MuscleMeat

Zenuw probleem? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bekjam2

Cool Novice
Lid geworden
18 jun 2021
Berichten
36
Waardering
25
Hoi,

Ik heb sinds een paar weken last van, wat ik verwacht, een zenuwpijn. Mijn linkerarm is ontzettend veel kracht kwijt en voel constant in mijn onderarm een numb gevoel en tintelingen in mijn duim en wijsvinger.
Eerste instantie leek het uit mijn nek te komen(daar word ik voor behandeld, maar pijn is nu een week weg problemen echter niet).

Heb (nu) meer last van mijn onderkant biceps en onderarm(zie foto), vraag me dan ook af of die zenuw niet bekneld zit in mijn onderarm ipv mijn nek.

- Arm curls zijn vrijwel onmogelijk door een felle pijn
- Floor press gaat pijnloos, maar mijn linkerarm geeft veel sneller op, 7 reps is nu max 3 reps
- Military BB Press gaat ook nergens over
- Deadlifts gaan gewoon goed

Kan het zijn dat mijn fysio het mis heeft en dat de problemen in mijn onderarm zit, kan dat bij die oefeningen voor krachtsverlies zorgen?

Thanks
 

Bijlagen

  • oioioioi.jpg
    oioioioi.jpg
    47 KB · Weergaven: 71
Carpaal tunnelsyndroom komt het dichts bij jou klachten.

Gaat niet over tot je operatie ondergaat.
Loop er al 7 jaar mee .word met vlagen minder en soms ook erger.
 
Whut? Nee man, kijk eerst even naar die bijgevoegde foto. CPT zit bij de pols..
 
Whut? Nee man, kijk eerst even naar die bijgevoegde foto. CPT zit bij de pols..
Ooit van uitstralende pijn gehoord?

Duim en wijsvinger numb zijn DE symptomen va carpaal tunnelsyndroom

Doe de zelftest maar is via internet. Weet je het snel zat.

Ik voel het ook vaak zat waar jij het aangeeft.
 
Nekhernia ?
Klachten klinken als een nekhernia. Ook bij mij bleef de fysio hangen op nek klachten, maar daar ging het mij niet om. Pas bij second opinion duidelijk geworden.
Tijd... geneest alles.
 
Nekhernia ?
Klachten klinken als een nekhernia. Ook bij mij bleef de fysio hangen op nek klachten, maar daar ging het mij niet om. Pas bij second opinion duidelijk geworden.
Tijd... geneest alles.
Dat dacht de fysio eerst ook, maar daar heb ik, en hij overigens ook, twijfels over.

Vandaar mijn vraag ook kan het een pinched nerve in m'n onderarm of ter hoogte van elleboog zijn?
 
Kan zo een peesonsteking zijn bij de aanhechting van je biceps als je dit schrijft Arm curls zijn vrijwel onmogelijk door een felle pijn
 
Maar als de militaire press ook minder goed gaat... daar heeft de biceps niet zo veel invloed op.

Of het verder klopt wat je fysio constateert weet ik ook niet, i'm not a doctor het zal wel kloppen.
 
Back
Naar boven