XXL Nutrition

zere spuitplekken--> geen benen kunnen trainen

Bezoekers in dit topic

Na mij gevoel opwarmen helpt wel een beetje, ik warm't in mijn hand op. Het maakt mij ook niet uit of ik s'avonds of s'middags doe.
Eerste week deed erg pijn, vooral de volgende dag, en daar na niks meer gevoeld.
 
Zo ver ik weet is 10 mg lido wel een gemiddelde dosis die gebruikt wordt om je te verdoven... Maar hier moet je me zeker niet aan houden;)


Het zou best kunnen maar dit wordt subcutaan gebruikjt, bijvoorbeeld bij verwijderen van moedervlekken. Pijn de dagen na injecteren komt is intra musculair gelegen dus zou je ook intra musculair moeten spuiten. Probleem is dat het maar kort werkt en je bij IM niet weet welke zenuwen je hierdoor nog stil ligt behalve deze die zorgen voor de pijnprikkel. Ik zou dus gewoon pijnstiller nemen en wachten tot het over is. Moet wel wat over hebben voor de sport ;)
 
Lido kun je gewoon als tablet krijgen en werkt over het gehele lichaam dan.. Wat ik wel bedacht door jouw post is dat je wellicht dan niet voelt als je een zenuw raakt maar dat kan ook overdreven zijn..:)
 
als dit aanblijft, ga ik nubain eens proberen, k ga er anders aan onderdoor denk ik:(
 
Dat was een grapje hoop ik :)
Als je de bodybuilder wil uithangen en wil injecteren moet je het er gewoon bijnemen en ervan uitgaan dat dat extra afzien je enkel sterker maakt ;)
 
nou bro, sommige dagen valt er amper te trainen van de pijn, maar vandaag gaat het gelukkig een stuk beter, zometeen weer prikken:o
 
eindelijk.. geen zere plekken, heb het nu in mijn kont gezet ipv van in mijn been, 3 ml in mijn rechter glute, heb het voorverward, 3 minuten onder de hete kraan, daarna gezet, 1ml per minuut geinjecteerd en vervolgens heel lang gemasseerd onder een ZEEEEEEEEEEER hete douche, mijn huid is nog rood ervan, maar heb gelukkig geen zere plek
 
Wat heeft je bezoek aan de dokter opgeleverd?
 
tip: misschien paar keer goed met een plank op je kont slaan word ie ook wel doof van en dan injecteren!!!

scheelt je heel wat water

dit was gekheid, heb het in het begin ook gehad waarschijnlijk heb je te weinig vet op je benen waar je het zet en raak je een zenuw je kunt het beter in je kont blijven zetten is idd veel minder pijnlijk

(no pain no gain)
 
Back
Naar boven