Zelf basic sporttoestel(len) kopen ??

Discussie in 'Trainingsmateriaal' gestart door saken, 2 dec 2018.

Fitness Seller Fortex

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. saken

saken Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Lengte:
    1m93
    Wegens psychische problemen ben ik niet in staat om naar een sportschool te gaan momenteel. Heb dit jaar ook al 35 euro per maand weggegooid aan een sportschool abbonement waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Daar had ik ook een of twee tweedehands toestellen van kunnen kopen.

Eigenlijk had ik helemaal niet zo heel veel verschillende apparaten waar ik op sportte.
    Ik denk dat ik met een paar halters en een drukbank (!) al een heel eind kom ?
    Maar wat is een beetje een degelijk merk.... ik hoop het over een paar jaar weer voor een redelijke prijs te kunnen verkopen wanneer ik weer naar de sportschool kan; dus ook een beetje een investering. Ik praat dan over tweedehands toestellen, welke merken zijn over het algemeen in orde?

2. 040B

040B Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.914
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    89kg
    Voor 420 euro (12x contributie) moet je met wat geluk wel een tweedehands rack, bench, en barbell kunnen krijgen. Daar kun je in principe al een heel complete workout mee doen.

Check Marktplaats regelmatig. Hou ook de koop / verkoop sectie hier in de gaten.

3. Ballie90

Ballie90 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    66
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    85kg
    Zie de sticky over t starten van een homegym, kort door de bocht;

-Set gewichten met een barbell (als je complete beginner en ook niet zo zwaar bent kan je vooruit met 100kg schijven... voorkeur is wel minstens 150kg, liefst meteen 50mm materiaal
    -trainingsbankje, let op belastbaarheid, zeker als je al wat groter of zwaarder bent zijn sommige opties snel te zwak
    -powercage, halfrack of squatrek, belangrijke voorwaarde is de aanwezigheid van verstelbare safetys om veilig solo te squatten en benchen
    -setje dumbells, veel mensen nemen 30mm omdat t kortere stangen zijn en vaak voordelig te krijgen is, kan evt ook 50mm, maar is kwestie vam voorkeur.

Daarna uitbereiden met een high low pulley en wat grepen en je kan vol gas aan de bak :)

Ik zou altijd tweedehands spul aanraden, scheelt vaak enorm

4. Vieze jij

Vieze jij Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.769
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    126kg
    Vetpercentage:
    14%
    Weider Power Tower

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie