MuscleMeat

zelf Bulkbars / Eiwit repen maken

Bezoekers in dit topic

demianvb

Cool Novice
Lid geworden
25 aug 2015
Berichten
41
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Beste sporters,


ik ben al enige tijd opzoek naar recepturen voor eiwit repen en bulk bars zou ze graag zelf willen maken maar tot nu toch niet echt een gevonden die smaakt naar mijn zin, heeft een van jullie goeie tips of recepten

groetjes
 
Volgens mij heeft flexx123 wel eens zelf repen gemaakt op basis van Whey en rijstpoeder. Als ik het me goed herinner...
 
Ik heb ooit eens cupcakes gemaakt met eieren en whey poeder.

Maar met whey poeder dat bedoeld is om eiwit pannekoeken mee te maken. Met gewone whey waren ze veel te hard en niet lekker.
 
super thanks ik ga eens een kijkje nemen!
 
makkelijk recept:
100gr whey
100gr havermoutpoeder
100gr pindakaas
eventueel wat nootjes erdoorheen, dat alles in een kom gooien, wat warme melk erbij(ong 100ml) en dan kneden en op een plaat leggen. Je kunt eventueel nog wat chocolade smelten en eroverheen doen voor extra kcal of bijv honing. Daarna in de diepvries leggen voor een paar uur en daarna je repen snijden en klaar is kees
 
wat zijn de macro's van deze partij bovenstaande?
 
wat zijn de macro's van deze partij bovenstaande?

Beetje eigen initiatief kan ook hé :)
Maar voor een keertje;

89xxPBv.png



6 repen = 227 kcal, 14 gr koolhydraten, 19,9 gr eiwitten, 10 gr vetten per reep
 
en als je wil bulken dan inderdaat nog wat van zo'n nougatine nootjes erdoorheen voor wat crunch en nog een reep witte chocolade eroverheen smeltendrool: zijn zo'n 750kcal extra dus dan kom je al gauw op de 350 kcal per reep
 
Back
Naar boven