MuscleMeat

Zelf ECA stack maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Eh, was dus nog steeds een aantal verhalen van BigCat aan het lezen.. een ervan is dus over ECA.
Nu heb ik stom toevallig 2 van de 3 ingrediënten al in huis..
- gebruik altijd echte aspirine ipv andere hoofd/buikpijn tabletten
- kocht caffeïnetabletten van NoDoz in de VS (echter maar een klein potje) en bovendien 2 potjes met guaranapoeder in Brazilië.
En ik twijfel er niet aan dat ik net als 4 jaar geleden in de headshop in Wageningen ook aan ephedrine kan komen.. over het laatste maak ik me een beetje zorgen: ik heb het destijds 1x gebruikt maar werd er heel trillerig van..ik ben toch al hypergevoelig voor caffeïne...

Voorlopig maak ik het nog maar niet, maar het leek me interessant te horen van anderen of ze dat wel hebben gedaan en hoe dan?
Kun je dat trouwens in NL überhaupt kopen?
Volgens BigCat zijn de ingrediënten bijv:
- 175 -250 mg caffeïne (in 1 NoDoz pil zit 200mg) of 900-1100 mg of guarana)
- 60-90 mg of ephedrine (400-550 mg of ma huang)
- 15 mg of the aspirin ingredient (usually salicin) helaas er zit 325 mg in 1 pilletje .. was trouwens een van de eerste opzuiveringen die ik ooit heb gedaan bij scheikundeles op de middelbare school!
 
Het mooie van zelf maken is dat je ten koste van de effectiviteit welliswaar de dosering zelf kan bepalen zodat je niet zoveel shakes hebt :shake:

Maar de shakes worden ook geleidelijk aan minder.

Trouwens als je het 's ochtens inneemt, neem dan eerst voldoende vocht tot je aangezien je bloed 's ochtends "dikker" is en ECA je bloeddruk verhoogt.

Ik had laatst na het innemen van een ECA een bovendruk van 142... terwijl als ik die middelen niet neem mijn onderdruk niet eens te meten valt.
 
In hoeverre is het van belang dat mijn rustslag extreem laag is en bloeddruk verder normaal.?
Misschien wel goed dan zo'n stack, want ik heb vaak nogal last van sloomheid , zelfs met TKD
 
Uhhm, had je mijn post al gelezen of wil je echt met pure efedrine aan de slag ??

Ik ben nog steeds van mening dat je de Asp. beter kan lozen, wil je voor het bloedverdunnende aspect gaan kan je ook Groene Thee caps. gebruiken.

Maar is het niet beter om deze topic door te voeren in de ondestaande thread ? Dan staat alles bij elkaar in 1 post in het supplementen gedeelte.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1786
 
Originally posted by man_of_magic
Uhhm, had je mijn post al gelezen of wil je echt met pure efedrine aan de slag ??

Ik ben nog steeds van mening dat je de Asp. beter kan lozen, wil je voor het bloedverdunnende aspect gaan kan je ook Groene Thee caps. gebruiken.

Maar is het niet beter om deze topic door te voeren in de ondestaande thread ? Dan staat alles bij elkaar in 1 post in het supplementen gedeelte.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1786
Sorry MoM of moet ik M o Wisdom zeggen. ga ik seffens lezen .. de supplementensectie lees ik niet of nauwelijks weet je en ik realiseerde me niet dat dit onder supplementen viel omdat het voor mij bij dieet valt ;-).
Ik was vandaag bij het Zonnetje, een reformzaak waar ze ook die superdure weipoeder hebben van Biolina (58 euro/kg en 31 euro/metriek pond). Ze hadden dat middel Fat & Burn, daar zat dus ephedrine en guarana evenals kolanoot in, maar geen aspirine. Ik heb vanochtend aspirine en oplosthee in mijn weidrank gegooid .. kwam goed uit, want de vlag hing weer uit vandaag en dan heb ik wel iets nodig tegen buikpijn.
Resultaat: ik ben weer hyper!
 
Artikeltje zijn al een beetje outdated. Beste vetverbrander, en ook dezelfde die ik Philiep ga doen gebruiken voor zijn volgende wedstrijd is het volgende, 3 maal daags

20 mg ephedrine (334 mg ma huang is een legaal alternatief)
6 mg yohimbine (Wat moeilijk te vinden blijkbaar)
200 mg caffeine
40 mg forskolin (zoals XXX van Syntrax of een ander merk)
Vitamine E 150 IU
Zinc aspartaat 30 mg

Het best is zelfs als je niet direct de caffeine neemt, maar wacht tot de laatste 3-4 weken van je dieet, en tegelijkertijd een hele hoop cola light drinkt. Cola light is laag in calorien, dus geen vetopslag, en de extra caffeine heeft een sterk diuretisch effect.
 
Originally posted by Big Cat
Artikeltje zijn al een beetje outdated. Beste vetverbrander, en ook dezelfde die ik Philiep ga doen gebruiken voor zijn volgende wedstrijd is het volgende, 3 maal daags

20 mg ephedrine (334 mg ma huang is een legaal alternatief)
6 mg yohimbine (Wat moeilijk te vinden blijkbaar)
200 mg caffeine
40 mg forskolin (zoals XXX van Syntrax of een ander merk)
Vitamine E 150 IU
Zinc aspartaat 30 mg

Het best is zelfs als je niet direct de caffeine neemt, maar wacht tot de laatste 3-4 weken van je dieet, en tegelijkertijd een hele hoop cola light drinkt. Cola light is laag in calorien, dus geen vetopslag, en de extra caffeine heeft een sterk diuretisch effect.
Hoe kom je aan de 6 mg yohimbine? De meest optimale dosis is meen ik 0,2 mg/kg(niet dat ik dat aanraad)?
Ik snap dat er bij een combi y/e andere regels gelden, maar ben toch benieuwt hoe je aan 6 mg bent gekomen.
Ik ben ook wel benieuwt hoe hij op die combi reageert, er zijn er die het slecht verdragen.
 
Hij moet het nog de eerste keer proberen, ik reageer er heel goed op. En qua optimale dosis, het bovenstaande neem je drie maal per dag, dus dat is 18 mg. Dus dat zou de optimale dosis zijn voor een persoon van 90 kg. Dan zit ik er toch niet zo ver van als Philiep tegen dan dicht aan 100 kg droog gewicht zal wegen ?

Hoe ik aan de dosis kom is een Amerikaanse wet die zegt dat je maar 3 mg per capsule yohimbine Hcl mag hebben. 3 mg is te weinig, dus 6 mg.
 
Originally posted by Big Cat
Hij moet het nog de eerste keer proberen, ik reageer er heel goed op. En qua optimale dosis, het bovenstaande neem je drie maal per dag, dus dat is 18 mg. Dus dat zou de optimale dosis zijn voor een persoon van 90 kg. Dan zit ik er toch niet zo ver van als Philiep tegen dan dicht aan 100 kg droog gewicht zal wegen ?

Hoe ik aan de dosis kom is een Amerikaanse wet die zegt dat je maar 3 mg per capsule yohimbine Hcl mag hebben. 3 mg is te weinig, dus 6 mg.
Ik had niet gelezen dat hij drie maal per dag neemt. Als hij het kan verdragen zou het effectief moeten zijn.
 
Zeer effectief, en kan langer gebruikt worden dan pakweg clenbuterol of T3.
 
Originally posted by Big Cat
... en tegelijkertijd een hele hoop cola light drinkt. Cola light is laag in calorien, dus geen vetopslag, en de extra caffeine heeft een sterk diuretisch effect.

Ik zag Nasser coke light drinken in 1 van zijn video's tijdens zijn wedstrijdvoorbereiding en ook een andere pro (kan zijn naam niet herinneren)
 
Originally posted by Big Cat

6 mg yohimbine (Wat moeilijk te vinden blijkbaar)

Bedoel je dit of is dit wat anders?
[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind zelf de NYC van hun wel goed
 
Back
Naar boven