AndroidHealthClinic

Nieuws Zelfmoordaanslag op luchthaven Moskou, 35 doden, 130 gewonden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.

Als iets perfect was, zou er geen kritiek op zijn of zouden degenen die kritiek hadden toch het zwijgen opgelegd worden

O WAIT
 
Ik schrijf het in het Nederlands zoals ik het zeg.
Het is met een lange a klank als in zaak, dus vind ik het makkelijker om het ook met een dubbele a te schrijven.

Ik antwoord graag indien ik het antwoord op de desbetreffende vraag kan geven.
Geen probleem.

Ja, we zouden alle woorden eens fonetisch neer moeten gaan zetten. Taalregels kun je niet zomaar losjes lukraak gebruiken hoor, dichterlijke vrijheid houdt ergens op natuurlijk.
 
Deze aanslag staat op zichzelf en zal hoogstwaarschijnlijk gepleegd zijn door moslimextremisten uit de Kaukasus, die vechten voor de onafhankelijkheid van voormalige Sovjet-deelstaten. Zolang Rusland daar nog met de scepter blijft zwaaien zullen deze aanslagen niet stoppen gok ik.

MOSKOU WIJST DADER AANSLAG AAN

De zelfmoordaanslag op het vliegveld Domodedovo in Moskou is gepleegd door een man van 20 uit de Kaukasus. Dat zegt het Russische onderzoeksteam.

Het zou gaan om een man uit het noordelijke deel van de Kaukasus. De aanslag in de internationale aankomsthal zou specifiek zijn gericht tegen buitenlanders.

Eerder werd al gespeculeerd dat de daders fundamentalisten uit de Noord-Kaukasus zouden zijn. Afgelopen maandag kwamen 35 mensen om het leven en vielen 180 gewonden bij de zelfmoordaanslag op het vliegveld in Moskou. Gisteren werden de doden begraven.


Bron: NOS
 
Je moet dan wel kijken in welke gevallen in welke gevallen je ook daadwerkelijk een martelaar bent.
De islaam is perfect, zonder fouten. Waar het om gaat is hoe de mens deze regels toepast.

Jij vind de Islam perfect, hou het bij je mening. Je debiel kleine denkkader laat jou misschien geloven dat het een feit is.
 
het was een mongol jongeh
 
Back
Naar boven