AndroidHealthClinic

Zelf een benchbankje fabriceren

Bezoekers in dit topic

Nee ik had een afspraak met die gozer uit Zupthen gemaakt: "Als ik hem morgen ophaal, is hij dan voor 100 euro? Die penis: "Ja dan is hij verkocht". Oke zei ik toen, deal.

En vanmorgen belt hij me op, zegt ie: "Ja er is net iemand anders gekomen en die wou hem voor 125 euro wel kopen, dus je mag kiezen, of je koopt hem voor 125, of je laat het zitten en koopt die ander hem" Wat een kk streek man:P Eigenlijk ook best grappig:roflol: Hij woont in de schildersbuurt in Zutphen, dus het zal wel zo'n arme stakker zijn, die die extra 25 euro verschrikkelijk nodig heeft.

Zou jij ook doen ;)
 
Nee ik had een afspraak met die gozer uit Zupthen gemaakt: "Als ik hem morgen ophaal, is hij dan voor 100 euro? Die penis: "Ja dan is hij verkocht". Oke zei ik toen, deal.

En vanmorgen belt hij me op, zegt ie: "Ja er is net iemand anders gekomen en die wou hem voor 125 euro wel kopen, dus je mag kiezen, of je koopt hem voor 125, of je laat het zitten en koopt die ander hem" Wat een kk streek man:P Eigenlijk ook best grappig:roflol: Hij woont in de schildersbuurt in Zutphen, dus het zal wel zo'n arme stakker zijn, die die extra 25 euro verschrikkelijk nodig heeft.

Nee hij is niet arm, hij is gewoon slim.

Jij eigelijk dom door zo een deal hier met iedereen te delen.
Zal je niet meer overkomen.
 
Nah kijk, als je de afspraak al met iemand heb gemaakt is het wel lullig.


Inderdaad, het zal me sowieso niet meer overkomen.

Zo wordt je nooit rijk , lieve koekjes worden er niet meer gebakken.......:p
 
wijze les voortaan ,mondje dichthouden als je een koopje vindt. op dbb ;)
 
wijze les voortaan ,mondje dichthouden als je een koopje vindt. op dbb ;)

Inderdaad, dat ga ik vanaf heden ook doen;) mocht ik die andere bank binnen hebben zonder dat iemand anders een bod erop heeft gedaan, dan zal ik ff een paar pics schieten:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha toevalig had ik ook zoiets nodig ik ga hem vanaaf halen voor 125€

De beller is sneller!!!

Haha grappig hij is al verkocht pik.

Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.
:lol::tomato::roflol:
 
is k*t voor je maar zou zitten mensen in elkaar en als jij ergens meer geld voor zou kunnen krijgen zou je het ook doen.
 
Zal ik zo even een foto posten!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven