MuscleMeat

Zenuw-/ Wortelblokkade (Wie heeft ervaring?)

Bezoekers in dit topic

Mambalgin

Cool Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
209
Waardering
1
Lengte
1m80
Hoi,

binnenkort krijg ik 2 inspuitingen in mijn rug om de uitstralende pijn in mijn benen weg te krijgen...

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Zenuw-/ Wortelblokkade?

Zo ja, heeft dit nadelige effecten in combinatie met bodybuilding?:o
 
heb ook last van rug met uitstraling naar de benen heb in de scan gelegen en iets verschoven wervel,wilde ze nu nix aan doen.
of ik er last van heb,dagelijks al wat jaartjes.
ik train gewoon maar niet te zwaar voor de rug,en wat vaker een riem om
 
Hoi,

binnenkort krijg ik 2 inspuitingen in mijn rug om de uitstralende pijn in mijn benen weg te krijgen...

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Zenuw-/ Wortelblokkade?

Zo ja, heeft dit nadelige effecten in combinatie met bodybuilding?:o

Mijn vader heeft t in zijn nek gehad en laatst ook nog in zijn onderrug. Voor hem was t vooral een tijdelijke oplossing aangezien hij nu gewoon weer last heeft
 
Afhankelijk van welke zenuw(wortel) beschadigd is, zou je best krachtvermindering kunnen hebben
 
Beetje late reactie, maar toch.

Ja, het kan zeker nadelige gevolgen hebben.

Met een beetje geluk merk je er niks van. Met een iets meer pech zal je aansturing minder efficiënt of effectief zijn.
Ikzelf was zo stom te denken er wel doorheen of omheen te trainen: eerst alleen de beentraining eruit, vervolgens ook de rugoefeningen waarbij ik me met mijn voeten schrap zette, vervolgens de oefeningen waarbij ik moest staan, vervolgens ook de oefeningen waarbij ik moest zitten om vervolgens te eindigen bij het niks meer kunnen trainen en nauwelijks meer te kunnen staan of te lopen zonder dat het lijkt alsof ik Korsacov (sp?) heb.

Zenuwen zijn taaie jongens en kunnen heel wat hebben. Maar zijn ze eenmaal aangedaan, dan is (het hopelijke) herstel moeizaam en bijzonder langdurig.

Mijn advies is even pas op de plaats maken en je rust nemen. Liever een korte tijd training missen dan langdurig en misschien wel voor altijd schade en niet eens meer normaal bijvoorbeeld je kont kunnen afvegen......het is maar wat je belangrijker vind.

Succes, sterkte en wijsheid!
 
Back
Naar boven