AndroidHealthClinic

Zenuwtrekjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Berichten
848
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Sinds een paar dagen heb ik last van willekeurige zenuwtrekjes in mijn biceps en rugspieren. Ik heb dit eerder alleen gehad bij mijn oog, wanneer ik veel stress had. Echter heb ik dit nog nooit op andere plekken gehad, hoe komt dit? Ben ik wellicht overtrained of is er iets anders met mijn czs aan de hand?

Heeft iemand dit ook eerder gehad/ervaring met zenuwtrekjes in de spieren?
 
Magnesiumtekort! Dit zijn kleine samentrekkingen van de spieren die je onderschrijft.
Neem je genoeg magnesium uit voeding/ supp?

Zou een magnesium supplement kunnen overwegen maar beter is natuurlijk oplossen met voeding.
Echter met een supp weet je iig zeker dat je genoeg Mg krijgt.
 
Magnesiumtekort! Dit zijn kleine samentrekkingen van de spieren die je onderschrijft.
Neem je genoeg magnesium uit voeding/ supp?

Zou een magnesium supplement kunnen overwegen maar beter is natuurlijk oplossen met voeding.
Echter met een supp weet je iig zeker dat je genoeg Mg krijgt.

Heb de laatste paar dagen geen supplementen gebruikt, zou ook niet weten wat magnesiumrijk voedsel is maar zal het eens onderzoeken :p
Apart dat ik daar een tekort aan zou hebben, enig idee hoe dat kan?
 
Ik heb regelmatig in mijn oog met uitschieters naar mijn neus soms. Van die kleine, kriebelende trillingen. Heeft dat dezelfde oorzaak lennart666 ?
 
Heb de laatste paar dagen geen supplementen gebruikt, zou ook niet weten wat magnesiumrijk voedsel is maar zal het eens onderzoeken :p
Apart dat ik daar een tekort aan zou hebben, enig idee hoe dat kan?

Ja. Te weinig voeding met magnesium eten! :eyes:
 
Ik heb regelmatig in mijn oog met uitschieters naar mijn neus soms. Van die kleine, kriebelende trillingen. Heeft dat dezelfde oorzaak lennart666 ?

Trillend ooglid heeft in ieder geval vaak als oorzaak te weinig magnesium.
Wat je noemt klinkt toch iets anders dus dat zou ik niet durven te bevestigen, al kan het nooit kwaad te kijken naar je magnesiuminname.

Voeding met magenesium is onder andere banaan en avocado.
Maar ik neem daarnaast een zinc magnesium supp sowieso voor de testosteron naast de andere voordelen.
 
Back
Naar boven