Fitness Seller

Zero pasta

Bezoekers in dit topic

Vardy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
709
Waardering
444
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Dag,

Hebben mensen dit al geprobeerd?

Je hebt ze in 3 variante Spaghetti/noodels en rijst.

1580891474586.png
 
Hebben mensen dit al geprobeerd?
Ja, was laatst bij de action en heb een zakje 'rijst' meegenomen.
het smaakt gewoon naar niks. alsof je plastic bolletjes eet. beetje gummy. neemt de saus ook niet op. bevat maar 9 kCal en dat proef je ook :p
voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Waarom zou je iets eten met maar 9kcal? Klinkt voor mij als iets wat je maag enkel doet vullen met nutteloosheid.

Snap voor de mensen die echt honger leien tijdens een cut dat ze zoiets als opvulling gebruiken, maar of het ook echt goed voor je is vraag ik me dan ergens ook wel af..
 
Waarom zou je iets eten met maar 9kcal? Klinkt voor mij als iets wat je maag enkel doet vullen met nutteloosheid.

Snap voor de mensen die echt honger leien tijdens een cut dat ze zoiets als opvulling gebruiken, maar of het ook echt goed voor je is vraag ik me dan ergens ook wel af..

Hier voor dus, Meer als aanvulling om meer te eten.
 
Niet te vreten, ik zou naar je schema opzich kijken als je dit nodig hebt om te vullen
 
Niet te vreten, ik zou naar je schema opzich kijken als je dit nodig hebt om te vullen

mijn schema is dikke prima, Alleen extra eten in de cut is altijd goed.
 
Kan wel lekker zijn...

Grote steak tussen een broodje met groentjes en veel saus. Die pasta ernaast gooien, broodje opeten, zero pasta laten liggen. Lekker!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven