MuscleMeat

Zetje in de rug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lukeraai

Novice
Lid geworden
12 mrt 2015
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
23%
Beste DBB'ers,

Sinds afgelopen weekend hebben mn beste vriendin en ik ervoor gekozen om verder te gaan met ons leven.
Ik ben nu 3/4 jaar verliefd geweest op dat meisje, dit wist ze en zei dat het misschien wel goed kon komen.
Jammer genoeg is het er niet van gekomen, na de zoveelste kleine ruzie, waar we andere keren binnen no-time weer uitkwamen, hebben we nu besloten dat het voor ons beide beter is om door te gaan.
Zoals toch veel weten kun je daar behoorlijk kapot van zijn en dat ben ik ook..

Ik ben vorige week begonnen aan mijn voedingsschema en het cutten van mn toch veelste hoge bf.
Nu ben ik alleen bang dat ik misschien wel een steuntje in de rug kan gebruiken en me 110% gaan storten op mn lichaam.

Blij dat ik even mn hart heb gelucht, je wordt er een stuk rustiger van iig.
Ik zal mn voortgang door de verschillende topics laten horen en ik hoor graag van jullie hoe jullie dit gedaan hebben!
 
Je beste vriendin? Had je geen relatie dan?
Succes met je trainen verder, je hebt iets om je gedachten te verzetten.
 
Je beste vriendin? Had je geen relatie dan? Succes met je trainen verder, je hebt iets om je gedachten te verzetten.

je kent het wel, het bekende gefriendzoned haha. Het is jammer genoeg niet anders. We hebben wel enkele keren wat gedaan maar meer is er niet van gekomen. Dus mn gevoelens waren vaak in de war.
 
Ik hoop dat dit zetje in de rug je opvrolijkt! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik snap niet.
3,4 jaar lang gehoopt/gebeden dat het wat ging worden?
Wat heb je in de tussentijd gedaan dan?
Geen andere?
 
Ik snap niet. 3,4 jaar lang gehoopt/gebeden dat het wat ging worden? Wat heb je in de tussentijd gedaan dan? Geen andere?
75% jaar dan:p nee in die tijd geen andere, ben niet zo iemand die van hot naar her springt. ben al een aantal jaar vrijgezel en gewacht op het juiste meisje. kom je dr tegen en dan wordt het niks.. shit happens zeggen ze dan.. Het is vooral kut omdat het eigenlijk mn beste vriendin was, waar je dan verliefd op wordt, kon er alles bij kwijt (op 1 ding na dan:D) en dat moet je nu opgeven om er overheen te stappen

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------


en die hielp zeker jaa:D
 
Fuck stress, benchpress! Voordat je het weet staan ze voor je in de rij :D
 
laat de tijd zijn werk doen en ondertussen lekker aan jezelf gaan werken in de gym. En gewoon genieten van andere dingen in het leven :)
 
Bedankt jongens! zometeen weer knallen in de GYM
 
Always remembers; Biceps curls for the gurls <3!
Ooowja en iets met goed eten...
 
vergeet "train them pecs for the sex" niet
 
Beste DBB'ers,

Sinds afgelopen weekend hebben mn beste vriendin en ik ervoor gekozen om verder te gaan met ons leven.
Ik ben nu 3/4 jaar verliefd geweest op dat meisje, dit wist ze en zei dat het misschien wel goed kon komen.
Jammer genoeg is het er niet van gekomen, na de zoveelste kleine ruzie, waar we andere keren binnen no-time weer uitkwamen, hebben we nu besloten dat het voor ons beide beter is om door te gaan.
Zoals toch veel weten kun je daar behoorlijk kapot van zijn en dat ben ik ook..

Ik ben vorige week begonnen aan mijn voedingsschema en het cutten van mn toch veelste hoge bf.
Nu ben ik alleen bang dat ik misschien wel een steuntje in de rug kan gebruiken en me 110% gaan storten op mn lichaam.

Blij dat ik even mn hart heb gelucht, je wordt er een stuk rustiger van iig.
Ik zal mn voortgang door de verschillende topics laten horen en ik hoor graag van jullie hoe jullie dit gedaan hebben!

Hey,

Vervelend voor je man. Ik geloof dat je het juiste meisje nog wel tegen gaat komen. Je moet maar denken dat er iets beter op je staat te wachten (een meisje die je gevoelens wel beantwoord en waar je niet de hele tijd ruzie mee krijgt) en dit meisje loslaten.

Het is normaal dat je er kapot van bent, maar je kunt die pijn ook gebruiken als motivatie en inspiratie. Voor 110% gaan storten op je lichaam is een goed idee van jou.

Het belangrijkste is dat je je weer goed gaat voelen en dan valt de rest vanzelf op zijn plaats.
 
Bedankt jongens nogmaals! Na dit ben ik nu ongeveer 4% vet kwijt en ongeveer 2 kg aan lichaamsgewicht! Goed op weg dus. Ik heb het zeker als motivatie kunnen gebruiken, maar we gaan door tot ik trots ben op wat ik bereikt heb! Dit gaat met kleine stapjes en kleine overwinningen (elke week op die kut weegschaal). ik weet dat zo'n omron weegschaal afwijking heeft, maar in de spiegel gaan we ook vooruit en dat is wat telt!
 
366e2c170fdbd2ebda4ae12ccc7b24cd1ffbc507284e30f6ede2433e3b1558d1.jpg
 
goed bezigg
 
Wacht maar tot je het fysiek hebt waardoor jij haar in de 'friendzone' kan stoppen. Blijft een van de fijnste dingen die je kan mee maken, die personen afwijzen die zich te goed voor jou voelde!
Keep it up
 
Back
Naar boven