Fitness Seller

Zichtbare abbs

Bezoekers in dit topic

Dawg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2018
Berichten
337
Waardering
1.636
Lengte
1m85
Vetpercentage
11%
Mijn doel voor nu is zichtbare abbs. Maar ik weet niet echt of ik nu moet gaan cutten of gewoon meer me core moet trainen? Ik ben 75 kg en 1,85cm. Wie heeft advies?

ab.png
 
nee, om te groeien. bulken naar 85kg, zwaar deadliften en squatten en daarna cutten voor je abs
 
Eerlijk doe ik dat liever niet.. Heb eerder gebulked naar 83kg en dat cutten vond ik wel echt kut toen

Denk je dat dat echt nodig is?
 
Nouja als je gaat cutten blijft er niks van je over toch? dan ben je net een pannelat. Gewoon zorgen dat je compounds pakt waarmee je je core ook goed pakt, bulken en daarna cutten en zien of je abs zichtbaarder worden.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
True, en op onderhoud eten? of heeft dat geen zin
 
Oké word toch nog effe bulken denk ik
 
  • Like
Waarderingen: ACE
ik zou het niet weten eerlijk gezegd, gewoon max 500kcal overschot en even aankijken hoe dat gaat. aan de foto's te zien kan je het makkelijk hebben :cool:
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Abs zien is cutten. Maar zo te zien onbreekt de ontwikkeling hier ook van. Lekker massa bouwen dus, je moet ze natuurlijk ook hebben...

Hou jij je buik in op de foto?
 
Veel mensen vergeten bij het flexen van de buik ook uit te ademen.
Als ik niet uitgeademd heb heb ik 0 abs. Als ik uitadem heb ik wel zichtbare abs.
Probleem als je verder cut is dat je op een ziekenhuispatiëntje gaat lijken, dan heb je wel je sixpack maar zie je er met kleding uit alsof je anorexia hebt..
 
Als je echt snel vet aanzet zal je waarschijnlijk te hoog hebben gezeten in je bulk.
Probeer gewoon eerst rond de 250-300 kcal boven je onderhoud te gaan zitten en kijk of je daarmee progressie in gewicht maakt.
Zorg voor een goed voedingsschema in combi met een goede training. Dan rustig aan bouwen en die 6 pack gewoon een jaartje verschruiven.

Je hebt niet al teveel massa en cutten naar een 6-pack zal je waarschijnlijk ook geen goed gevoel geven als je verder skinny zonder massa bent.

Dus take your time. Het is geen sprint maar een marathon.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Als je echt snel vet aanzet zal je waarschijnlijk te hoog hebben gezeten in je bulk.
Probeer gewoon eerst rond de 250-300 kcal boven je onderhoud te gaan zitten en kijk of je daarmee progressie in gewicht maakt.
Zorg voor een goed voedingsschema in combi met een goede training. Dan rustig aan bouwen en die 6 pack gewoon een jaartje verschruiven.

Je hebt niet al teveel massa en cutten naar een 6-pack zal je waarschijnlijk ook geen goed gevoel geven als je verder skinny zonder massa bent.

Dus take your time. Het is geen wedstrijd maar een marathon.

Maar een marathon is toch ook een wedstrijd :trollface:
Het is geen sprint, maar een marathon
 
Jaa dat moeten we niet hebben Valandinz :roflol: en ja ik span me buik wel aan op de foto Camelus
 
Hoelang raden jullie aan om te bulken? en hoelang cutten daarna?
 
Of ja hoelang duurt bulken van 75 naar 85kg als je het goed doet? (zonder al te veel vet te gainen)
 
Hoelang raden jullie aan om te bulken? en hoelang cutten daarna?
Dat is geheel afhankelijk van je eigen keuze. Vind je dat je te vet wordt dan ga je cutten. Daar is niet echt een tijd aan te binden omdat bulken bij iedereen anders gaat. je weet niet hoe snel het gaat en hoeveel vet je aanzet in je bulk. Dus richt je niet op een tijd maar op de spiegel en wat jij vind. Een mening vragen aan de hand van foto's hier kan je ook altijd doen als je twijfelt.
datzelfde geldt voor cutten. Ga jij cutten en ben je tevreden na een x tijd cutten dan ga je bulken. Maar het kan ook zijn dat je tijdens je cut in ene denkt ik wordt te skinny... en ook dat is niet echt voorspelbaar en persoonsgebonden.

Of ja hoelang duurt bulken van 75 naar 85kg als je het goed doet? (zonder al te veel vet te gainen)
Dat weet je niet van tevoren. Bulken op een klein kcal overschot zal je minder vet aanzetten. Maar het zal dan ook minder snel gaan. Dat is ook een keuze.
Niemand kan voorspellen wat jouw lijf doet. Je moet het aangaan en zien. Op die manier leer je ook steeds beter je lijf kennen en wat je wel en beter niet kan doen. Het blijft een leerproces.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Thanks :D ik ga gewoon goed me vet percentage in de gaten houden, en wekelijks wegen.. dat word weer kcal tellen
 
Back
Naar boven