AndroidHealthClinic

Zenuwachtig gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lars95

Cool Novice
Lid geworden
3 feb 2015
Berichten
209
Waardering
55
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen,

Sinds een week of 3 ervaar ik een zenuwachtig gevoel wat constant de hele dag blijft hangen. Sinds het moment dat ik wakker wordt snachts om een keer naar de wc te moeten, komt dit gevoel weer op. Ik kom hierna vaak ook niet meer in slaap. Ik slaap doordeweeks nu een krappe 7 uur geloof ik, en merk dat dit te kort is voor mij. Op het werk ben ik echter de hele dag moe en kan me minder goed concentreren en geconcentreerd blijven.

Wat hier de precieze oorzaak van is ben ik nog niet achter. Wel doe ik een deeltijd studie naast mn job en heb over twee weken examen, vermoed dat dit wel mee speelt.
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken zodat dit gevoel weg gaat?

Thanks alvast!

Groet,
Lars
 
Stress lijkt de boosdoener voor je, wellicht even tijd om een stapje terug te doen en wat ruimte voor jezelf te creëren.
Mediteren kan een goede oplossing voor je zijn mogelijk.
 
Stress lijkt de boosdoener voor je, wellicht even tijd om een stapje terug te doen en wat ruimte voor jezelf te creëren.
Mediteren kan een goede oplossing voor je zijn mogelijk.

Wat Punjab zegt. Dit lijken signalen van stress en/of oververmoeidheid. Inderdaad proberen om stapje terug te doen en bijvoorbeeld ook vaker 'nee' te zeggen tegen zaken die even geen prioriteit hebben. Succes met het examen.
 
Stress en oververmoeidheid.

rust nemen en positieve energie op doen.
 
Nee zeggen is toch een blijvende issue voor mij, ook hier ga ik aan werken.
Ik ga er werk van maken en kijken wat het met me doet. Thanks allemaal voor de positieve en nuttige reacties!! :)
 
Stress lijkt de boosdoener voor je, wellicht even tijd om een stapje terug te doen en wat ruimte voor jezelf te creëren.
Mediteren kan een goede oplossing voor je zijn mogelijk.

Dat stomme yoga is een hele hype aan het worden en wederom overgewaaid van Amerika.
Bestel gewoon GABA bij Bol.com.

 
Dat stomme yoga is een hele hype aan het worden en wederom overgewaaid van Amerika.
Bestel gewoon GABA bij Bol.com.


Alleen jammer dat GABA een nutteloos supplement is omdat het de niet door de bloed-hersen barrière kan gaan.
 
Dat stomme yoga is een hele hype aan het worden en wederom overgewaaid van Amerika.
Bestel gewoon GABA bij Bol.com.


Heb je aandelen in Gaba ;)?

yoga en mediteren/mindfullness zijn toch behoorlijk verschillend? Laatstgenoemde is echt aan te raden. @topicstarter: Verdiep je er eens in!

edit: er zijn verschillen, maar ‘behoorlijk verschillend’ is ietwat overdreven.
 
Voor sommige mensen is de stress ook; lichamelijk niet moe genoeg, geestelijk overbelast. Dus ga vooral lekker intensief sporten. Neem even tijd om afstand te nemen van wat je bezig houdt, zodat je er daarna weer vol in kan duiken.

Hee vee mensen hebben hier moeite mee trouwens.
 
Alleen jammer dat GABA een nutteloos supplement is omdat het de niet door de bloed-hersen barrière kan gaan.
Idd, phenibut wel, maar niet iets om dagelijks te nemen. Slaap er wel goed op en vermindert stress
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Heb je aandelen in Gaba ;)?

yoga en mediteren/mindfullness zijn toch behoorlijk verschillend? Laatstgenoemde is echt aan te raden. @topicstarter: Verdiep je er eens in!

edit: er zijn verschillen, maar ‘behoorlijk verschillend’ is ietwat overdreven.

Hou toch op man .
Ga op je kop staan en laat wat meer bloed naar je hoofd stromen, neem een Turks stoom bad en je hebt het zelfde effect.
 
:roflol:

Uit welke krochten ben jij eigenlijk herrezen? :haha:
 
Alleen jammer dat GABA een nutteloos supplement is omdat het de niet door de bloed-hersen barrière kan gaan.

Je wat beter inlezen in de materie en dan kom je er al snel achter dat je GABA niet moet doorslikken maar onder de tong moet laten oplossen.
Het komt wel degelijk door de BBB.
En dan werkt het echt wel.
Medisch en wetenschappelijk bewezen.
Het is de natuurlijke valium.
Bij zenuwachtig gevoel 4 capsules open maken en onder je tong aanbrengen en rustig laten oplossen.
Die van Vitakruid zijn er speciaal voor gemaakt en hebben nog een lekker smaakje ook.
4 tabletten overdag en 4 tabletten voor het slapen gaan en dat 2 maanden doen en dan 2 weken onderbreken.
Lees je wat meer in want het wordt zelfs in de psychiatrie voorgeschreven en gebruikt, met name voor angst, nerveusiteit en depressies.
En het verhoogd ook nog het groeihormoon HGH.
 
Laatst bewerkt:
Je wat beter inlezen in de materie en dan kom je er al snel achter dat je GABA niet moet doorslikken maar onder de tong moet laten oplossen.
Het komt wel degelijk door de BBB.
En dan werkt het echt wel.
Medisch en wetenschappelijk bewezen.
Het is de natuurlijke valium.
Bij zenuwachtig gevoel 4 capsules open maken en onder je tong aanbrengen en rustig laten oplossen.
Die van Vitakruid zijn er speciaal voor gemaakt en hebben nog een lekker smaakje ook.
4 tabletten overdag en 4 tabletten voor het slapen gaan en dat 2 maanden doen en dan 2 weken onderbreken.
Lees je wat meer in want het wordt zelfs in de psychiatrie voorgeschreven en gebruikt, met name voor angst, nerveusiteit en depressies.
En het verhoogd ook nog het groeihormoon HGH.

Heb ik allemaal gelezen, maar onder de tong werkt ook niet is mijn ervaring.
Face it het doet gewoon niks. Ik denk dat jij gewoon graag in sprookjes geloofd.
 
Zaadlozing voor het slapengaan werkt prima.
 
Back
Naar boven