Fitness Seller

Zichtbare abbs

  • Topic starter Dawg
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Thanks :D ik ga gewoon goed me vet percentage in de gaten houden, en wekelijks wegen.. dat word weer kcal tellen
Foto’s maken aan het begin en zo af en toe vergelijken met elkaar
 
Thanks :D ik ga gewoon goed me vet percentage in de gaten houden, en wekelijks wegen.. dat word weer kcal tellen
Foto’s maken aan het begin en zo af en toe vergelijken met elkaar
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Ja precies heb al me begin foto iniedergeval, zal elke maand wel een foto maken ofzo
 
Ik doe het, net als wegen 1x per week. De zichtbare verschillen zijn minimaal maar ze zijn er wel. En over een periode van 12 tot 16 weken heb je dan een mooie trits aan foto's waarbij je dan echt kan zien dat bijvoorbeeld na 6 weken het verschil duidelijker is en na 11 weken weer. Het kost niks, ik zeg doen.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Ik doe het, net als wegen 1x per week. De zichtbare verschillen zijn minimaal maar ze zijn er wel. En over een periode van 12 tot 16 weken heb je dan een mooie trits aan foto's waarbij je dan echt kan zien dat bijvoorbeeld na 6 weken het verschil duidelijker is en na 11 weken weer. Het kost niks, ik zeg doen.
Ga ik doen. :D thanks
 
ik zou zeggen meer je core trainen, ik begon pas echt lijntjes en blokken te zien toen ik abs en obliques ging trainen met gewicht eraan (weighted woodchoppers, abdominal plate crunches, weighted leg raises etc) en hou natuurlijk bij hoeveel calories je per dag eet. met een caloric surplus kom je gewicht aan dus dat zou resultaten voor je abs te kunnen ZIEN verminderen, dus probeer in een caloric defecit te zitten om vet bij je buik weg te houden. ikzelf kan mijn abs nog gewoon erg goed zijn tijdens een bulk maar dat ligt aan je genen.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Back
Naar boven