XXL Nutrition

zelfgemaakte pre-workout

Bezoekers in dit topic

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
3.045
Waardering
5.304
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Ik maak nu al een tijdje zelf mn pre workout omdat dat goedkoper is dat een pot kopen en zodat ik precies kan bepalen hoeveel ik overal van neem. Op het moment neem ik:
  • 200mg caffeine
  • 5 gram creatine
  • 6 gram citrulline malaat
  • 4 gram beta alanine
Ik zat er aan te denken misschien kigelia africana extract en synephrine aan toe te voegen. Heeft iemand ervaringen met deze dingen toevoegen? En zou ik ook andere dingen nog moeten toevoegen of is dit de basis? Of is het uberhaupt beter om gewoon een goede pot pre workout te nemen?
 
Ik heb ervaring met synepherine. Was leuk in een cut, naar het einde toe moest ik wel hoger doseren en begon het allemaal wel ongezond aan te voelen, synepherine was daar zeker niet de enige boosdoener in.

Zelf geen stimjunk (meer), maar het gaf wel een goeie boost.
 
Ik heb ervaring met synepherine. Was leuk in een cut, naar het einde toe moest ik wel hoger doseren en begon het allemaal wel ongezond aan te voelen, synepherine was daar zeker niet de enige boosdoener in.

Zelf geen stimjunk (meer), maar het gaf wel een goeie boost.

hoe begon het ongezond aan te voelen? onrustig en hartkloppingen ofzo?
 
hoe begon het ongezond aan te voelen? onrustig en hartkloppingen ofzo?
Mwa dat eigenlijk niet, ik had wat pijn in m'n nierstreek een uurtje na inname.

Calorieen waren toen ook heel laag dus dat speelde ook wel mee
 
Mwa dat eigenlijk niet, ik had wat pijn in m'n nierstreek een uurtje na inname.

Calorieen waren toen ook heel laag dus dat speelde ook wel mee

jaa ik heb nog wat meer ingelezen in synephrine en denk ook dat als ik het ga toevoegen dat het dan pas tijdens mijn cut is. Gaat pas mn eerste officiele cut worden dus die ga ik ook niet heel erg extreem doen, wss maar iets van 500 kcal per dag ofzo. dan hoef ik geen klachten te verwachten toch?
 
jaa ik heb nog wat meer ingelezen in synephrine en denk ook dat als ik het ga toevoegen dat het dan pas tijdens mijn cut is. Gaat pas mn eerste officiele cut worden dus die ga ik ook niet heel erg extreem doen, wss maar iets van 500 kcal per dag ofzo. dan hoef ik geen klachten te verwachten toch?
Na verloop van tijd stabiliseert gewicht en vetverlies zich. Denk dat 1x met 500calorieen niet voldoende zal zijn om echt droog te worden tenzij je al lean bent.

Klachten van diep cutten ga je enkel maar hebben als je diep gaat aka honger hebt en dergelijke. Klachten met syneferine gaan er ook maar zijn als je hoog gaat doseren
 
Na verloop van tijd stabiliseert gewicht en vetverlies zich. Denk dat 1x met 500calorieen niet voldoende zal zijn om echt droog te worden tenzij je al lean bent.

Klachten van diep cutten ga je enkel maar hebben als je diep gaat aka honger hebt en dergelijke. Klachten met syneferine gaan er ook maar zijn als je hoog gaat doseren

haha lean ben ik niet, zit zo rond de 18/20% denk ik, maar ben van plan elke maand te wegen endan nieuwe kcalorie behoefte uit te rekenen en dan daar weer 500 onder ga zitten, zodat ik een beetje gradually minder ga eten.
 
haha lean ben ik niet, zit zo rond de 18/20% denk ik, maar ben van plan elke maand te wegen endan nieuwe kcalorie behoefte uit te rekenen en dan daar weer 500 onder ga zitten, zodat ik een beetje gradually minder ga eten.
Zou wat vaker gaan wegen dan maandelijks. Wel goed dat je het op langere termijn ziet
 
Zou wat vaker gaan wegen dan maandelijks. Wel goed dat je het op langere termijn ziet

jaa ik ben zeker ook van plan om meer dan maandelijks te gaan wegen, ben alleen van plan om in ieder geval maandelijks mijn kcalorieen bij te stellen. (of er moet tussendoor iets anders gebeuren, zoals een plateau ofzo)
 
jaa ik ben zeker ook van plan om meer dan maandelijks te gaan wegen, ben alleen van plan om in ieder geval maandelijks mijn kcalorieen bij te stellen. (of er moet tussendoor iets anders gebeuren, zoals een plateau ofzo)
Ooh op die manier, komt zeker goed!
 
Ooh op die manier, komt zeker goed!

fijn om te horen! heb nog nooit echt serieus gecut. Ben wel al een keer 10 kilo afgevallen omdat mijn babyvetjes pas kwamen opzetten toen ik 14 was...(altijd blijven ontkennen) maar dat was doordat ik compleet carbs uit mn dieet had gehaald, en toen sportte ik ook nog niet. Voelde me heel die tijd echt zwaar kut, nooit meer....
 
Prima basis stack zo. Je zou er nog wat taurine bij kunnen gooien en dan heb je wel ongeveer een complete basis stack. Vanaf daar kan je altijd nog uitbreiden als je naar specifieke effecten op zoek bent. Dan kan je voor dat effect nog wat toevoegen. De Kigelia en synephrine combo is wel lekker! Je zou de synephrine ook kunnen vervangen door hordenine.. die zorgt er voor dat sommige ingrediënten nog wat beter/langer hun werk kunnen doen.
 
Back
Naar boven