MuscleMeat

Nieuws Zelfmoord? In China helpen ze even een handje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
http://www.youtube.com/watch?v=sPRM1BfxKL0

Een automobilist in het Chinese Guangzhou was het afgelopen week helemaal beu. Hij stond al vijf uur te wachten bij de Haizhu brug omdat een of andere onverlaat wel dreigde met zelfmoord, maar niet durfde te springen.
Zelfmoordpoging

‘Nou, dan help ik wel een handje’, moet de 66-jarige automobilist hebben gedacht. Hij klom op de brug, die berucht is omdat er sinds begin april al 12 zelfmoordpogingen hebben plaatsgevonden. Vervolgens gaf hij de wannabe-zelfmoordenaar een zetje.
Schuld

,
Volgens The China Daily dreigde Chen Fuchao met zelfmoord omdat hij kampt met een schuld van 2 miljoen yuen. Maar de verlossende dood laat nog even op zich wachten: zijn val van 8 meter werd opgevangen door een luchtkussen, dat daar door de politie was neergelegd.
De automobilist was door het politiecordon heen gebroken om Chen een zetje te geven. Voor hij hem naar beneden duwde, schudde hij nog even de hand van de door het leven vermoeide Chinees.
Verwondingen

Chen ligt nu in het ziekenhuis met wat lichte verwondingen. De automobilist poseerde vol trots voor toegestroomde fotografen na zijn daad van verzet, maar werd vervolgens wel afgevoerd door de politie

http://www.dag.nl/opvallend/chinees-op-brug-krijgt-hulp-bij-zelfmoord-267255
 
Handig toch, om je even over het 'dode' punt heen te brengen. :roflol:
 
De man hield al uren het verkeer op, ik heb ook een hekel aan file kon wel begrijpen dat hij hem een duwtje gaf:D
 
die brug ziet er zoiezo niet hoog uit..
 
ik snap niet dat hij nog leeft laat hem lekker dood gaan als hij dat wil
 
en terecht dat dit gebeurde. Die vent zit maar een paar meter boven de grond en er ligt al een luchtkussen. Uren het verkeer ophouden omdat die vent het niet meer ziet zitten, maar het uiteindelijk toch niet durft... Ik zeg hulde voor die automobilist!
 
Hadden ze gelijk moeten doen. Als je dood wil ok.. maar ga dan niet ****ing uren op een brug zitten en andere mensen het leven zuur maken.
 
hadden ze gelijk moeten doen. Als je dood wil ok.. Maar ga dan niet ****ing uren op een brug zitten en andere mensen het leven zuur maken.

+1
 
Haha wrom vinden ze het uberhaupt erg dat die kerel dood wil? Ze kampen al met een groot overschot mensen en dan zal deze ene kerel zeker wel uitmaken.
 
Tja, lijkt me dat die gast niet echt dood wilde maar gewoon aandacht..
 
Tuurlijk was het een cry for attention, en kan me ook voorstellen dat iemand hem wel een handje wil helpen als het op zo'n manier gaat, maar kom op ook deze man heeft nabestaanden erg dom dus om te zeggen dat het jammer is dat hij niet dood is.
Wacht maar tot een van je beste vrienden zelfmoord pleegt, kijken of je er dan nog zo over denkt.
 
Die gast duwt hem naar achter (waar het kussen staat) inplaats van naar voren wat veel makkelijker had geweest. Hij wilde hem duidelijk niet vermoorden.
 
Moest ie dood zijn kon ie lekker in de cel gaan zitten voor moord, jammer..
 
van die brug moet je wel head first springen wil je dood zijn lijkt me.
 
Die burger werd duidelijk leip van het gezeik door het oponthoud en zag zelf ook wel dat je die val makkelijk overleefde. Vandaar dat hij hem naar achter het kussen op duwde.

Spreekt voor zich na het zien van het filmpje.
 
Back
Naar boven