MuscleMeat

Zercher squat

Bezoekers in dit topic

Barry

Novice
Lid geworden
3 feb 2020
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Beste allen,

Ik ben na het lezen van allerlei goede 'recensies' maar eens begonnen met de zercher squat.

Alleen doet deze oefening nogal veel pijn in de mijn linker elleboogholte waar de barbell ligt. Zelfs al als er amper gewicht op de barbell zit.

Moet ik mij gewoon niet zo aanstellen of zijn hier tips voor om dit te verminderen?

Alvast bedankt.
 
Je kan knee sleeves in je ellebogen leggen, zat overlaats ook te denken om die zercher squats te doen omdat ik licht geblesseerd was aan mijn onderrug door backsquats.
Je kan ook gewoon frontsquatten en leverage squat machine als je het wilt doen voor onderrug.
Met die laatste kan je balls to the walls gaan zonder dat je in 2 kan breken als je form niet goed is. Hit mijn booty naar gevoel ook beter dan backsquats. (Gaat makkelijk ass to grass)
Mijn nieuw lieveling leg apparaat.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook de forum challenge met de zercher squat bekijken, daar staan veel filmpjes en tips&trics
 
Pussy pads
 
Beste allen,

Ik ben na het lezen van allerlei goede 'recensies' maar eens begonnen met de zercher squat.

Alleen doet deze oefening nogal veel pijn in de mijn linker elleboogholte waar de barbell ligt. Zelfs al als er amper gewicht op de barbell zit.

Moet ik mij gewoon niet zo aanstellen of zijn hier tips voor om dit te verminderen?

Alvast bedankt.
Leg je dr een handdoek tussen?
 
sleves aan doen en gewoon me dealen.
wordt minder als je het langer doet.
 
Back
Naar boven