XXL Nutrition

Zelf injecteren in bil? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Zelf injecteren in bil, is dat uberhaupt te doen?

Ik heb in mijn directe omgeving niet echt mensen aan wie ik het graag vraag om even een spuit te zetten.
Misschien is bovenbeen een optie, maar daarvoor heb ik momenteel het materiaal niet (heb een berg 0.8 x 38 mm naalden, lijkt me toch wat groot voor bovenbeen:))

Zijn hier toevallig mensen die kunnen beamen dat het goed kan, dan wel niet goed kan om zelf in de bil te injecteren, dat vergemakkelijk voor mij wellicht de beslissing om het zelf wel of niet te proberen :)
 
Het kan maar is niet gemakkelijk. Als je het doet, dan best zittend en anders maatje laten doen maar dan staand.
Bovenbeen kan, maar bil is altijd beter door zijn omvang.
 
afhankelijk van je flexibiliteit.
ik doe al mijn injecties zelf en ik injecteer niet alleen in de bil.
 
Misschien dan maar zelf proberen met iemand er bij die het eventueel dan kan doen mocht het zelf niet lukken ;)
 
Heb zelf geen ervaring met injecteren ..... maar zou het niet makkelijker gaan (in de bil) als je het voor een kleed spiegel doet ?
 
ik injecteer ook in mn bil, en gewoon staand. no problem.
0.8*38mm is niet te groot voor je bovenbeen gaat ook makkelijk.
 
Injecteren in bil

Originally posted by patrick
ik injecteer ook in mn bil, en gewoon staand. no problem.
0.8*38mm is niet te groot voor je bovenbeen gaat ook makkelijk.

Injecteren in je bil kun je volgens mij beter door een maat laten doen, gaat altijd beter dan wanneer je het zelf doet (mijn mening)

Als ik het zelf moet doen, dan gebruik ik mijn bovenbeen maar met een 0.6*30mm naald, hierdoor krijg ik minder last na de injectie.
 
Je kan het zelf doen hoor. Heb het vaak gedaan, al wordt ik nu, vanwege mijn omvang en leeftijd :) wat stijfjes......Maar in principe geen probleem om hem er zelf in te douwen!
 
Re: Injecteren in bil

Originally posted by Vicks


Injecteren in je bil kun je volgens mij beter door een maat laten doen, gaat altijd beter dan wanneer je het zelf doet (mijn mening)

Als ik het zelf moet doen, dan gebruik ik mijn bovenbeen maar met een 0.6*30mm naald, hierdoor krijg ik minder last na de injectie.


wrom zou het beter gaan? ik kom toch op de plaats waar ik wezen moet?
 
Wat Pat zegt is het belangrijkste, doel bereikt dacht ik. Tenzij jij iets weet wat wij niet weten?

Het door een maat doen gaat beter omdat je niet in een rotatie hoeft te staan of liggen, daarom zei ik dat het afhankelijk is van je flexibiliteit (in rotatie richting).
 
Back
Naar boven