AndroidHealthClinic

zelf injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sporty

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
142
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik heb afgelopen zaterdag zelf voor het eerst een spuitje gezet in de rechter bilspier, zonder noemenswaardige problemen. En alhoewel ik behoorlijk nerveus was ging toch alles relatief vlot. Ik had achteraf alléén een beetje pijn in de spier waar ik de spuit gezet had, maar die pijn is na een paar uur volledig verdwenen.

Gisterenavond tweede spuitje gezet op dezelfde plaats. Dezelfde procedure toegepast zoals de eerste keer. In tegenstelling tot de eerste keer heb ik vanacht redelijk wat pijn gehad in mijn bilspier en in feite is het nu (het is ongeveer 10 uur 's morgens) is de pijn nog niet volledig weg.

Ik vraag me af wat ik zou kunnen verkeerd gedaan hebben. Heeft iemand een verklaring voor deze pijn ? En hoe kan ik het vermijden. Ben nu wel behoorlijk ongerust voor de volgende injectie die normaal zaterdag moet gezet worden.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Als je op de zelfde plek spuit, kan dat wel eens stijf worden, is een vervelend gevoel.
Ik wissel altijd af, links en rechts........
 
komt door de ophoping van olie in je spier. Btje stijf gevoel hou je er aan over. Nix ernstigs maar injecteer zaterdag in je andere bil of in je been ofzo.
 
Heb je spullen van IP gebruikt? Dan zou de pijn kunnen komen door het hoog gehalte benzyl alcohol wat erdoorheen zit. Dit kan pijn en zwellingen veroorzaken.

Spullen van IP beter over 2 injectie plaatsen verdelen, of benzyl verwijderen door verhitting van je AS in de oven.
 
Originally posted by Grote spuit
Heb je spullen van IP gebruikt? Dan zou de pijn kunnen komen door het hoog gehalte benzyl alcohol wat erdoorheen zit. Dit kan pijn en zwellingen veroorzaken.

Spullen van IP beter over 2 injectie plaatsen verdelen, of benzyl verwijderen door verhitting van je AS in de oven.


waren geen IP spullen..... maar denk dat ik ondertussen weet wat de pijn veroorzaakt heeft.... ik heb namelijk twee ampullen primobolan en 1 ampul sustanon in dezelfde spuit gedaan wat waarschijnlijk toch iets te veel is om in 1 keer te injecteren.... volgende keer verdeel ik dit over 2 spuiten en zien wat het geeft.
Bedankt alvast voor de info
 
ik heb ook spullen van IP,

leg eens uit aub hoe dat zit met verhitten van AS
ik heb dit nog nooit gehoord dat iemand dat deed
hoe verhit je dit en werkt dit echt???

joep
 
open er maar een nieuwe tread over. :D
 
volgens mij ligt het kookpunt van die alcohol best hoog. Althans las ik op Anasci. Dus ik denk dat dan de kwaliteit van de AS verloren gaat, wordt in ieder geval minder.
 
2 primo's en 1 sust in 1 spuit is 3cc.
Dat is niet teveel voor een bilinjectie hoor.
Ik doe regelmatig 5cc in mijn bil (verdomde eq50mg/ml :mad: )
 
Originally posted by bestoldschool
2 primo's en 1 sust in 1 spuit is 3cc.
Dat is niet teveel voor een bilinjectie hoor.
Ik doe regelmatig 5cc in mijn bil (verdomde eq50mg/ml :mad: )

probeer eens 3ml in je bicep, now that`s what i call fun :D
 
Back
Naar boven