XXL Nutrition

Zelf een benchbankje fabriceren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal ik zo even een foto posten!

So Fock!! Wrijf het er maar ff lekker in voor hem!! Ik vindt het pure klasse van je HappyTree want dit is puur leedvermaak!!

Eigenlijk zouden we er een boek over moeten schrijven:

Er was eens een heel klein mannetje dat wilde gaan fitnessen, ivm geld gebrek had hij besloten om zelf een benchpress te gaan maken. Hij ging daarom vrolijk op zoek naar 2 bankjes op marktplaats. Vol trots poste hij zijn bankjes op een bodybuildingsite om stoer te doen. Tot groot genoegen van zijn mede bodybuilder Happytree die mooi van de gelegenheid gebruik maakte om 25 euro meer te bieden. Hierdoor heeft het kleine mannetje ineens niks meer!! Zijn leven is een hel geworden en hij voelt zich gebroken en geknakt!

En daarom speciaal voor jou Sminky een lekker nummertje:

http://www.youtube.com/watch?v=G02xoDwBrIU
 
So Fock!! Wrijf het er maar ff lekker in voor hem!! Ik vindt het pure klasse van je HappyTree want dit is puur leedvermaak!!

Eigenlijk zouden we er een boek over moeten schrijven:

Er was eens een heel klein mannetje dat wilde gaan fitnessen, ivm geld gebrek had hij besloten om zelf een benchpress te gaan maken. Hij ging daarom vrolijk op zoek naar 2 bankjes op marktplaats. Vol trots poste hij zijn bankjes op een bodybuildingsite om stoer te doen. Tot groot genoegen van zijn mede bodybuilder Happytree die mooi van de gelegenheid gebruik maakte om 25 euro meer te bieden. Hierdoor heeft het kleine mannetje ineens niks meer!! Zijn leven is een hel geworden en hij voelt zich gebroken en geknakt!

En daarom speciaal voor jou Sminky een lekker nummertje:

http://www.youtube.com/watch?v=G02xoDwBrIU

Dat is lief van je:) Gelukkig heb ik nu weer iets nieuws gevonden;)
 
Hoe weet jij dat nou ? Zat je je beetje af te trekken tijdens 'de daad' ? :p

Hij werd zowel figuurlijk als letterlijk genaaid!! (Die Rupert met zijn geile poepert!!)

Heb je nu al een ander bankje, of heb je alleen nog maar gereserveerd??
 
Hij werd zowel figuurlijk als letterlijk genaaid!! (Die Rupert met zijn geile poepert!!)

Heb je nu al een ander bankje, of heb je alleen nog maar gereserveerd??

Straks gaat ie weer een link geven :p
 
Lol, ja ik ga zo weer een link geven;) Zodat anderen er lekker 25 euro boven kunnen gaan zitten:thumbs:
 
mi9chael, ik moest lachen toen ik dit las .. :roflol:

@herkuul:
Haha dat hoef je niet te zeggen hoor, ik ben sowieso wel gemotiveerd;)
En die chicks die neuk ik nu ook al:P Maarja, als ik zo door blijf gaan dan moet het wel goedkomen:)
 
weetje wanneer ik moest lachen, toen ik thuiskwam en er echt iemand 125€ geboden had!

Ik heb hem niet gekocht ik ben al even voorzien, maar wou dus even laten weten hoe stom het is om zo'n advertentie er zo vroeg op te zetten!

verder balen dat je het niet voor 100€ hebt want het was geen geld!
 
weetje wanneer ik moest lachen, toen ik thuiskwam en er echt iemand 125€ geboden had!

Ik heb hem niet gekocht ik ben al even voorzien, maar wou dus even laten weten hoe stom het is om zo'n advertentie er zo vroeg op te zetten!

verder balen dat je het niet voor 100€ hebt want het was geen geld!

Haha ik geloofde echt serieus dat jij het was;) Misschien iemand anders van DBB.
Ja klopt, het was erg dom. Maar kijk, iemand vroeg om een foto, maar die kon je dus niet van de site afhalen (rechtmuisknop, afbeelding opslaan, etc..) Dus stuurde ik ff de link van de advertentie:( Erg dom achteraf.
 
Altijd achteraf je aankopen showen hier.., maar dat is er nu inmiddels al genoeg ingewreven bij je..
Beetje geduld en er staat weer iets online:

http://link.marktplaats.nl/180548221
 
Laatst bewerkt:
Altijd achteraf je aankopen showen hier.., maar dat is er nu inmiddels al genoeg ingewreven bij je..
Beetje geduld en er staat weer iets online:

http://link.marktplaats.nl/180548221

Hmm ja, dat weet ik nu wel.
Oh maar ik heb al weer iets gevonden hoor, ga het morgen ophalen.

Ja das ook een mooi ding, maar iets te ver weg voor mij;)
 
Hmm ja, dat weet ik nu wel.
Oh maar ik heb al weer iets gevonden hoor, ga het morgen ophalen.

Ja das ook een mooi ding, maar iets te ver weg voor mij;)

Plaats es een linkje dan? :D
 
Hoe zit het dan met er 1 zelf maken?

@jero ,flikker is op met die nazi shit !
 
Heb net een verstelbaar bench bankje en EZ curlstang besteld ! :rolleyes:
nog wat killootjes gewicht erbij om het te verfraaien! :D

Veel makkelijker toch!! ga je toch niet zelf maken :cool:
 
Oke eindelijk heb ik mijn bankje binnen;) + gewichten (2 X 20, 2 X 10 en 2 X 6 kg) + stang. Heb er €115,- voor betaald:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
toch een mooi ding en niet te duur eh;)
 
Back
Naar boven