werk geleverd in elk geval in 11 maanden, dat is zeker.
 
Ik weeg nu 78 kilo, echt weinig eigenlijk voor iemand van mijn lengte. Daar gaan we de komende maanden dus verandering in brengen.

Ik moet nog ff kijken hoe het bulken gaat voor ik een realistisch doel kan stellen, maar ik hoop het komende half jaar toch wel minimaal 5 kilo VVM erbij te gainen.

Voor de geïnteresseerde hier nog wat krachtstats trouwens:

Bench press: 8 x 78 kg
Incline flyes: 8 x 27 kg
Deadlift: 8 x 120 kg
EZ bar biceps curl: 8 x 58 kg
One arm triceps extension: 8 x 25 kg
Squat: 8 x 110 kg
Dumbbell side raise: 8 x 14 kg
Chin up: 8 x BW+10kg
 
daxie zei:
Borst mist inderdaad nog wat volume...

Let ook op je poses als je foto neemt (bijvoorbeeld de dubbele biceps, let op te polsen, handen plooien en naar binnen draaien, zal je piek beter doen uitkomen)


Ook bij je semi most muscular letten op de polsen. Je draait ze naar binnen waardoor je biceps minder uitkomen, en waardoor je wat "breedte" verstopt

Verder heel mooi hoor, chapeau!

Hoe heb je de laatste week aangepakt? Of geen speciale dingen gedaan?

Bedankt voor de tips!

Cardio en dieet. Ik heb geen supplementen gebruikt behalve whey.
 
Wow Zelda, ik herken veel van jouw postuur in dat van mij. Ook vooral goeie armen, rug is ook goed, borst is klote, precies zoals bij mij :( Ik ben nu alles gaan inclinen, dat wil wel weer een beetje werken. Ben gewoon vanalles aan het proberen voor de borst.
Net resultaat man in 11 maanden, keurig!
En het leuke, ik heb precies wat jij ook hebt met je traps. Ik kan ook zien aan je foto's dat jouw nek een beetje naar de kant helt waar de traps minder goed ontwikkeld zijn. Ik heb dit precies hetzelfde. Bij mij is ook mijn linkertrap overontwikkeld, of rechts onderontwikkeld, het is maar net hoe je dat wilt zien.

Doe eens een most muscular en maak daar eens een foto van? Dan zie je pas goed wat het verschil is.

Maar ziet er goed uit man! Ik denk dat dit zo'n 7% is zelfs :) Ik heb mijn percentage eens gemeten, en dat lag toen op zo'n 8%, maar jij staat er droger bij dan ik ooit ben geweest op m'n droogst, dat weet ik zeker.

Klasse werk :thumbs:
 
Ziet er netjes groot verschil met vorig jaar.
 
Kurkdroog en een uitstekende prestatie voor nog geen jaar trainen :thumbs:
 
Is dit 8%?? Ik denk dat het lager is, 6-7% als je het mij vraagt. Hele goede cut, petje af. Ook super vooruit gegaan dit jaar. Die bierdrinkende vrienden van jou zullen wel stiekem jalours zijn als jullie naar het strand gaan.
 
Thanx allemaal!

Over dat vetpercentage: Ik zat een week of drie geleden al op 7,9%, maar dat was met mybodycomp, dus ik gaf maar een voorzichtige schatting. Aangezien ik sindsdien nog een halve kilo kwijt ben is het heel goed mogelijk idd dat het 7 of zelfs richting de 6% is.

Ik ga het morgen weer ff meten, dan horen jullie het.
 
O ja, zo zag ik er dus een jaar geleden uit op vakantie in Frankrijk:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo, ziet er zeker goed uit Zelda! Goede cut.
 
Back
Naar boven