MuscleMeat

Zelfbruiners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SideShow

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
1.762
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Yo

In de reeks zonnebank etc.

Wie gebruikt hier zelfbruiners (creme, spray,...) ? Merk ? Werking ? Goed ? Niet goed ? Prijs ?
Goed alternatief voor zonnebank ? Of meer aanvulling ? Of afwisseling ?

You get the point :cool:
 
Heb ik me ook al weleens afgevraagd, het lijkt me niks maar of het werkelijk niks is weet ik niet...
Ben benieuwd.
 
niemand ervaring ? gadverdamme ! :mad:
 
Ik ga zelf in de zon liggen morgen de hele dag feestje bouwen in almere zal vast wel bruin van worden als ik daar met de blote pens rondloop
 
Yep,mijn vrouwtje heeft er meer kijk op maar ze heeft Sublime bronze van L,oreal meegenomen.
Zit in een spuitbus,en dekt egaal.
Wel in je funderwear zitten anders smeer je het aan je kleding en krijg je stiekum toch kleurverschil.
Weet niet wat het kost, ze is er vanavond niet dus kan ook even niet vragen.
 
en bruin je ervan? :D
 
Ik heb een keer zo'n goedkope geprobeerd en werd helemaal oranje :D

Was niet zo mooi. Ik ga voortaan maar natuurlijk bruin worden.
 
lol :D
 
SideShow zei:
en bruin je ervan? :D

Sorry,even bezigheden elders.
Ja,je bruint ervan,resultaat valt me helemaal niet tegen.
Egaal en mooie kleur,en niet oranje
:D
 
en welk merk dan ? :cool:
 
I want answers ! :whip: :whip:
 
Dit weekend prachtig weer, wilt het nu toch juist lukken dat ik volgende week examens VB.Net en Webtechnologie heb en ik heb geen laptop die ik ff lekker buiten kan installeren
dat wordt dus binnenzitten!! Lekker broeikassen en weinig zon...
 
ik heb er een van nivea sun - sun touch dat zit in een spuit bus, is makkelijk op te brengen maar vind het erg tegen vallen krijgt van die raren strepen en vlekken of ik doe het fout maar hou het toch bij de zonne bank en de gewonen zon.

en heb er ook een gehad van delial - natural bronze die moet je gewoon smeren net als body lotion maar die geeft ook een onnatuurlijken bruinen kleur.

prijs van nivea was geloof ik €10,00
en van delial €12,00
 
hmz

nog (goede) reacties ?
 
Heb 1 keer van Ambre Solair 1 gehad onbekend welke!
Ik had het op tijdes het kickboksen maar die zooi liet af er liepen heel wat mensen die tegen mij gespard hadden met bruine/oranje strepen op hun witte shirtje :D
Zonnebank of gewone zon maar zo'n tijgerprint is ook niks met allemaal vlekken :D
 
nogmaals voor onder de zonnebank AUSTRALIAN GOLD (VELOCITY OF HOTTER)!!!

Ik geloof dat AG ook voor de gewone zon bruiningspullen heeft!!!
 
mijn ma haald altijd die van Yves Rocher en dan eigen ik dat me zelf toe. :rolleyes:

dat spul werkt echt goed, je smeerd je zlef in met de olie (ruikt overigens erg goed) en gaat gewoon in de zon zitten. 1 dag zon en je hebt echt een geweldige kleur.
MAar onthoud wel, dat het olie is, geen protectie.
 
ReyMysterio zei:
Heb 1 keer van Ambre Solair 1 gehad onbekend welke!
Ik had het op tijdes het kickboksen maar die zooi liet af er liepen heel wat mensen die tegen mij gespard hadden met bruine/oranje strepen op hun witte shirtje :D
Zonnebank of gewone zon maar zo'n tijgerprint is ook niks met allemaal vlekken :D
is toch je eigen schuld dan ? je moet het laten indringen ... :rolleyes:

Mr big, ik ga die AG zeker eens proberen. Waar koop ik dat best ? Kruidvat ? :D
 
BBnoel zei:
mijn ma haald altijd die van Yves Rocher en dan eigen ik dat me zelf toe. :rolleyes:

dat spul werkt echt goed, je smeerd je zlef in met de olie (ruikt overigens erg goed) en gaat gewoon in de zon zitten. 1 dag zon en je hebt echt een geweldige kleur.
MAar onthoud wel, dat het olie is, geen protectie.
ha, tnx for the info
 
Back
Naar boven