2weken geleden had ik het voor het eerst. Ik had maandag mn rug gedaan, waaronder zware deadlift. Woensdag beentjes maar had wel nog beetje last van m´n onderrug. Ging lekker squatten maar toen ik daarmee klaar was deed mn onderrug ineens zó´n pijn! de spieren stonden helemaal strak, keihard. Ik dacht dat het de tocht was (bezweet hempje, tochtige gym) en heb snel een trui aangedaan. met veel pijn de training afgemaakt en de stiffed leg deadlift overgeslagen.
Nu doe ik op maandag benen en woensdag rug om dit niet weer mee te maken.
Dus ik vandaag beentjes trainen, squat als eerste. 4sets gedaan en na de laatste set begon het weer zo´n pijn te doen. Ik ging al niet voluitomdat ik er bang voor was.
Heb licht de stiffedDL afgemaakt en de rest van de training ook. Maar toen ik op e legext. zat, trok ik het écht niet meer zo´n pijn. Snel ff de kuiten gedaan en naar huis. 10min later heb ik Nergens last meer van, maar sta wel te trillen op mn benen door de zware beentraining.
oftewel vaag vaag vaag....
Heb het idee dat het een soort van zere pomp is ofzo maar het belemmert me enorm in mn beentraining. Benen vind ik het leukste om te doen, maar als het zo gaat uiteraard niet.
Wie kan mij helpen of heeft dit ook?
Nu doe ik op maandag benen en woensdag rug om dit niet weer mee te maken.
Dus ik vandaag beentjes trainen, squat als eerste. 4sets gedaan en na de laatste set begon het weer zo´n pijn te doen. Ik ging al niet voluitomdat ik er bang voor was.
Heb licht de stiffedDL afgemaakt en de rest van de training ook. Maar toen ik op e legext. zat, trok ik het écht niet meer zo´n pijn. Snel ff de kuiten gedaan en naar huis. 10min later heb ik Nergens last meer van, maar sta wel te trillen op mn benen door de zware beentraining.
oftewel vaag vaag vaag....
Heb het idee dat het een soort van zere pomp is ofzo maar het belemmert me enorm in mn beentraining. Benen vind ik het leukste om te doen, maar als het zo gaat uiteraard niet.
Wie kan mij helpen of heeft dit ook?