Fitness Seller

Zeventien jongeren verdacht van verkrachten 13-jarige

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Zeventien jongeren verdacht van verkrachten 13-jarige


De Rotterdamse politie heeft afgelopen maand zeventien jongeren tussen de negen en zestien jaar aangehouden op verdenking van het meervoudig verkrachten van een 13-jarige plaatsgenoot. Dit heeft het Openbare Ministerie vandaag bekend gemaakt. Het slachtoffer heeft pas in december aangifte gedaan van de verkrachtingen, welke in april, mei en oktober zouden hebben plaatsgevonden.

Het meisje zou gedwongen zijn tot coïtusuele handelingen en daarbij verschillende keren zijn verkracht. De gebeurtenissen vonden plaats in kelderboxen en in een woning. Vier van de verdachten zaten al in een jeugdinrichting en zijn gehoord. Acht anderen zijn in bewaring gesteld. Twee andere verdachten worden volgende week donderdag voorgeleid.

Onder de verdachten bevindt zich een 9-jarig jongetje. Het is niet mogelijk hem strafrechtelijk te vervolgen. De Raad van Kinderbescherming is op de hoogte gesteld van de jongen. Twee andere verdachten zijn inmiddels alweer vrij gelaten. Verder bevindt zich onder de verdachten een 16-jarige jongen die afgelopen december vermoedelijk betrokken was bij een steekpartij. Een 15-jarige jongen kwam hierbij om het leven.

bron: www.fok.nl



------

Veel gekker moet het toch echt niet worden. 17!!! jongens op 1 13-jarig meisje? Verschrikkelijk. Als het mijn dochter was geweest had ik ze 1 voor 1 op gezocht en afgemaakt. Dit is echt té bizar voor woorden.
 
Kop afkappen, klaar.
 
ik durf het bijna niet te zeggen maaruh.......
 
het wordt tijd dat lijfstraffen weer in ere wordt hersteld, gevangenis en heropvoeding iwerkt blijkbaar niet en het kost onnodig veel geld
 
Zieke gebeurtenissen :(
Ben het wel niet met je eens krachtpatser over die lijfstraffen enz, zo kunnen de pedofielen onder de opvoeders hun gangetje gaan hoor, er is daar een film over maar ik ken de naam niet meer. Drie kereltjes die per ongeluk naar een instelling moeten, daar mishandeld en verkracht worden, en jaren later komen ze per toeval die vent weer tegen en knallen ze hem neer. Weet iemand over welke film ik het heb?? Zou hem wel nog een keertje wille zien eigelijk.
 
Dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd.. :mad: ze zullen min..levenslang moeten krijgen.. :mad:
 
Of beter. Ze zouden zelf een verkracht moeten worden
 
Big Byron zei:
Dimmen, maat. Ik snap niet waar dat vandaan komt, maar laat het daar.

Grapje? IK dacht laat ik eens Belgen zeggen voordat er weer iemand Marokkanen roept.
 
Marokkanen! 't Waren Marokkanen! 'k Heb et zelf gezien!
 
Hope zei:
Zieke gebeurtenissen :(
Ben het wel niet met je eens krachtpatser over die lijfstraffen enz, zo kunnen de pedofielen onder de opvoeders hun gangetje gaan hoor, er is daar een film over maar ik ken de naam niet meer. Drie kereltjes die per ongeluk naar een instelling moeten, daar mishandeld en verkracht worden, en jaren later komen ze per toeval die vent weer tegen en knallen ze hem neer. Weet iemand over welke film ik het heb?? Zou hem wel nog een keertje wille zien eigelijk.

met lijfstraffen bedoel ik zweepslagen, amputaties en eventueel executeren in publiek zoals in singapore, arabische emiraten, dat zal ze leren.
 
Hope zei:
Marokkanen! 't Waren Marokkanen! 'k Heb et zelf gezien!

:roflol:

Krachtpatser zei:
met lijfstraffen bedoel ik zweepslagen, amputaties en eventueel executeren in publiek zoals in singapore, arabische emiraten, dat zal ze leren.

Idd! Dat zal ze leren goddomme wat menen sommige mensen zich wel niet te kunnen permitteren :mad:
 
Back
Naar boven