AndroidHealthClinic

Zelf injecteerbare producten maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met de handel op eigen grondgebied is een groot risico gemoeid waaronder mogelijke gevangenisstraffen, en alleszins een strafblad. Vandaar dat het veelal veiliger is internationaal te bestellen (op voorwaarde dat je de bron vertrouwt). Maar ampullen versturen via de post is moeilijk. Die dingen worden makkelijk opgemerkt en aangeslagen, en dan verlies je natuurlijk heel wat geld. Maar het basis poeder, de steroide zelf, kun je in principe heel makkelijk verbergen. Een kuur testo aan 500 mg per week voor 10 weken is maar 5 gram. Dat is een vlakke theelepel. Dat kun je letterlijk op allerhande manieren verbergen zonder dat het bemerkt wordt. in toestellen, folders, als staaltjes creatine. Je noemt het maar op. En zo komen ze bijna altijd aan.

De basisproducten zijn ook een stuk goedkoper. De pharmaceutische kosten vallen weg, olie en alcohol en een paar flesjes om het te maken zijn goedkoop en dat is het poeder ook (5 gram testo enanthaat kost maar 60 dollar of zo).

Om op te sommen :
  • Goedkoper
  • Zekerder levering en minder kans op tegengehouden worden
  • Geen kans op gerechterlijke stappen tegen je persoon
Nu hoe doe je dat dan in godsnaam ? Wel het is erg simpel. Wat je nodig hebt is een basis olie (arachide of sesamolie) en wat benzyl alcohol. Arachide en benzyl haal je bij elke apotheker en sesam olie koop je zelfs in een natuur winkel. Dan 2 steriele flesjes met wijde nek en een steriele ampul die je uiteindelijke oplossing zal bevatten.

1.Reken eerst uit wat je eindoplossing gaat worden. Als voorbeeld nemen we nu 5 gram testosteron enanthaat, en ik zou dat liefst oplossen aan 250 mg/ml. Dat wordt dus een eindoplossing van 20 ml. Om goed steriel te houden is een 3% benzyl oplossing goed, en 3% van 20 ml is 0.6 ml.

2.Giet de olie in een pan en laat ze warmen op 100 graden celsius (kookt niet op deze temperatuur, dus gaat ook niets verloren)

3.Neem het eerste flesje en vul het met 20 ml water. Zet een streepje tot waar het water komt. Neem een insuline spuit en haal er 0.6 ml uit, en zet weer een streepje tot waar het water komt. Zet dit flesje naast het andere flesje en neem de streepjes zo precies mogelijk over. Nu mag je het eerste flesje wegsmijten. Open het tweede flesje en doe er je 5 gram testo enanthaat in.

4. Laat de olie afkoelen. terwijl ze afkoelt, maar voor ze volledig koel is, giet je ze bij de testo enanthaat. En je vult het tot aan het eerste streepke (19.4 ml). Doe het flesje terug dicht, schud en laat het volledig afkoelen. Doe het open en voeg benzyl alcohol bij tot aan het tweede streepje (20 ml). Doe flesje toe en schud nog eens.

5.Neem een spuit en transfereer de volledige oplossing in je ampul via de rubber top. Zo blijft alles steriel. Schud nog eens goed, en zet het dan op een koele, droge, donkere plaats en laat het overnacht staan. De dag erna is het klaar om in te spuiten.

Zo simpel is het. Een klein kind zou het kunnen en zo bespaar je immens veel kosten. 20 ampullen van 250 mg/ml test enanthaat kosten makkelijk 160 euro. Dit zal je nooit meer dan 80 euro kosten.

Uiteraard kan dit ook gedaan worden met andere producten aan andere hoeveelheden en concentraties.
 
hallo big cat

ik heb nog wat vragen over deze tekst

1 hoe maak ik mijn grodstof steriel ?

2 hoe kan ik testen of mijn zelf gemaakten ampullen goed zijn (zonder eerst zelf of iemand anders in te laten spuiten spuiten)
 
Interessant topic. :thumbs:
 
hallo big cat

ik heb nog wat vragen over deze tekst

1 hoe maak ik mijn grodstof steriel ?

2 hoe kan ik testen of mijn zelf gemaakten ampullen goed zijn (zonder eerst zelf of iemand anders in te laten spuiten spuiten)

ik denk dat je nog lang gaat kunnen wachten op een antwoord vermits hij allang niet meer online is geweest hier. ;)
Mss iemand anders, ik moet je het antwoord schuldig blijven iig.
 
BC is laatst nog online geweest hoor, maar heeft het zelf druk en dus niet veel tijd waarschijnlijk.

1. grondstof maak je niet steriel, die wordt auotmatisch steriel in de bereiding naar injectable.

2. naar labo doen, maar kost geld.
 
je wilt dus zeggen als ik 5 gram testo enanthaat ga maken op de manier van bigcat

ik 20 steriele ampullen produceer. ook als de testo enanthaat onsteriel wordt aangeleverd ?

mvg grasmatkat
 
Laatst bewerkt:
BC is laatst nog online geweest hoor, maar heeft het zelf druk en dus niet veel tijd waarschijnlijk.

1. grondstof maak je niet steriel, die wordt auotmatisch steriel in de bereiding naar injectable.

2. naar labo doen, maar kost geld.

ah ok,was mij niet opgevallen
 
De benzyl + 100° opwarmen maakt het toch steriel...

Je kan ook nog filters kopen in de apo als je het verder wilt uitfilteren. Zie deze post: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/zelf-injectables-orals-maakt-24330/

Is het steriel maken van zo'n product eigenlijk wel genoeg? Bij sommige omstandigheden kunnen bacteriën bijvoorbeeld endosporen vormen. Het is erg hardnekkig om deze uit te roeien, zelf na een lange tijd koken kunnen endosporen overleven.
Of zou de benzyl alcohol zijn werk wel doen?!
 
Die link is dacht ik toch duidelijk genoeg? Normaal krijg je grondstof steriel, indien van China kan je best alles nog eens filteren/eventueel in de oven/diepvries ;)
 
Back
Naar boven