AndroidHealthClinic

Ziek aan het worden ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
Ben een beetje ziek aan het worden, keel die begint beu te doen een lichte snotneus ...

Wat is nu beste om te zorgen dat het niet erger wordt.
Behalve vroeg onder het wol te kruipen.

Dacht aan een verse citroen in men water te doen en die fles dan uit te drinken ... vit c ...

Suggesties welkom ...

thanks :cool:
 
Ik ga altijd 10 min hangen boven dampend water met oliën die je met zo'n pippetje erin druppeld. Kan je gewoon bij de apotheker krijgen. Werkt super. Verder aanvullen met echinaforce en vit c. Moet je wel snel bij zijn, anders zit je ermee..
Oh ja, neusspray er bovenop ook.
 
Strepsils met zink, zijn meerdere soorten Strepsils maar je moet dus degene met Zink hebben. Zink-gluconaat legt een laag op je slijmvlies, deze zorgt er voor dat het virus zich minder sneller verspreid. Meerdere malen al een licht opkomende verkoudheid zo tegengehouden.

Ben wel blij dat die Strepsils er zijn tegenwoordig, vroeger nam ik daarvoor Zink Gluconaat pillen maar dat is vrij smerig. Strepsils geven ook een Zink nasmaak maar Zink gluconaat pillen nog 10 keer zo erg.

Wel die Strepsils blijven nemen zo lang je de verkoudheid verschijnselen nog licht voelt.
 
een bezoekje brengen aan de sauna, best één met eucaliptus in het stoomwater. Ben je zo van je snotneus af...

een aanrader!

:D
 
wat vince zegt werkt heel goed!!

het product dat ik in zo'n geval gebruik heet 'Eucalysept' en werkt super. water moet wel bijna kokend zijn en dan in een kom, handdoek over je hoofd en goed inademen :D
 
Yup, en dan krijg je het heel benauwd ff maar dat gaat over hoor..
 
Beter gewoon voorkomen.. neem vit c capsules multivitamin tabs en vit b complex!
 
Mijn wondermedicijn is Antigripine.
Heb vroeger van alles geprobeerd zonder snel resultaat, toen kreeg ik van een collega van mij antigripine en na een paar uur voelde ik me al een stuk beter :)
Als ik het voel opkomen, neem ik 4 tabletten met 2 liter water in en ga meteen naar mijn nest, flink zweten en de volgende dag gezond weer op. Bij elke drogist te krijgen.
Voor keelpijn werkt gorchelen met jodium erg goed, 6 fruppels jodium in een klein beetje water en gorchelen maar, smaakt vies maar na een paar keer ben je wel je pijn kwijt.
 
Back
Naar boven