Fitness Seller

Zie ik nou gvd progressie?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armstrong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
32
Waardering
6
Volgens mij zie ik wat. Dat zou dan voor het eerst zijn, na meerdere start en stop pogingen in mijn leven. Dat zou betekenen dat mijn motivatie dan bij deze met 300% toegenomen is.

Maar ik wil het even zeker weten. Dom als ik ben heb ik geen 'before' foto's genomen. Ik heb wel foto's van 6 jaar geleden (toen ik een lager vetpercentage had). Op die rugfoto flex ik wel een beetje, maar heb mijn armen lager dan bij de 'nieuwe' foto. Het is dus niet een 1 op 1 vergelijking helaas. In de front foto flex ik niks op de oude foto, dus helemaal lastig te vergelijken. Maar volgens mij zie ik wat verschil met de nieuwe foto's. Schouders, lats en triceps. Maar de foto's van nu zijn ook net na een training (pump) en beter 'geflext'. Wat denken jullie? Wat te zien?

Dit is dus na 6 weken trainen, sinds 1 juli. Al heb ik in februari en maart ook getraind.

Voor - Lang geleden

before_11.jpg

Na - 6 weken training

6 weken_2.jpg

Is het puur de 'flexing' / pomp? Of begin ik gvd daadwerkelijk schouders en triceps te krijgen? (ja ik ben een skinny fat slappe biatch maar het gaat om het verschil)
 
Laatst bewerkt:
Wejo kill ziet er flex uit omin trainen tranquillo broertje gvd
 
Kan ook nog aan het foto toestel liggen. Heb je nu een betere dan eerst ? En de belichting?
Naja, probeer het nog eens 6 weken vol te houden en dan maar weer eens zien. Succes
 
Ik zie toch zeker wel wat verschil tussen de twee rugfoto's. Stuk meer definitie in armen en schouders vergeleken met die van voor.
 
Ik zie wel verschil. In ieder geval meer definitie.
 
Ik kan ook concluderen dat je tussen deze foto’s naar buiten bent gelopen, wat een verschil!
 
Wat heb je precies van trainingen gedaan sinds december 2005?

Ik ben een aantal keer gestart en gestopt met trainen. Wat ik in 2005 precies gedaan heb weet ik niet meer. Maar ik heb nooit langer dan 3 maanden getraind. Met andere woorden, ik ben nog steeds een beginner. Maar dan ouder...

Ben begin dit jaar serieus gestart en weer gestopt toen de sportscholen dicht gingen. Vanaf 1 juli weer direct gestart. Volg nu Phrak's Greyskull 3-4x per week. Ben nu dus eigenlijk pas 6 weken bezig. Gewichten zijn nog laag maar komt dus elke training 2.5 kg bij.

Helaas zien de meesten hier geen verschil op de foto's en dat zou na 6 weken ook nog niet zo gek zijn maar ik denk zelf toch wel wat te zien. En dat zou fijn zijn want dat motiveert extra.

Overigens ben ik deze keer sowieso gemotiveerd en heb nu ook de tijd ervoor.

Ga vanaf nu elke 4 weken foto's maken.
 
Ik ben een aantal keer gestart en gestopt met trainen. Wat ik in 2005 precies gedaan heb weet ik niet meer. Maar ik heb nooit langer dan 3 maanden getraind. Met andere woorden, ik ben nog steeds een beginner. Maar dan ouder...

Ben begin dit jaar serieus gestart en weer gestopt toen de sportscholen dicht gingen. Vanaf 1 juli weer direct gestart. Volg nu Phrak's Greyskull 3-4x per week. Ben nu dus eigenlijk pas 6 weken bezig. Gewichten zijn nog laag maar komt dus elke training 2.5 kg bij.

Helaas zien de meesten hier geen verschil op de foto's en dat zou na 6 weken ook nog niet zo gek zijn maar ik denk zelf toch wel wat te zien. En dat zou fijn zijn want dat motiveert extra.

Overigens ben ik deze keer sowieso gemotiveerd en heb nu ook de tijd ervoor.

Ga vanaf nu elke 4 weken foto's maken.
Succes man, focus je in het begin nog niet te fel op progressie zien en ga meer op je stijging in kracht af, Kijk dan over een jaartje nog eens en als je graag genoeg wilt ga je goede verschillen zien. Probeer niet in weken te denken want dat is vaak teleurstellend voor beginners.
 
Back
Naar boven