MuscleMeat

Nieuws Zelfmoordaanslag op luchthaven Moskou, 35 doden, 130 gewonden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste aanslag hoor.. :eek:
 
Zelfdoding is een zonde volgens de koran.
Dus het lijkt me sterk. ;)
Volgens diezelfde koran heb je ook recht op 72 maagden als je om het leven komt bij het strijden voor de islam (martelaar). En laat dat nu precies de reden zijn waarom bepaalde moslims zelfmoordaanslagen plegen.

De bijbel en koran staan vol contradicties en men pikt eruit wat men wil.

De kans lijkt mij ook zeer groot dat het hier over een islamitisch geïnspireerde aanslag gaat.
 
Volgens diezelfde koran heb je ook recht op 72 maagden als je om het leven komt bij het strijden voor de islam (martelaar). En laat dat nu precies de reden zijn waarom bepaalde moslims zelfmoordaanslagen plegen.

Dat ze dan gewoon naar de hoeren gaan :mad: tzijn wel geen maagden maar so what
 
Volgens diezelfde koran heb je ook recht op 72 maagden als je om het leven komt bij het strijden voor de islam (martelaar). En laat dat nu precies de reden zijn waarom bepaalde moslims zelfmoordaanslagen plegen.

De bijbel en koran staan vol contradicties en men pikt eruit wat men wil.

De kans lijkt mij ook zeer groot dat het hier over een islamitisch geïnspireerde aanslag gaat.

Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.
 
Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.

Dus een vrouw is minder dan een man?
 
Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.
In jouw wereld is het perfect, omdat je niet buiten die wereld denkt. Wel apart dat iemand die in een religie gelooft, deze niet eens kan spellen, no offence. Maar zeg eens eerlijk, heb je de koran eigenlijk volledig en kritisch gelezen?
 
In jouw wereld is het perfect, omdat je niet buiten die wereld denkt. Wel apart dat iemand die in een religie gelooft, deze niet eens kan spellen, no offence. Maar zeg eens eerlijk, heb je de koran eigenlijk volledig en kritisch gelezen?

Je schrijft (الإسلام) dus ik zie niet in wat mis zou zijn met mijn spelling.
Maar ik denk dat jij mij wel kan vertellen.

Ik heb de quraan volledig en kritisch gelezen ja.
 
Inderdaad nee, de holocaust, de rwandese genocide, de kruistochten vroeger en nog vele meer waren allemaal niets vergeleken met met deze bomaanslag.

Dat soort dingen gebeurden inderdaad. Maar ik kan me het laatste jaar nauwelijks een dag herinneren waarop er geen bomaanslag of iets dergelijks was (over de hele wereld). Dit is toch echt iets van deze tijd. Een vergelijking met de holocaust trekt natuurlijk op niks.
 
Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.
De islam zou perfect zijn als het geen aanhangers had.
 
Islamoloog Hans Jansen zei eens 'er bestaat geen gematigde Islam, alleen gematigde moslims'.

Maar men moet nu niet de moslims van Afghanistan tot Europa bij deze aanslag betrekken. Want het geloof is dan ook het enige wat deze mensen verbindt. Deze aanslag staat op zichzelf en zal hoogstwaarschijnlijk gepleegd zijn door moslimextremisten uit de Kaukasus, die vechten voor de onafhankelijkheid van voormalige Sovjet-deelstaten. Zolang Rusland daar nog met de scepter blijft zwaaien zullen deze aanslagen niet stoppen gok ik.
 
Laatst bewerkt:
Shit happens. Hopelijk leren ze er iets door en gaan ze in de toekomst beter beveiligen.
 
Je schrijft (الإسلام) dus ik zie niet in wat mis zou zijn met mijn spelling.
Maar ik denk dat jij mij wel kan vertellen.

Ik heb de quraan volledig en kritisch gelezen ja.
Niet dat het heel belangrijk is, maar in het Engels of Nederlands schrijf je een enkele a. Bedankt voor je antwoord.
 
Niet dat het heel belangrijk is, maar in het Engels of Nederlands schrijf je een enkele a. Bedankt voor je antwoord.

Ik schrijf het in het Nederlands zoals ik het zeg.
Het is met een lange a klank als in zaak, dus vind ik het makkelijker om het ook met een dubbele a te schrijven.

Ik antwoord graag indien ik het antwoord op de desbetreffende vraag kan geven.
Geen probleem.
 
Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.
In dat geval zou Allah(swt) niet perfect zijn, immers als hij perfect zou zijn waarom moet die voorhuid er dan af volgens de Quran? Persoonlijk zie ik dit dan als een aanval op Zijn creatie. En wudu heeft imo meer weg van dwangneurose, 3x dit, 3x dat.
 
Back
Naar boven